Er zijn Plan U's en DH's aan Roemenië verkocht. Er gingen nog een paar extra naar Argentinië had ik ook begrepen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die andere zijn ook naar Argentinië. En om met de boot naar Roemenië te gaan is nou ook weer niet heel erg voor de hand liggend qua omweg gesproken
Ik zie twee afko's die netjes verklaard worden en verder plaatsnamen en tijdstippen. Ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie lettertjes, ik zie cijfertjes. Het is net of je handgeschreven Russisch leest
Oh? IK weet wel dat er Plan U's naar Slowakije gegaan zijn. Die hadden beter hier kunnen blijven, maar okee. Roemenië weet ikniet van.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef greavy het volgende:
Er zijn Plan U's en DH's aan Roemenië verkocht.
Sterker nog, de verkeerswethouder in Oslo is 100% voornemens de SL95 naar een dood spoor te rijden, tezamen met de wel functionerende SL79's (die echter de 30 jaar gepasseerd zijn).quote:Op woensdag 14 december 2011 00:04 schreef bork het volgende:
Wanneer is de HSL met AnsaldoBreda in zee gegaan?
In 1999 (eigenlijk al eerder) konden die prutsers niet eens een fatsoenlijke tram! bouwen, voor meer info lees- > http://en.wikipedia.org/wiki/SL95
Of de monorail (Düsseldorf) of de zweefbaan (Wuppertal). Ook allemaal dichterbij gekomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kabelbaan lijkt me ook wel lachen
Wuppertal lag er de laatste jaren vaak en langdurig uit wegens werkzaamheden. Monorail in Düssedorf heb ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of de monorail (Düsseldorf) of de zweefbaan (Wuppertal). Ook allemaal dichterbij gekomen.
Dat waren deze baanvegers die hun werk niet snel genoeg deden.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:51 schreef Ascendancy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je tussen BijlmerArena en Utrecht Centraal achter een vertraagde stoptrein kan komen op de buitenste sporen terwijl je tegelijkertijd wordt ingehaald door een stoptrein?
Geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:51 schreef Ascendancy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je tussen BijlmerArena en Utrecht Centraal achter een vertraagde stoptrein kan komen op de buitenste sporen terwijl je tegelijkertijd wordt ingehaald door een stoptrein?
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat waren deze baanvegers die hun werk niet snel genoeg deden.
Ja nouja, hoe kan zo'n stoptrein dan halteren bij de stations op Amsterdam-Utrecht, Die liggen allemaal als eilanperrons in het midden.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Geen idee.
Immers, stoptreinen horen te allen tijde op de binnenste sporen te rijden, om maar eens een bekend gezegde te verkrachten.
Als de Mcn zegt dat het een Stoptrein is, hoeft het dat nog niet te zijn, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
[..]
Ja nouja, hoe kan zo'n stoptrein dan halteren bij de stations op Amsterdam-Utrecht, Die liggen allemaal als eilanperrons in het midden.
Hijsfijnquote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef greavy het volgende:
Onderstaande foto's © Chris Westerduin:
[ afbeelding ]
DB Schenker heeft een aantal 6400'en uit de mottenballen gehaald tbv de Winterwegsleepdienst. Op een aantal plekken in het land komt 24/7 een loc incl. machinist te staan voor treinen weg te slepen die niet meer verder kunnen door het winterse weer. Loc 6451 stond te pronken met verse bestickering op de Kijfhoek.
[ afbeelding ]
Maar waarom zou daarover gelogen worden? Als het een vertraagde goederentrein was geweest, dan was het ook geen probleem geweest om dat om te roepen. En als er een voorgaande IC met motorpech in de weg stond, dan lijkt het me ook wat raar om dat een vertraagde stoptrein te noemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Als de Mcn zegt dat het een Stoptrein is, hoeft het dat nog niet te zijn, natuurlijk.
Ik mag toch hopen dat die vent het verschil tussen virm en slet kan zien. Het is niet alsof er veel opties zijn daar.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Als de Mcn zegt dat het een Stoptrein is, hoeft het dat nog niet te zijn, natuurlijk.
Ik bedoel te zeggen dat 't een andere oorzaak kan hebben dan dat de Mcn verteld.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die vent het verschil tussen virm en slet kan zien. Het is niet alsof er veel opties zijn daar.
En gaa goederentreinen niet over de binnenste sporen daar, aangezien er buiten de spits over de binnenste sporen maar 2 reguliere treinen gaan en over de buitenste 8 tot 9?
*proest*quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die vent het verschil tussen virm en slet kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |