Jij huurt particulier. En je bent volwassen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan doe ik iets heel fout of jij heel goed.
Nou nou, niet overhaast zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij huurt particulier. En je bent volwassen.
Ach kom, het lukt mij ookquote:Op maandag 12 december 2011 23:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Generaliseren is de enige manier deze SC een beetje bij te benen.
Je kent me, normaal gesproken typ ik twee alinea’s, maar dan krijg ik weer bericht dat ik niet de rechten heb in dit forum te posten.
Mwah, TagHeuer niet m'n ding, wel mooie man.quote:Op maandag 12 december 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft een mooi klokje hè
De grootste drempel van de SC is een typdiploma.quote:
Volwassen zou ik mezelf niet durven noemen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij huurt particulier. En je bent volwassen.
Zie je nou wel GS?quote:Op maandag 12 december 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
Meeste homo's zijn links overigens.
Ik vind het wel een vet ding.quote:Op maandag 12 december 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, TagHeuer niet m'n ding, wel mooie man.
Breitling for Bentley is dat.quote:Op maandag 12 december 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Paul met een Navitimer.
Dan is dat bij deze geaccepteerd, hulde voor het feit dat je durft toe te geven dat je fout zat.quote:Op maandag 12 december 2011 23:54 schreef Joker89 het volgende:
Moet ik weer al mijn beledigende woorden over Von_Preussen terugtrekken.
Bij deze dan weer dus.
Niet vet, wel lekker.quote:
Zeker.quote:Op maandag 12 december 2011 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft een mooi klokje hè
Links ten opzichte van VS kan nog steeds D66-rechts zijn.quote:
Hihi.quote:
True dat.quote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links ten opzichte van VS kan nog steeds D66-rechts zijn.
Geen probleemquote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is dat bij deze geaccepteerd, hulde voor het feit dat je durft toe te geven dat je fout zat.
Dat is waarquote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Links ten opzichte van VS kan nog steeds D66-rechts zijn.
Moet wel.quote:
Quatsch.quote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet wel.
Ze willen allochtonen en die zijn allemaal links.
Ok dan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet wel.
Dat of gestoord, zie Dibi.quote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
Is het trouwens niet zo dat de meeste homoseksuele kamerleden liberaal zijn?
Ik ken toch een paar VVD-turkenquote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet wel.
Dat noemt men liberaal. Heden ten dage.quote:
GL liberaal?quote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat noemt men liberaal. Heden ten dage.
Ik was ook niet serieusquote:
Proest.quote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dibi is ook liberaal. Sowieso is GL liberaler dan de VVD tegenwoordig.
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dibi is ook liberaal. Sowieso is GL liberaler dan de VVD tegenwoordig.
Ik ben niet liberaal, maar weet wel wat liberaal inhoudt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
Alsof Vs weet wat liberaal zijn inhoudt
Een hard-optrekken boete.quote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proest.
Met GroenLinks aan de macht krijg je me toch een stortvloed aan wetgeving.
Hihi.quote:Op maandag 12 december 2011 23:58 schreef De_Nuance het volgende:
GL is inderdaad liberaal.
Liberaler dan de VVD sowieso , maar dat is de SP zelfs dus er moeilijk is dat niet
Precies, en die kut zelf rondrijden met haar oude tyfus Benz.quote:Op maandag 12 december 2011 23:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een hard-optrekken boete.
Een in-je-auto-zitten-zonder-jas-met-de-stoelverwarming-aan-boete.
Je doet vast alsof je links bent als je ze verleidtquote:Op maandag 12 december 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Quatsch.
Ik wil ook allochtonen.
Nee hoor. Jij denkt dat liberaal per definitie rechts is.quote:Op maandag 12 december 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet liberaal, maar weet wel wat liberaal inhoudt.
Nee, dat was haar vriend.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en die kut zelf rondrijden met haar oude tyfus Benz.
Liberaal my ass.
Neehoor, mijn koosnaampjes laat ik maar niet hier neerzetten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je doet vast alsof je links bent als je ze verleidt
Klassiek liberaal vs sociaal liberaalquote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij denkt dat liberaal per definitie rechts is.
GS is mijn nieuwe POLBFFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |