Angela en Nick & Simonquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:37 schreef Symphonic het volgende:
Welke teams zijn vanavond aan de beurt?
Oeh lekkerquote:
Geeft ook mooie reactie bij de kassaquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeh lekker
Volgende week weer een stukje wasabi kaas halen, dat is ook zo lekker
Groene pestokaasquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geeft ook mooie reactie bij de kassaDie blik van die meiden als ze een groen stuk kaas zien
Rodney mag er niet uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ik gok er nu op dat Rodney en Danjil er vanavond uitgaan.
Daar gok ik ook op, óf Erwin moet voor de 2e keer blunderen, dan gaat hij misschien weg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
ik ook!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh ik hoop het ook MissJ!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:05 schreef MissJ het volgende:
Hoop dat ik het kan zien vanavond, ben namelijk in Antwerpenen weet niet of de tv op de hotelkamer rtl4 heeft
Heb wel mijn laptop bij me, wifi is er iig wel.
zit op dit moment nog in de trein. Weekendje shoppen met mams :-) Zondag weer terug naar huis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh ik hoop het ook MissJ!En wat voor leuks ben je in Antwerpen aan het doen?
Wat leuk en gezellig!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zit op dit moment nog in de trein. Weekendje shoppen met mams :-) Zondag weer terug naar huis.
dat is wel tofquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
zit op dit moment nog in de trein. Weekendje shoppen met mams :-) Zondag weer terug naar huis.
Picsquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie foto's van Katy Perry met een kort nieuw kapsel, ik moet meteen aan diverse meiden bij VOH denken die er ook zo ouwelijk uitzien met kort haar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |