Dat is natuurlijk altijd een goed idee!quote:
Klagen over teveel zon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef toenie het volgende:
Zon zit in m'n gezicht te schijnen en er zijn geen andere plaatsen[/klaagpost]
Gelukkig wel van die jeuk afquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ach als je toch 5 kwartier in het uur loopt
M'n ipod is stervende.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg net een iTunes giftcard van 25 euro in mijn DM box op Twitter voor het intact houden van chippy chiptunes.
cerror nog apps die je op je iPod touch wil? Dan gift ik je die even.
Kan ik net zo goed een nieuwe halen. Heb een v3 model. Oudje zonder camera enzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:51 schreef Catch22- het volgende:
de telefoonturk in de oude ebbinge (relaxte gasten) fixen voor 100 eu een nieuw scherm in een iphone4, kunnen ze vast goedkoper voor een ipod.
Juwel! Anderhalf jaar zelfsquote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha, dat ding heeft het ook niet eens een jaar volgehouden.
Geen flauw idee waarom, maar bij Boem Dikkie moet ik altijd aan dikke neger a la Willie Wartaal denkenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik krijg net een iTunes giftcard van 25 euro in mijn DM box op Twitter voor het intact houden van chippy chiptunes.
cerror nog apps die je op je iPod touch wil? Dan gift ik je die even.
Madrid. En anders zou ik naar KopjeK.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
Heeft men al Oud en nieuw plannen hier?
* Catch22- is simplon
Huis feest in Oud-Zuid, Amsterdamquote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- is simplon
Hoor ik wel vaker inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Geen flauw idee waarom, maar bij Boem Dikkie moet ik altijd aan dikke neger a la Willie Wartaal denken
Vrienden van mij hebben elkaar in dronken toestand ontmoet in zo'n boerenfeesttent op een stom nieuwjaarfeest, ergens op een boerenweiland in schubbekuttenveen-oost. En zijn nu zelfs getrouwd, en hebben inmiddels een tros kinderen....quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bobs. het volgende:
Oud&nieuw vind ik echt een stom feest.En elk jaar neem ik me voor gewoon niks te gaan doen, maar dat vind ik uiteindelijk dan toch wel weer erg sneu. Dus eindig ik altijd ergens balend op een stom feest. Happy new year.
Komop man, bier en feesten met familie en vrinden. <3quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bobs. het volgende:
Oud&nieuw vind ik echt een stom feest.En elk jaar neem ik me voor gewoon niks te gaan doen, maar dat vind ik uiteindelijk dan toch wel weer erg sneu. Dus eindig ik altijd ergens balend op een stom feest. Happy new year.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bobs. het volgende:
Wat komt r in simplon dan mien jung?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
* Catch22- is simplon
had jij dat niet als avatar trouwens? Misschien dat het daardoor komt...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker inderdaad.
Veel te drukke feesten waardoor je nauwelijks meer kunt bewegen, overal mensen die na een half uur al straalbezopen zijn en irritant worden en rot muziek.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop man, bier en feesten met familie en vrinden. <3
Sprekend!quote:
Klopt. Alweer even geleden though.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef Luco het volgende:
[..]
had jij dat niet als avatar trouwens? Misschien dat het daardoor komt...
Ik wíst dat je dit ging doen hierquote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
Jongens, het was een leuke reeks.
Tot ziens!
Fijn toch, die voorspelbaarheidquote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wíst dat je dit ging doen hier
Je moet niet poepen waar je eet toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nu dat PostNL-reeksje ook even doen hè.
Eet je nooit in Groningen?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet niet poepen waar je eet toch?
Aiiiiiiii, de tas heb ik nog wel de inhoud heb ik gegetyftquote:Op donderdag 15 december 2011 06:52 schreef joppie_saus het volgende:
Als iemand nog in Groningen ergens toevallig een blauwe voetbaltas vind, met daarop 35 - vv Helpman, dan is die van mij
Ding is dinsdag met inhoud en al uit de kleedkamer gejat
Oke oke.quote:
wehehehequote:Op donderdag 15 december 2011 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oke oke.
Maar anders houdt PSM geen reeksen meer over.
Ik had even geen beter antwoord op MaxMarkquote:Op donderdag 15 december 2011 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wehehehe
Je kunt toch niet zien waar ik overal post
dat valt me zwaar van je tegenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik had even geen beter antwoord op MaxMark
Jesse_ niet. Hij zegt volgens mij op Groninger bodem te eten.quote:
TR gemacht.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
Jongens, het was een leuke reeks.
Tot ziens!
Hij had een logo van H&M geplaatstquote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gaat Jesse nou weg omdat z'n foto hier stond?
Te druk hahaquote:
Nou ja, in dit geval dus nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Meestal doen ze dat weggeven op 24 december, als iedereen al eentje gekocht heeft....
Al die kutkinderen moeten het verplicht zelf weer opruimen! Vervuiling en overlast, ik zeg: Boete!quote:
Je bent er tenminste op tijd bij.quote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef MaxMark het volgende:
Zo, inmddels alweer twee kerst-etentjes erop zitten
Zuiden was niet veel beter. Hoorde iets van onweerquote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Welkom in het hoge noorden zul je bedoelen
je zou het eerder in de herfst verwachtenquote:
Vorig jaar nog klunen in de sneeuw naar Veendam. Geweldigquote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je zou het eerder in de herfst verwachten
al kan het 's winters ook best spoken, alleen dan niet met regen maar met echte hagel en sneeuw
Niks van meegekregenquote:Op zondag 18 december 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zuiden was niet veel beter. Hoorde iets van onweer
Ja nee prima. Maar zo was het vorig jaar. Dat was het meer. Ik heb gewoon in sneeuwbuien gereden vorig jaarquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
dat viel mee Rene. Ik heb een keer in een sneeuwstorm met een dikke kracht zes er vijftig minuten over gedaan om acht kilometer fietsend en half lopend af te leggen. Was bijna niet doorheen te komen en op sommige stukken had fietsen geen zin omdat je er gewoon afgeblazen werd en het voorwiel vanwege de sneeuw die over de weg geblazen werd geen grip had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |