True.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef twaalf het volgende:
Wat kunnen afgestudeerde psychologen toch slechte enquetes maken zeg. Dat terwijl hun studie alleen maar over enquetes gaat.
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17. Dat kunt u niet zeggen, want u heeft mijn geslacht niet gevraagd. U kunt hoogstens zeggen wat het gemiddelde is van alle proefpersonen.
De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35. Okee mooi. Belangrijkere vraag: als je rond de 35 scoort, heb je dan ook het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme?
Als u zich zorgen maakt over de uitslag, neem dan contact op met uw huisarts. De huisarts ziet me aankomen; printje van Psychologisch Magazine meenemen.Als ik huisarts was zou ik je hard uitlachen.
Dit dusquote:
Maar dat wist ik ook al, er is allang PDD-NOS bij mij vastgesteld.quote:32-49 is heel hoog
Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
Welkom bij de clubquote:
ik ookquote:
quote:U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Hele goede vraag voor een autisme test!Hebben autistische mensen vaak heel veel moeite meequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef Frietkraam het volgende:
Uw score op deze test is 2.
laatste vraag wtf?
50. Ik vind het makkelijk om fantasiespelletjes te spelen met kinderen.
Jij ook weer opgelucht.quote:Op zondag 18 december 2011 15:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Uw score op deze test is 17.
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Wow, ben adhd-er maar vind dat niet van mezelf (niet druk enzo) , na deze test zijn mijn vermoedens bevestigt.!quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef robin007bond het volgende:
Deze test is veel beter en geeft ook een grafiek, waar je ziet in wat je autist bent en in wat niet
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php
quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef TripleS het volgende:
[..]
Wow, ben adhd-er maar vind dat niet van mezelf (niet druk enzo) , na deze test zijn mijn vermoedens bevestigt.!
You are very likely an Aspie
[ afbeelding ]
En ik ben nóg normaler met 1 punt meerquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Voor FOK! normen ben ik dus normaal![]()
[ afbeelding ]
Tja, daarom win je ook meestal met WF van mijquote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik ben nóg normaler met 1 punt meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |