Mijn collega's zijn niet de armsten denk ik zo nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer gelijk hangt. In mijn schoonfamilie is de helft rood en de andere helft blauw. Maar onder rijkere kringen gok ik dat het meer Millonarios is.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn niet de armsten denk ik zo nee.
De naam klinkt ook gewoon betah.
ik heb eens gelezen dat wanneer je na een half uur, drie kwartier in bed liggen, en je nog steeds niet slaapt, weer het beste uit bed kunt gaan. anders kun je onbewust in bed liggen gaan associëren met niet slapen, en dan wordt het steeds lastiger in slaap te komen.quote:
Ik ga dan altijd opdrukken. 20x langzaam! niet snel. wordt je vast wel moe van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe Weet Je Of Ze Geïnteresseerd Is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu Heb Je Haar Nummer, Wat Nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Adios carinoquote:Op dinsdag 13 december 2011 04:54 schreef Strani het volgende:
Het loopt tegen 5en dus het is weer bedtijd vrees ik. Ik hou van jullie allemaal!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Golden oldiesquote:Op dinsdag 13 december 2011 03:44 schreef dawg het volgende:
zo. en maffen. de stilte zet zich voort. adiossss!
There is a long line down from heaven.![]()
Daar word ik eigenlijk alleen maar wakkerder van trouwensquote:Op dinsdag 13 december 2011 04:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd opdrukken. 20x langzaam! niet snel. wordt je vast wel moe van.![]()
Dan ga je daarna in bed liggen en dan ben je nog helemaal hyper en heb je het gevoel dat je nog even een rondje wil rennen ofzo.There is a long line down from heaven.![]()
En ontopic: er zijn zo weinig leuke vrouwen van mijn eigen leeftijd.. zijn allemaal al bezet.
Left overs is all I get.
En de leuke vrouwen die wat jonger zijn vinden mij dan weer te oud.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:35 schreef LostInSpace het volgende:
En ontopic: er zijn zo weinig leuke vrouwen van mijn eigen leeftijd.. zijn allemaal al bezet.
Left overs is all I get.
En de leuke vrouwen die wat jonger zijn vinden mij dan weer te oud.
Hoe jong zijn die vrouwen?
Zit je onbewust vast in "dezelfde kringen/omgeving/etc" ?
Doe je er zelf wat aan om nieuwe mensen te ontmoeten of hang je rond in bovenstaande?Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Ik ben 30 (bijna 31).quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Hoe jong zijn die vrouwen?
Zit je onbewust vast in "dezelfde kringen/omgeving/etc" ?
Doe je er zelf wat aan om nieuwe mensen te ontmoeten of hang je rond in bovenstaande?
De vrouwen die mij te oud vinden zijn vaak rond de 23 / 24.
Ja, ik zit teveel op internet.. ik denk dat ik binnenkort toch maar de kroeg in moet.There is a long line down from heaven.![]()
Ik ben nu 26, toen ik 23/24 was vond ik 30 ook "te oud" . Vrouwen hebben meestal onbewust een beetje de voorkeur naar 2 jaar tot 4 jaar ouder. Niet iedereen hoor, maar over het algemeen komt dat wel vaak voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben 30 (bijna 31).
De vrouwen die mij te oud vinden zijn vaak rond de 23 / 24.
Ja, ik zit teveel op internet.. ik denk dat ik binnenkort toch maar de kroeg in moet.
Op internet en in geschreven woord enzo dan lijkt het ook veel ouder dan wanneer zo een dame jou in het echt spreekt ziet en mee maakt. Heb ook vaak genoeg iemand van 26 gesproken die zich als een 48jarige gedraagt. Of iemand van 26 die echt nog steeds 15 lijkt.
Ik denk niet dat je perse naar de kroeg moet, als je dat leuk vind prima, in ieder geval niet in hetzelfde blijven hangen, welke situatie dat ook mag zijn. In jouw geval dus internet![]()
Time to shake things up
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+![]()
Mja, ik lijk ook veel ouder op internet waarschijnlijk. Dat ik grijs haar heb, helpt ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu 26, toen ik 23/24 was vond ik 30 ook "te oud" . Vrouwen hebben meestal onbewust een beetje de voorkeur naar 2 jaar tot 4 jaar ouder. Niet iedereen hoor, maar over het algemeen komt dat wel vaak voor.
Op internet en in geschreven woord enzo dan lijkt het ook veel ouder dan wanneer zo een dame jou in het echt spreekt ziet en mee maakt. Heb ook vaak genoeg iemand van 26 gesproken die zich als een 48jarige gedraagt. Of iemand van 26 die echt nog steeds 15 lijkt.
Ik denk niet dat je perse naar de kroeg moet, als je dat leuk vind prima, in ieder geval niet in hetzelfde blijven hangen, welke situatie dat ook mag zijn. In jouw geval dus internet![]()
Time to shake things up
Maar ik gedraag mij helemaal niet oud in werkelijkheid.. eerder als 25 ofzo
Al kan ik mij wel voorstellen dat zo'n relatie totaal scheef trekt.. want ik voel me misschien jong, maar ik ben qua denkniveau enzo wel veel verder.. misschien zelfs wel voorbij mijn leeftijd. Mijn collega's van bijna 40 leren nog veel van mij.
Het is allemaal niet best.. eigenlijk accepteer ik het nog niet echt dat ik ouder word
[ Bericht 3% gewijzigd door LostInSpace op 13-12-2011 08:18:37 ]There is a long line down from heaven.![]()
Het enige dat niet best is, is dat je met die gedachte rondloopt. Voer gewoon wat veranderingen door, laat de vrouwen die je nu allemaal kent of denkt te kennen maar lekker stof vangen en stop met te denken dat je te oud/te grijs/te wijs/te wat dan ook bent. Aan de ene kant vind je dat je je jonger gedraagt en aan de andere kant vind je weer dat het niet zou kunnen. Ik snap wel wat je bedoelt, alleen zijn dit allemaal " maar als blabla" gevallen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, ik lijk ook veel ouder op internet waarschijnlijk. Dat ik grijs haar heb, helpt ook niet.
Maar ik gedraag mij helemaal niet oud in werkelijkheid.. eerder als 25 ofzo
Al kan ik mij wel voorstellen dat zo'n relatie totaal scheef trekt.. want ik voel me misschien jong, maar ik ben qua denkniveau enzo wel veel verder.. misschien zelfs wel voorbij mijn leeftijd. Mijn collega's van bijna 40 leren nog veel van mij.
Het is allemaal niet best..
Precies hoe jij je wijzer dan je leeftijdgenoten voelt, zo zijn er ook genoeg vrouwen die dat ook hebben. Veeg je lei schoon, laat al die " ik ben te dit en ik ben te dat" gewoon achterwege en doe het gewoon helemaal anders met andere mensen en andere plekken/situaties/omgeving/enz
Mja, nu is de vraag dus vooral: waar moet ik dan heen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:21 schreef Moonwalk het volgende:
Precies hoe jij je wijzer dan je leeftijdgenoten voelt, zo zijn er ook genoeg vrouwen die dat ook hebben. Veeg je lei schoon, laat al die " ik ben te dit en ik ben te dat" gewoon achterwege en doe het gewoon helemaal anders met andere mensen en andere plekken/situaties/omgeving/enz
Uit andere topics blijkt namelijk vooral toch uitgaan. Alleen dansles stond er nog bij.. daar heb ik al voor gekeken hier in de buurt, maar dat clasht elke keer met mijn andere hobbies zoals tafeltennis en fitness.. waar ik het erg naar mijn zin heb en dus niet mee wil stoppen (dat is namelijk goed voor mijn vriendschappelijke contacten).
Als ik dus niet weer een verplichting aan wil gaan, dan moet ik haast wel gewoon naar de kroeg of iets dergelijks
geen lekkere chickies bij het tafeltennissen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja, nu is de vraag dus vooral: waar moet ik dan heen?
Uit andere topics blijkt namelijk vooral toch uitgaan. Alleen dansles stond er nog bij.. daar heb ik al voor gekeken hier in de buurt, maar dat clasht elke keer met mijn andere hobbies zoals tafeltennis en fitness.. waar ik het erg naar mijn zin heb en dus niet mee wil stoppen (dat is namelijk goed voor mijn vriendschappelijke contacten).
Als ik dus niet weer een verplichting aan wil gaan, dan moet ik haast wel gewoon naar de kroeg of iets dergelijksIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |