abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105523482

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105523488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeveer gelijk hangt. In mijn schoonfamilie is de helft rood en de andere helft blauw. Maar onder rijkere kringen gok ik dat het meer Millonarios is.
Mijn collega's zijn niet de armsten denk ik zo nee. ;)

De naam klinkt ook gewoon betah. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105523547
~:)
  dinsdag 13 december 2011 @ 02:41:46 #4
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105523550
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn collega's zijn niet de armsten denk ik zo nee. ;)

De naam klinkt ook gewoon betah. 8-)
:) Ik heb voor beide clubs gejuicht in het stadion dus moge de beste winnen. (Maar heel stiekem hoop ik op Millos, al is het maar omdat Bogotá dan weer de recordhouder in huis heeft kwa titels.)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105523581
druk hier. :7
pi_105523612
kak, kan niet slapen
pi_105523630
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:53 schreef kutkloon7 het volgende:
kak, kan niet slapen
ik heb eens gelezen dat wanneer je na een half uur, drie kwartier in bed liggen, en je nog steeds niet slaapt, weer het beste uit bed kunt gaan. anders kun je onbewust in bed liggen gaan associëren met niet slapen, en dan wordt het steeds lastiger in slaap te komen.
pi_105523705
nou, muziekje dan maar, voor uw vermaak. :Y)

[ Bericht 26% gewijzigd door dawg op 13-12-2011 03:27:46 ]
pi_105523795

zo. en maffen. de stilte zet zich voort. adiossss! ~:)

[ Bericht 12% gewijzigd door dawg op 13-12-2011 03:59:25 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:18:10 #10
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105523884
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:53 schreef kutkloon7 het volgende:
kak, kan niet slapen
Ik ga dan altijd opdrukken. 20x langzaam! niet snel. wordt je vast wel moe van.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:25:50 #11
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105523902
Een paar artikels van internet voor MLIG. Aangezien je om informatie over gesprekken voeren enzo vroeg. Ik heb dit dus niet zelf geschreven, het komt van internet.

De Beste Tips Om Het Gesprek Op Gang Te Houden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe Weet Je Of Ze Geïnteresseerd Is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu Heb Je Haar Nummer, Wat Nu?
SPOILER
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:54:17 #12
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105523967
Het loopt tegen 5en dus het is weer bedtijd vrees ik. Ik hou van jullie allemaal!
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:55:06 #13
262978 Moonwalk
pi_105523968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:54 schreef Strani het volgende:
Het loopt tegen 5en dus het is weer bedtijd vrees ik. Ik hou van jullie allemaal!
Adios carino :*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:58:20 #14
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105523973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:55 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Adios carino :*
Dulces sueños linda, si también vas a dormir :*
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:10:22 #15
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105524221
Morge :O
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105524301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 03:44 schreef dawg het volgende:

zo. en maffen. de stilte zet zich voort. adiossss! ~:)
Golden oldies :D
There is a long line down from heaven.
pi_105524307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ga dan altijd opdrukken. 20x langzaam! niet snel. wordt je vast wel moe van.
Daar word ik eigenlijk alleen maar wakkerder van trouwens }:|

Dan ga je daarna in bed liggen en dan ben je nog helemaal hyper en heb je het gevoel dat je nog even een rondje wil rennen ofzo.
pi_105524341
En ontopic: er zijn zo weinig leuke vrouwen van mijn eigen leeftijd.. zijn allemaal al bezet.

Left overs is all I get.

En de leuke vrouwen die wat jonger zijn vinden mij dan weer te oud.

-O-
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:50:02 #19
262978 Moonwalk
pi_105524450
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:35 schreef LostInSpace het volgende:
En ontopic: er zijn zo weinig leuke vrouwen van mijn eigen leeftijd.. zijn allemaal al bezet.

Left overs is all I get.

En de leuke vrouwen die wat jonger zijn vinden mij dan weer te oud.

-O-
Hoe oud ben je?
Hoe jong zijn die vrouwen?
Zit je onbewust vast in "dezelfde kringen/omgeving/etc" ?
Doe je er zelf wat aan om nieuwe mensen te ontmoeten of hang je rond in bovenstaande?
pi_105524494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:50 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Hoe jong zijn die vrouwen?
Zit je onbewust vast in "dezelfde kringen/omgeving/etc" ?
Doe je er zelf wat aan om nieuwe mensen te ontmoeten of hang je rond in bovenstaande?
Ik ben 30 (bijna 31).

De vrouwen die mij te oud vinden zijn vaak rond de 23 / 24.

Ja, ik zit teveel op internet.. ik denk dat ik binnenkort toch maar de kroeg in moet.
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:57:51 #21
262978 Moonwalk
pi_105524526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:53 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik ben 30 (bijna 31).

De vrouwen die mij te oud vinden zijn vaak rond de 23 / 24.

Ja, ik zit teveel op internet.. ik denk dat ik binnenkort toch maar de kroeg in moet.
Ik ben nu 26, toen ik 23/24 was vond ik 30 ook "te oud" . Vrouwen hebben meestal onbewust een beetje de voorkeur naar 2 jaar tot 4 jaar ouder. Niet iedereen hoor, maar over het algemeen komt dat wel vaak voor.

Op internet en in geschreven woord enzo dan lijkt het ook veel ouder dan wanneer zo een dame jou in het echt spreekt ziet en mee maakt. Heb ook vaak genoeg iemand van 26 gesproken die zich als een 48jarige gedraagt. Of iemand van 26 die echt nog steeds 15 lijkt.

Ik denk niet dat je perse naar de kroeg moet, als je dat leuk vind prima, in ieder geval niet in hetzelfde blijven hangen, welke situatie dat ook mag zijn. In jouw geval dus internet :*
Time to shake things up ^O^
pi_105524593
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu 26, toen ik 23/24 was vond ik 30 ook "te oud" . Vrouwen hebben meestal onbewust een beetje de voorkeur naar 2 jaar tot 4 jaar ouder. Niet iedereen hoor, maar over het algemeen komt dat wel vaak voor.

Op internet en in geschreven woord enzo dan lijkt het ook veel ouder dan wanneer zo een dame jou in het echt spreekt ziet en mee maakt. Heb ook vaak genoeg iemand van 26 gesproken die zich als een 48jarige gedraagt. Of iemand van 26 die echt nog steeds 15 lijkt.

Ik denk niet dat je perse naar de kroeg moet, als je dat leuk vind prima, in ieder geval niet in hetzelfde blijven hangen, welke situatie dat ook mag zijn. In jouw geval dus internet :*
Time to shake things up ^O^
Mja, ik lijk ook veel ouder op internet waarschijnlijk. Dat ik grijs haar heb, helpt ook niet.

Maar ik gedraag mij helemaal niet oud in werkelijkheid.. eerder als 25 ofzo :D

Al kan ik mij wel voorstellen dat zo'n relatie totaal scheef trekt.. want ik voel me misschien jong, maar ik ben qua denkniveau enzo wel veel verder.. misschien zelfs wel voorbij mijn leeftijd. Mijn collega's van bijna 40 leren nog veel van mij.

Het is allemaal niet best.. eigenlijk accepteer ik het nog niet echt dat ik ouder word ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door LostInSpace op 13-12-2011 08:18:37 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:21:05 #23
262978 Moonwalk
pi_105524683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:08 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Mja, ik lijk ook veel ouder op internet waarschijnlijk. Dat ik grijs haar heb, helpt ook niet.

Maar ik gedraag mij helemaal niet oud in werkelijkheid.. eerder als 25 ofzo :D

Al kan ik mij wel voorstellen dat zo'n relatie totaal scheef trekt.. want ik voel me misschien jong, maar ik ben qua denkniveau enzo wel veel verder.. misschien zelfs wel voorbij mijn leeftijd. Mijn collega's van bijna 40 leren nog veel van mij.

Het is allemaal niet best..

Het enige dat niet best is, is dat je met die gedachte rondloopt. Voer gewoon wat veranderingen door, laat de vrouwen die je nu allemaal kent of denkt te kennen maar lekker stof vangen en stop met te denken dat je te oud/te grijs/te wijs/te wat dan ook bent. Aan de ene kant vind je dat je je jonger gedraagt en aan de andere kant vind je weer dat het niet zou kunnen. Ik snap wel wat je bedoelt, alleen zijn dit allemaal " maar als blabla" gevallen.

Precies hoe jij je wijzer dan je leeftijdgenoten voelt, zo zijn er ook genoeg vrouwen die dat ook hebben. Veeg je lei schoon, laat al die " ik ben te dit en ik ben te dat" gewoon achterwege en doe het gewoon helemaal anders met andere mensen en andere plekken/situaties/omgeving/enz :*
pi_105524783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:21 schreef Moonwalk het volgende:
Precies hoe jij je wijzer dan je leeftijdgenoten voelt, zo zijn er ook genoeg vrouwen die dat ook hebben. Veeg je lei schoon, laat al die " ik ben te dit en ik ben te dat" gewoon achterwege en doe het gewoon helemaal anders met andere mensen en andere plekken/situaties/omgeving/enz
Mja, nu is de vraag dus vooral: waar moet ik dan heen?

Uit andere topics blijkt namelijk vooral toch uitgaan. Alleen dansles stond er nog bij.. daar heb ik al voor gekeken hier in de buurt, maar dat clasht elke keer met mijn andere hobbies zoals tafeltennis en fitness.. waar ik het erg naar mijn zin heb en dus niet mee wil stoppen (dat is namelijk goed voor mijn vriendschappelijke contacten).

Als ik dus niet weer een verplichting aan wil gaan, dan moet ik haast wel gewoon naar de kroeg of iets dergelijks :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:32:25 #25
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105524818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:29 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Mja, nu is de vraag dus vooral: waar moet ik dan heen?

Uit andere topics blijkt namelijk vooral toch uitgaan. Alleen dansles stond er nog bij.. daar heb ik al voor gekeken hier in de buurt, maar dat clasht elke keer met mijn andere hobbies zoals tafeltennis en fitness.. waar ik het erg naar mijn zin heb en dus niet mee wil stoppen (dat is namelijk goed voor mijn vriendschappelijke contacten).

Als ik dus niet weer een verplichting aan wil gaan, dan moet ik haast wel gewoon naar de kroeg of iets dergelijks :)
geen lekkere chickies bij het tafeltennissen?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')