quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Boschker is nog geblesseerd volgens mij, dus Marsman keeptquote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens, wellicht dit opstellen:
John - Gouriye - Berghuis
Janssen - Fer - Leugers (is toch meer een middenvelder)
Buysse - Bengtsson - Douglas - Cornelisse
Boschker
Krijgt de elite (op John en Douglas na) mooi rust
quote:Eens, wellicht dit opstellen:
John - Gouriye - Berghuis
Boschker
Krijgt de elite (op John en Douglas na) mooi rust
zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste post uit vorig topic:
[..]
Ghehe, ja wilde m'n post nog aanpassen dmv "/Marsman" achter Boschker te zettenquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Boschker is nog geblesseerd volgens mij, dus Marsman keept
Ik zag hetquote:
Gooi het maar in de wikiquote:Op maandag 12 december 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Heuj nou dat je nog kan editten, prop es die waar zit iedereen in de veste in de OP
Boschker is inderdaad nog geblesseerd voor zover ik weet.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet
vrouwen en technologie enzo
Ben druk bezig met Skyrimquote:
quote:Feyenoord – Twente komt eraan…
Twente thuis… nee, we gaan niet meer oproepen om er een gekkenhuis van te maken. De afgelopen jaren is deze wedstrijd namelijk uitgegroeid tot de Neo-Klassieker. Bij gebrek aan een tegenstander bij de echte klassieker is dit wellicht de meest sfervolle wedstrijd die er is dit jaar. Fervelend is dat allerminst, want de sfer in het stadion, dat is waarvoor we toch altijd nog naar het stadion komen! Natuurlijk worden her en fer wat spandoekjes ferwijderd die niet door de beugel kunnen. Maar dan toch alsnog heeft dat er de afgelopen jaren niet voor gezorgd dat de sfer minder werd bij deze match tussen twee voetbalferenigingen.
Nu we toch bezig zijn met dit ferhaaltje over aanstaande zondag als opmaat… het is ook de terugkeer van een speler die men kan omschrijven als één der rotte appels. Clubferrader pûr sang en een smerige negroferde lui donder die ons meerdere wedstrijden heeft gekost tegen de snavels. Inmiddels is hij dan wel tribuneferwarmer en zal hij ongetwijfeld niet eens in aanmerking komen voor de bank zondag maar dat doet er niet toe. Spelers die Feyenoord met problemen opzadelen zullen wij intens haten. Tot op het bot.
Want Fer. Waar sommige mensen nog sympathiek voor Wijnaldum hadden… echt iedereen heeft een gruwelijke hekel aan jouw! Kijk hem daar zitten dan, met zijn zakkie geld. Vuize smerige huichelaar. Strontjong. Zondag. 14:30. Feyenoord. Twente. JUDAS. NEGER!
Ja, want Feyenoord kon ook prima zonder die 5 miljoen.quote:Spelers die Feyenoord met problemen opzadelen zullen wij intens haten. Tot op het bot.
speculeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En bij die liefdesverklaring hield het speculeren ook meteen op zo te zien
wat een matig stukje, damnquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:20 schreef Stienn het volgende:
Zal zondag een leuk middagje worden voor Fer.
[..]
En het moet toch ook wel heel veel pijn doen dat iemand die bij hun zo hard nodig was, bij Twente op de bank meer verdiend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord kon ook prima zonder die 5 miljoen.
nee, wij zijn gewoon blij met die 5,5 miljoen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En het moet toch ook wel heel veel pijn doen dat iemand die bij hun zo hard nodig was, bij Twente op de bank meer verdiend.
quote:Munsterman wil geen oordeel vellen over de handelwijze van PSV, dat deze maand een bedrag van liefst vijf miljoen euro betaalde voor Georginio Wijnaldum. "Wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen."
Daarom zit hij op de bank zeker. Nou wat missen we hem. Gaat nu beter dan in al die jaren dat hij er wel wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En het moet toch ook wel heel veel pijn doen dat iemand die bij hun zo hard nodig was, bij Twente op de bank meer verdiend.
mijn vriendinnetje staat achter de bar en is gewoon ingeplanned. Denk het wel dus!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Is er IN de Grolsch Veste eigenlijk nog bier te krijgen? Ik lees her en der dat er rondom het stadion een alcoholverbod is.
als je het dan ook goed leest, is er een "een alcoholverbod in de openbare ruimte rond stadion De Grolsch Veste van FC Twente" dus is er in het stadion gewoon drank te verkrijgen lijkt me.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Is er IN de Grolsch Veste eigenlijk nog bier te krijgen? Ik lees her en der dat er rondom het stadion een alcoholverbod is.
Hmm.. Club Brugge...quote:AMSTERDAM - In de knockout fase van de Europa League kan FC Twente op dit moment de volgende tegenstanders loten: Porto, Trabzonspor, Viktoria Plzen, Hannover 96 en Legia Warschau.
Vandaag en morgen kunnen aan dit rijtje nog een aantal tegenstanders worden toegevoegd.
Mogelijke clubs zijn: Rubin Kazan, Vaslui, Lazio, Besiktas, Salzburg, PSG, Braga, Brugge, Udinese, Mac Haifa en Lok Moskou.
in het home mag dacht ik idd bier gedronken worden omdat dit een besloten vereniging is.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef bambino het volgende:
In het supportershome van vak-p is ook gewoon bier
Zal me benieuwen welke club we nu weer tegen ons krijgen. Welke zijn de makkelijkste? Legia/Plzen/haifa zoiets?
Zolang het maar niet weer vaslui of rubin word
Brugge of Hannover is nog wel leuk als ik mee wil naar uit wedstrijd
Salzburg is leuk voor Eddie Achterberg
De opstellingquote:
Ik hoop dat we Porto loten, dan kunnen we ons daarna tenminste focusen op de nationale competities. Door de Europa League zijn we vorig jaar het kampioenschap misgelopen.quote:AMSTERDAM - In de knockout fase van de Europa League kan FC Twente op dit moment de volgende tegenstanders loten: Porto, Trabzonspor, Viktoria Plzen, Hannover 96 en Legia Warschau.
Vandaag en morgen kunnen aan dit rijtje nog een aantal tegenstanders worden toegevoegd.
Mogelijke clubs zijn: Rubin Kazan, Vaslui, Lazio, Besiktas, Salzburg, PSG, Braga, Brugge, Udinese, Mac Haifa en Lok Moskou.
Het is ook op RTL7 dacht ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef wietze92 het volgende:
hebben we strx ook een sopcastje of een streampie?
Wat er staat:quote:John - Gouriye - Berghuis
Boschker/Marsman
Mwoh, toch 5 goed gegokt, de hele verdediging krijgt rust, zoals verwachtquote:Chadli - Janko - Bajrami
Janssen - De Jong - Landzaat
Buysse - Bengtsson - Röseler - Cornelisse
Marsman
Ken hem ook niet. Uit de Telegraaf:quote:Mwoh, toch 5 goed gegokt, de hele verdediging krijgt rust, zoals verwachtWie is die hele Röseler trouwens? Heb die kerel volgens mij nog nooit zien spelen?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Die hele wedstrijdmaar toen ik die kop van Jol zag toen fulham uitgeschakeld werd was ik toch wel weer een beetje vrolijk
Ik lag al in bed te kijken en ging nog met een gevoel naar bed van :" Toch jammer van Odense"... en zag vanochtend pas dat het daar alsnog 2-2 geworden was.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Die hele wedstrijdmaar toen ik die kop van Jol zag toen fulham uitgeschakeld werd was ik toch wel weer een beetje vrolijk
Kunnen we hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Nou, potentiële tegenstanders
Porto, Trabzonspor, Viktoria Plzen
Hannover 96, Legia Warschau, Lazio Roma, Stoke City, RedburgSalzburg, Steaua Boekarest, Lokomotiv Moskou
en
Udinese (of Celtic)
Sporting Braga of Club Brugge
Roebin Kazan (of Tottenham)
Austria Wien (als AZ wordt uitgeschakeld)
Porto doen we gewoon, evenals Rubin Kazan en Zenit vorig jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles behalve Porto graag
Of juist Porto als we ons voor 100% op de competitie willen richten...
had ik liever Lazio gezien als tegenstander... maar dit mag ook welquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef Frutsel het volgende:
Nou...twente dus naar Steaua Boekarest
Ajax - Manchester Utd
AZ - Anderlecht
Twente < Lazioquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
had ik liever Lazio gezien als tegenstander... maar dit mag ook wel
Ja tuurlijk, dat weet ikquote:
* ReMcOrE zegt;quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef -AnneX- het volgende:
Maar Steaua... wat denken jullie? Moeilijk of is het wel te doen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:40 schreef -AnneX- het volgende:
Denk zelf dat het wel te doen moet zijn..
quote:
Vrees dat het erg moeilijk gaat worden tegen feyenoordquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
allemaal leuk en aardig die EL, maar eerst morgen en donderdag winnen!
en tegen PSV toch ook?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vrees dat het erg moeilijk gaat worden tegen feyenoord
Feyenoord is gewoon te goedquote:
Dat zie je bij de Europese wedstrijden ook.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Robby85 het volgende:
Wisgerhof trouwens ook een beste draaicirkel bij het laatste doelpunt.
Valt me ook op dat Brama in de topwedstrijden vaak te kort komt
Brama komt alleen uit de verf bij middenmoot-wedstrijden. Topwedstrijden is hij vaak gewoon niet goed genoeg voor. Ik snap ook geen zak van Co, dat hij start met Janko. Wat een faler.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Robby85 het volgende:
Wisgerhof trouwens ook een beste draaicirkel bij het laatste doelpunt.
Valt me ook op dat Brama in de topwedstrijden vaak te kort komt
Hou toch eens op met gejank, wat boeit dat nou die geluiden.quote:Op zondag 18 december 2011 15:13 schreef -AnneX- het volgende:
Wanneer gaat die hoer van een liesveld eens wat aan die schijtrotterdammers doen met hun kutvuurwerkgeluiden..
Tiendalli en Brama zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Opaas het volgende:
Collectief is Twente gewoon erg goed. Als ze niet vanuit het collectief spelen zakken er een aantal door de mand. Rosales, wisgerhof en tiendallie bijvoorbeeld.
Was gewoon vol op de bal.quote:Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef blistah het volgende:
Godverdomme! Was gewoon een penalty bij Fer. Prachtige wedstrijd wel
Omdat Co een stomme idioot is.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom haalt hij Janko er uit? Komen dik veel ballen in de 16 en dan gaat hij Janko er uit halen
Tweede helft ja.quote:Op zondag 18 december 2011 16:22 schreef blistah het volgende:
Godverdomme! Was gewoon een penalty bij Fer. Prachtige wedstrijd wel
Ik ben mad ja, op Twente's totale afwezigheid van inzet in de 1e helft.quote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef wietze92 het volgende:
Wat een wedstrijd deze middag, maar ik heb maar 1 ding te zeggen :
UMAD Twente?:)
Met dubbele cijfers als het kanquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Opaas het volgende:
Waarom weer zo laat beginnen met voetballen? Zo jammer he. Ola was niet gelukkig vandaag.
Op een gegeven moment herpakte rosales zich om vervolgens een kwartier later weer met dramatische passes de bal te verspelen.
Niveau kan hij niet vasthouden en ben bang dat het er ook niet uit gaat komen.
Ook constant tegen een persoon opschieten bij voorzetten. Moet wel zeggen dat hij deze wedstrijd niet veel ballen tegen de tegenstander heeft opgeschoten.
Brama ook een paar keer dramatische ingrepen maar herpakte zich wel goed.
2e helft was prima en er werd fel verdedigd en alle ballen waren bijna voor Twente. Goed teruggeknokt!
Helaas. Pakken ze thuis wel terug.:)
Royal sadnessquote:
Hebben ze geen spandoeken in Skyrim? De arena uit Oblivion is vast het enige stadion waar jij ooit geweest ben.quote:
Nou, nu snel weer stalen pijpen sjouwen, havenarbeidertje...quote:Op maandag 19 december 2011 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben ze geen spandoeken in Skyrim? De arena uit Oblivion is vast het enige stadion waar jij ooit geweest ben.
Bazen spandoek.
Ik studeer nog.quote:Op maandag 19 december 2011 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, nu snel weer stalen pijpen sjouwen, havenarbeidertje...
leuk zo'n spandoekje, wel jammer dat je de feyenoord supporters bijna niet over de twente supporters hoorde....quote:
Goede grap.quote:Op maandag 19 december 2011 13:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
leuk zo'n spandoekje, wel jammer dat je de feyenoord supporters bijna niet over de twente supporters hoorde....
Hij heeft waarschijnlijk de wedstrijd alleen in samenvatting bij studio sport gekekenquote:
Jawel joh.... het intens trieste vuurwerkgeluidengejank was duidelijk belangrijker dan het zingenquote:Op maandag 19 december 2011 13:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
leuk zo'n spandoekje, wel jammer dat je de feyenoord supporters bijna niet over de twente supporters hoorde....
Nee hoor, helemaal gezien op eredivisie live..quote:Op maandag 19 december 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk de wedstrijd alleen in samenvatting bij studio sport gekeken
bla bla, laat ik het anders formuleren, Op eredivisie live hoorde ik, zelfs bij een 3-0 achterstand, vaker de twente supporters dan de feyenoord supporters....quote:
De rest zat voor de tvquote:Op maandag 19 december 2011 13:53 schreef Caland het volgende:
Oké. Ik hoorde in het stadion wat anders.
Sterker nog, ik heb dat halve vakje in zijn geheel niet gehoord.
In het stadion was er niets van te merken. ik heb s' avonds/ s'nachts de samenvatting nog eens bekeken, daar kreeg je inderdaad een ander beeld en werd Fer vol toegezongen door de Twente-fans.quote:Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
bla bla, laat ik het anders formuleren, Op eredivisie live hoorde ik, zelfs bij een 3-0 achterstand, vaker de twente supporters dan de feyenoord supporters....
Ah, dus het is een samenzwering van Joop 'Illuminati' Munsterman en Eredivisie Live? Interessant.quote:Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het stadion was er niets van te merken. ik heb s' avonds/ s'nachts de samenvatting nog eens bekeken, daar kreeg je inderdaad een ander beeld en werd Fer vol toegezongen door de Twente-fans.
Mooie conclusie. Misschien volgende keer gewoon een kaartje kopen he, kun je het zelf eens horen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, dus het is een samenzwering van Joop 'Illuminati' Munsterman en Eredivisie Live? Interessant.
Joa, zo af en toe langs het internetcafé met de tractor. Moet ja kunnen!quote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Een tukker die onderwijsgrappen maakt over een stedeling, moet niet gekker worden.
Wie melkt de koeien dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooie conclusie. Misschien volgende keer gewoon een kaartje kopen he, kun je het zelf eens horen.
Zou Joop ergens een microfoontje verplaatst hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, dus het is een samenzwering van Joop 'Illuminati' Munsterman en Eredivisie Live? Interessant.
Je was niet de enige die er zo over dacht, blijkbaar.quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Undergod het volgende:
Zou niet dood gevonden willen worden in de kuip. Dus ga ik er voor de zekerheid niet levend heen.
Precies.quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch aandoenlijk, die kraandrijvers.Vorig jaar nog met 10-0 falen tegen PSV en nu supergelukkig met een 3-2'tje tegen de Tukkertjes.
Speelden jullie toen al in de Eredivisie dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch aandoenlijk, die kraandrijvers.Vorig jaar nog met 10-0 falen tegen PSV en nu supergelukkig met een 3-2'tje tegen de Tukkertjes.
Misschien. Joop mag dat dan ook, want Joop is een baas.quote:Op maandag 19 december 2011 14:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou Joop ergens een microfoontje verplaatst hebben?
Je weet het niet he. Blijft een mediamannetje.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speelden jullie toen al in de Eredivisie dan?
Maar gelukkig zelf wel pochen met de historie (eigenlijk prehistorie, maar goed). Lekker consequent.quote:
Misschien was er een aflevering van boer zoekt vrouw...quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was niet de enige die er zo over dacht, blijkbaar.![]()
Is trouwens ook niet zo vreemd als je er bijna nooit wint.
Ja dat zeker. Heeft de boel gewoon erg goed voor elkaar.quote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien. Joop mag dat dan ook, want Joop is een baas.Joop.
quote:‘Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde. Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d’r an. Gingen we toch weer de boot in.’
quote:PSV betaalde vorige week vijf miljoen euro voor Wijnaldum, die net als Fer nog een éénjarig contract had in Rotterdam. Munsterman is echter stellig over te betalen transfersom: 'Wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen.'
Ben je wel bij de wedstrijd geweest? Twente hoorde ik alleen bij de twee doelpunten, verder gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef Opaas het volgende:
Twente zong bijna de gehele wedstrijd door. Feyenoord was alleen te horen bij de 1,2 en 3-0 en nog een keer toen de bal op de paal ging.
Als Twente in een volle kuip gaat juichen dan overstemt dat de tukkers wel maar over het algemeen waren ze verdomde stil.
Was je er bij dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef Opaas het volgende:
Twente zong bijna de gehele wedstrijd door. Feyenoord was alleen te horen bij de 1,2 en 3-0 en nog een keer toen de bal op de paal ging.
Als Twente in een volle kuip gaat juichen dan overstemt dat de tukkers wel maar over het algemeen waren ze verdomde stil.
Wel leuk om te zien dat Twente qua conditie het redelijk goed deed. Had ik niet verwacht.
Ach, als je alles van tevoren weet, Stokstaart.quote:Op maandag 19 december 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen die Co Adriaanse aantrekken was niet zo'n heel goed idee.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef Opaas het volgende:
Wel leuk om te zien dat Twente qua conditie het redelijk goed deed. Had ik niet verwacht.
Serieus? Ik heb bij hem toch het idee, dat hij geen echte trainers/coachingskills heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, als je alles van tevoren weet, Stokstaart.Wat mij betreft mag McClaren snel terug komen naar Eanske.
Nee, keek de wedstrijd op eredivisielive.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben je wel bij de wedstrijd geweest? Twente hoorde ik alleen bij de twee doelpunten, verder gewoon helemaal niet.
Daar ga je al.quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Opaas het volgende:
[..]
Nee, keek de wedstrijd op eredivisielive.
Op tv hoorde ik ze ook flink scanderen, hoor...quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben je wel bij de wedstrijd geweest? Twente hoorde ik alleen bij de twee doelpunten, verder gewoon helemaal niet.
Praten over de sfeer in het stadion terwijl je alleen tv hebt gekekenquote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Opaas het volgende:
[..]
Nee, keek de wedstrijd op eredivisielive.
Daarop kun je prima beoordelen wie zingt en wie niet. Of denk jij dat ze alle microfoons uit hebben gezet bij het vak van Feyenoord?
Wat wil je nou dat ik zeg dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Anyway,wie zong er nog na het laatste fluitsignaal?
Jij denkt toch niet dat je ook maar enigszins objectief kunt oordelen als je in het stadion tussen alle bondkraagjes inzit of wel dan.quote:Op maandag 19 december 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Praten over de sfeer in het stadion terwijl je alleen tv hebt gekeken, ja man. Je hebt helemaal gelijk
Als de gemiddelde Twente-supporter nou aan 1 club een hekel heeft.....quote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Verder hoop ik dat we onze haat richten op onze gemeenschappelijke vijand: Ajax.
FeyenoordFC Twente.
Waarom wilt Twente nou alweer de 6e 'eeuwige rivaal' van Ajax zijn, na Feyenoord, PSV, Utrecht, ADO en Heerenveen. Komt een beetje geforceerd over, op zijn hoogst is het sportieve rivaal al zie ik Twente al helemaal niet meer serieus als titelkandidaat. Daarvoor is jullie team gewoon te zwak.quote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Verder hoop ik dat we onze haat richten op onze gemeenschappelijke vijand: Ajax.
FeyenoordFC Twente.
Haha, jij hebt er dus echt helemaal niks van begrepen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
FeyenoordFC Twente.
Ik heb geen probleem met Feyenoord, vind het wel een sympathieke club. Besides, ik ben geen hooligan die 'voor z'n club leeft' of zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als de gemiddelde Twente-supporter nou aan 1 club een hekel heeft.....
Vroeger toen het nog Diekman heette dikwijls knokken. En die supporter die jaren geleden neergestoken is heeft ook niet bijgedragen aan een betere verstandhouding.
Nee, mijn iq is gewoon hoger dan 60. En let eens op de smilies...quote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, jij hebt er dus echt helemaal niks van begrepen.
Laat me raden, supporter sinds een jaartje of 2.
Dat kan ik niet uitleggen. Dat zit gewoon in ons Twentse DNA denk ik.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom wilt Twente nou alweer de 6e 'eeuwige rivaal' van Ajax zijn, na Feyenoord, PSV, Utrecht, ADO en Heerenveen. Komt een beetje geforceerd over, op zijn hoogst is het sportieve rivaal al zie ik Twente al helemaal niet meer serieus als titelkandidaat. Daarvoor is jullie team gewoon te zwak.
spreek voor jezelf, niet voor een ander.quote:Op maandag 19 december 2011 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitleggen. Dat zit gewoon in ons Twentse DNA denk ik.
Het is ook wel schattig natuurlijk, nu het wat beter gaat komen ze massaal uit hun schulpjes gekropen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Blije Feyenoorders in het Twente-topic. Moet ook een keer kunnen voor de verandering.
Je doelt nu op de toeschouwers in de Grolsch veste tov het Arke stadionquote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is ook wel schattig natuurlijk, nu het wat beter gaat komen ze massaal uit hun schulpjes gekropen.
Dit inderdaad... Even als dat ze graag Liverpool willen nadoen pikken ze ons never walk alone in en dan vervolgens ook je eigen stadion kapot maken zo dat je nog meer net Liverpool bent.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom wilt Twente nou alweer de 6e 'eeuwige rivaal' van Ajax zijn, na Feyenoord, PSV, Utrecht, ADO en Heerenveen. Komt een beetje geforceerd over, op zijn hoogst is het sportieve rivaal
Ik weet niet of ik hierop metquote:Op maandag 19 december 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Even als dat ze graag Liverpool willen nadoen pikken ze ons never walk alone in en dan vervolgens ook je eigen stadion kapot maken zo dat je nog meer net Liverpool bent.
Negeren is nog beter.quote:Op maandag 19 december 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierop metof
moet antwoorden...
Heb je gelijk in.quote:
Wat?quote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is ook wel schattig natuurlijk, nu het wat beter gaat komen ze massaal uit hun schulpjes gekropen.
Weet je dat we dat helemaal niet erg vinden?quote:Op maandag 19 december 2011 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat?
Zelfs als wij degraderen hebben we nog meer fans. Triest voor jullie maar jullie blijven provinciaaltjes.
Dat ze die 2e ring niet meteen hebben afgemaakt is niet voor niets natuurlijk. Dat snap je zelf wel.
Waarom dan toch zo geforceerd de rivaliteit met Ajax zoeken?quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je dat we dat helemaal niet erg vinden?
Wie doet dat? 100% Tukker? Daar moet je niet op letten yoquote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom dan toch zo geforceerd de rivaliteit met Ajax zoeken?
quote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Twente denkt te veel. Pauper club. "eenmaal zullen wij kampioen zijn". Letterlijk.
Probeer het dan tenminste normaal te zingen, en niet te verkrachten.quote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef -AnneX- het volgende:
Och god, nu is het bash tijd in het Twente-topic?Ga iets nuttigs doen.. en 'You never walk alone' is nog altijd van de artiest en niet van Liverpool...
zelf weten jullie het anders ook niet te vindenquote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef DaDude1987 het volgende:
Haha, de mensen zonder leven hebben ook ons topic gevonden
Je omschrijft net 99% van de Twente-fans vanaf 2007-heden.quote:Op maandag 19 december 2011 20:19 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik kreeg na het behalen van het landskampioenschap ¤450 en een gratis seizoenskaart van Joop Munsterman! Dat was echt fantastisch! Sindsdien ben ik supporter...quote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je omschrijft net 99% van de Twente-fans vanaf 2007-heden.
Huhuquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg na het behalen van het landskampioenschap ¤450 en een gratis seizoenskaart van Joop Munsterman! Dat was echt fantastisch! Sindsdien ben ik supporter...
Amen daarvoor liepen ze in Enschede gewoon rond met een Ajax of Feyenoord petje.quote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je omschrijft net 99% van de Twente-fans vanaf 2007-heden.
Mwa, ik zag ze "al" sinds midden jaren 90 vaker met een Twente- dan een Ajax- of Feyenoordpetje rondlopen, en toen was Twente nog een club die regelmatig 10e of 12e eindigde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amen daarvoor liepen ze in Enschede gewoon rond met een Ajax of Feyenoord petje.
Hoax! Wij lopen niet! Wij rijden op tractoren!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amen daarvoor liepen ze in Enschede gewoon rond met een Ajax of Feyenoord petje.
Over de stoep? Klinkt gevaarlijk, stelletje deugnietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoax! Wij lopen niet! Wij rijden op tractoren!
Ja heb je wel gelijk in aan de andere kant als je met een Twente sjaal door Rotterdam of Amsterdam zou len is er geen haan die er naar kraait.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor de kansenaanhang van elke club. Hoort schijnbaar bij het spelletje.
Ach, een hoop tukkers zijn voor FC Twente, gewoon omdat ze uit Twente komen. Beetje saamhorigheidsgevoel en noaberschap, maar dat kennen ze niet (meer) in de randstad..quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik zag ze "al" sinds midden jaren 90 vaker met een Twente- dan een Ajax- of Feyenoordpetje rondlopen, en toen was Twente nog een club die regelmatig 10e of 12e eindigde.
D'r zijn d'r wel een hoop bijgekomen die er zitten gewoon omdat het zo gezellig is of omdat ze d'r bij willen horen. Kan ze missen als kiespijn eerlijk gezegd. Als je een keer van je af vloekt omdat er een van je spelers onderuit wordt gehaald o.i.d. zie je ze meteen met hun gebreide sjaaltjes rondspeuren wat dat nou weer voor schorum is dat hun gezellige dagje uit zo onbeschoft onderbreekt. Niks tegen de mensen die jaren op een wachtlijst hebben gestaan trouwens, of die om een andere reden nog niet in het stadion zaten. Maar de mensen van het dagje uit, en dat worden d'r steeds meer, daar heb ik afschuwelijk de schurft aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef June. het volgende:
[..]
Ach, een hoop tukkers zijn voor FC Twente, gewoon omdat ze uit Twente komen. Beetje saamhorigheidsgevoel en noaberschap, maar dat kennen ze niet (meer) in de randstad..
Dat idee had ik ook altijd? Ken ook veel Twente fans die niets tegen Ajax hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:55 schreef TakAFCA het volgende:
Ik dacht dat Ajax en Twente vriendjes waren..
Of in ieder geval veel wederzijds respect naar elkaar.
Bah... En dat zo vlak voor de kerst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik hoor overigens dan Joopje Muntjesman bezig is met Pranjic van Bayern?
Het duurde even, maar nu snap ik je opmerkingquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bah... En dat zo vlak voor de kerst.
Het is opgeklopte haat, nadat we een paar seizoenen concurrenten zijn geweest en er over en weer wat vervelende dingen zijn gezegd/gedaan door spelers, trainers en staf. Bij de oudere P'ers leeft het volgens mij ook niet zo zeer, het is meer de nieuwe lichting die nog niet echt een historie heeft bij de club en tegen andere clubs bij wie dit leeft m.i. Als er al clubs zijn waar ik een hekel aan zou hebben dan zouden Feyenoord, Utrecht en Vitesse daar eerder voor in aanmerking komen idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook altijd? Ken ook veel Twente fans die niets tegen Ajax hebben.
Wel haat jegens Feyenoord en Utreg.
O.a. ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef DaDude1987 het volgende:
Feyenoord omdat die een Tukker toen vermoord hebben?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O.a. ja.
Maar dat is zeker 10-15 jaar geleden.
Zou wel wat creativiteit kunnen brengen, dat momenteel duidelijk gemist wordt... Ik zou hem er graag bij willen hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoop ten eerste op een degelijke opstelling van CO.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wat gaat t worden morgen?
Ik denk 3-2.
Morgen? Donderdag toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wat gaat t worden morgen?
Ik denk 3-2.
Zou zeker niet verkeerd zijn voor Twente.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Zou wel wat creativiteit kunnen brengen, dat momenteel duidelijk gemist wordt... Ik zou hem er graag bij willen hebben.
Het is dan eigenlijk ook gewoon amusement.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:20 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
D'r zijn d'r wel een hoop bijgekomen die er zitten gewoon omdat het zo gezellig is of omdat ze d'r bij willen horen. Kan ze missen als kiespijn eerlijk gezegd. Als je een keer van je af vloekt omdat er een van je spelers onderuit wordt gehaald o.i.d. zie je ze meteen met hun gebreide sjaaltjes rondspeuren wat dat nou weer voor schorum is dat hun gezellige dagje uit zo onbeschoft onderbreekt. Niks tegen de mensen die jaren op een wachtlijst hebben gestaan trouwens, of die om een andere reden nog niet in het stadion zaten. Maar de mensen van het dagje uit, en dat worden d'r steeds meer, daar heb ik afschuwelijk de schurft aan.
Om nog maar niet te spreken over de ex-Ajacied/PSV'er/Feyenoorder. Lekker lallen, met trots of no.1 supporters groot op de sjaals/pet geschreven om vervolgens bij de eerste foute pass de beide vingers in de bek te steken, WANT WIJ WILLEN GEAMUSEERD WORDEN. En een grote bek dat ze hebben, want zij weten precies hoe het hoort op de tribunes. En erger nog, tegenover hun voormalige medesupporters, want "ons" Twente is kampioen geworden. Man stap op.
Poeh wat diep, Co weet me weer te emotioneren hoor.quote:'Een elftal moet zijn als een schilderij. Het publiek moet kunnen zien: dat is een Adriaanse'
Verre van een tokkie. Maar het gaat me idd wel aan het hart hoe het met de club gaat. Het gaat voor mij dus idd ook veel verder dan een leuk wedstrijdje kijken, en het supporteren is voor mij dan ook veel meer dan het identificeren met succes. Het is identificeren met een grote groep gelijkgestemden die m.i. ook de hart van de club zoals ie d'r is vormen. Als dat vervaagt dan doet me dat idd meer pijn dan een keer op de kloten krijgen in een wedstrijd of een keer geen leuk voetbal zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook gewoon amusement.
Jij bent zeker zo'n tokkie die 'voor zijn club leeft'.
quote:FC Twente wil zich gaan versterken in de winterstop. Dat zei trainer Co Adriaanse woensdag. De prioriteit ligt bij een linksback en rechtsbuiten.
Adriaanse wilde geen namen noemen, maar Dusan Tadic van FC Groningen en Luciano Narsingh van sc Heerenveen lijken belangrijke kandidaten. Naar verluidt zou er ook interesse zijn in een Japanse verdediger. "Vertrek Ruiz kon niet worden opgevangen. Daar zou dus wat kunnen gebeuren nu", aldus Adriaanse. Over de aankoop van Fer na het vertrek van Ruiz: "Als ik een wiel nodig heb en ik krijg een accu dan ben ik daarmee niet geholpen."
Inderdaad. Het blijft een onbegrijpelijke aankoop die waarschijnlijk enkel een prestige project is geweest voor Munsterman.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Een super domme aankoop, want je had al genoeg middenvelders, en dan ook nog 5,5 miljoen.
Had dan een jaartje gewacht, en had hem gratis opgehaald.
Beetje zonde van het geld ja, terwijl Joop normaal zo goed op de centen past.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Het blijft een onbegrijpelijke aankoop die waarschijnlijk enkel een prestige project is geweest voor Munsterman.
Mja, ik snap niks van die aankoopquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Het blijft een onbegrijpelijke aankoop die waarschijnlijk enkel een prestige project is geweest voor Munsterman.
Hij moet qua transfer beleid gewoon enkel bepalen wat Twente mag uitgeven en wat niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld ja, terwijl Joop normaal zo goed op de centen past.
Denk dat het meer een gevalletje á la Theo was... goed vorig seizoen, dus maar overnemen voor hij dit seizoen echt schade doetquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef ShevaJB het volgende:
Joop zal wel bang geweest zijn dat Fer een superseizoen zou gaan draaien bij Feyenoord waardoor hij voor minstens 10 miljoen verkocht zou worden aan een buitenlandse club. Dat is de enige reden die ik kan bedenken
Het is een jonge speler met potentie, geen oude rokerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Denk dat het meer een gevalletje á la Theo was... goed vorig seizoen, dus maar overnemen voor hij dit seizoen echt schade doet
nou, dit seizoen zijn er maar 2 dingen waaraan je de hand van Co herkent; elke keer een andere basiself en onbegrijpelijke wissels tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh wat diep, Co weet me weer te emotioneren hoor.
Als je zo redeneert kunnen de clubs dus wel af met een trapveldje en een kleine tribune voor 1000 'eckte' supporters zoals jij .quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Verre van een tokkie. Maar het gaat me idd wel aan het hart hoe het met de club gaat. Het gaat voor mij dus idd ook veel verder dan een leuk wedstrijdje kijken, en het supporteren is voor mij dan ook veel meer dan het identificeren met succes. Het is identificeren met een grote groep gelijkgestemden die m.i. ook de hart van de club zoals ie d'r is vormen. Als dat vervaagt dan doet me dat idd meer pijn dan een keer op de kloten krijgen in een wedstrijd of een keer geen leuk voetbal zien.
Ik in 114quote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
En een broodje beenham van harry!
Maar helaas zit ik in 309 vanavond....Du s moet het met de brakke fc twente catering doen
Idd ja, uitgaan van eigen kracht.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Co moet gewoon een keer weten wat de in zijn ogen sterkste formatie is en niet elke keer gaan lopen zeuren over aanpassen aan de tegenstander!
quote:'FC Twente beantwoordt roep van spelers om vertrek Adriaanse niet'
Co Adriaanse lijkt stevig onder druk te staan bij FC Twente. De laatste tijd is de onvrede binnen de spelersgroep over het functioneren van de trainer volgens De Telegraaf sterk toegenomen. Vanuit de selectie zou in het geheim een verzoek bij hogerhand zijn neergelegd om in te grijpen; Joop Munsterman verdedigt zijn coach vooralsnog echter tegen een vertrek.
Hoewel de samenwerking tussen Adriaanse en FC Twente aan de buitenkant vreedzaam oogt, zou er achter de schermen veel verkeerd zitten. De Amsterdamse coach zou te solistisch opereren, geen klik hebben met zijn selectie en zich daarnaast niet herkennen in de clubcultuur in Enschede. Mede door een verschil in inzicht zouden er geregeld irritaties zijn op de werkvloer, stelt de ochtendkrant.
FC Twente-voorzitter Munsterman weigert echter Adriaanse op straat te zetten. Het contract tussen club en trainer loopt al niet langer dan één seizoen en bovendien past het niet bij de Enschedese club om binnen korte tijd afscheid te nemen van haar trainer. Daarnaast werd Adriaanse met het nodige vertoon binnengehaald in De Grolsch Veste, hetgeen een ontslag verder bemoeilijkt.
De laatste vijf jaar stonden er vier trainers voor de groep bij FC Twente. Fred Rutten (2006-2008) besloot naar Schalke 04 te gaan, Steve McClaren (2008-2010) verkaste naar VfL Wolfsburg nadat hij de club kampioen van Nederland maakte en Michel Preud'homme (2010-2011) besloot ondanks een tweede plaats, Johan Cruijff Schaal, de KNVB-beker en het winnen van de Rinus Michels Award naar Al-Shabab in Saudi-Arabië te gaan.
Tja, voetbalzone en de telegraaf zijn nou niet echt heel betrouwbaar. Laten we vanavond eerst maar winnen, en zorg er voor dat er in de winterstop een paar aankopen gedaan worden. Zodat twente / co het seizoen normaal kunnen afmaken.quote:
Ik stuitte idd op die zooi toen ik Twisted Sister aan het zoeken was, tijdje geleden alweer. Leuk dat het ook naar Enschedeeeeeeeeee is overgewaaidquote:
Haha ja, ik keek laatst raar op toen ze deze melodie ineens gebruikten! Twisted Sisterquote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stuitte idd op die zooi toen ik Twisted Sister aan het zoeken was, tijdje geleden alweer. Leuk dat het ook naar Enschedeeeeeeeeee is overgewaaid
Eens. Dit werkt voor geen meter zo. En we missen Janssen en Ruiz..quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:22 schreef Plasterk het volgende:
Als Twente slim is wippen ze Co tijdens de winterstop. Wat valt die tegen zeg.
Captain Obvious in de bocht. Het is zaak dat je júist deze wedstrijden wint. Natuurlijk verlies je daar eerder van. Wat een mongool.quote:Na het verlies bij Feyenoord (3-2) was het voor FC Twente de tweede nederlaag op rij. Voor Adriaanse geen reden voor paniek. 'We hebben twee topwedstrijden verloren, maar daar kan je ook eerder van verliezen dan wanneer je tegen kleinere clubs speelt.
Ik heb de wedstrijd volledig objectief bekeken maar PSV had wel de kansen hoor. Verder was het wel een kutwedstrijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef Plasterk het volgende:
Net thuis. Wedstrijd ging gelijk op. Beide ploegen verdienden de overwinning niet. Individuele fout kost ons de kop. We hebben versterking in onze verdediging nodig..
zou ideaal zijn, geen icoon, rustig in de groep en mooi aanvallend spel. Maar ligt het probleem ook niet een beetje aan twente dat niet de kwaliteit heeft voor verzorgde aanvalquote:
Ruiz en Janssen zijn grote aderlatingen, maar ik vind dat Co alles nogal gelaten over zich heen laat komen, ik heb niet echt de indruk dat hij er vol voor gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
zou ideaal zijn, geen icoon, rustig in de groep en mooi aanvallend spel. Maar ligt het probleem ook niet een beetje aan twente dat niet de kwaliteit heeft voor verzorgde aanval
geen rutten,.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef 16meter het volgende:
Tja, was vanaf het begin al duidelijk: Co'tje gedijt niet in de provincie. Met een beetje geluk kan Twente Rutten binnenhalen, komende zomer. Past qua uitstraling en mentaliteit perfect in Enschede.
Dan hebben wij ook een trainer voor de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef d1ce het volgende:
Hebben mensen hier het twente fan forum deze ochtend in de gaten gehouden? Het gerucht gaat namelijk dat Co per direct vervangen wordt door Steve.
Klopt, heb het ook gelezen... de persoon die het poste heeft vaker nieuwtjes als eerste gemeld. afwachten dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef d1ce het volgende:
Hebben mensen hier het twente fan forum deze ochtend in de gaten gehouden? Het gerucht gaat namelijk dat Co per direct vervangen wordt door Steve.
Hij heeft het materiaal gewoon niet om kampioen te worden. Er zit totaal geen creativiteit meer in het team. Het is allemaal zo voorspelbaar hoe Twente speelt. Nooit eens een onverwachte pass of actie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:11 schreef 16meter het volgende:
Tja, was vanaf het begin al duidelijk: Co'tje gedijt niet in de provincie. Met een beetje geluk kan Twente Rutten binnenhalen, komende zomer. Past qua uitstraling en mentaliteit perfect in Enschede.
Alleen is 'ie nu verdacht stil...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:55 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, heb het ook gelezen... de persoon die het poste heeft vaker nieuwtjes als eerste gemeld. afwachten dus.
Of dat nu de oplossing is; een trainer terughalen die zonodig hogerop moest maar daarna eigenlijk alleen maar gefaald heeft net als voor dat ene jaar bij Twentequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:51 schreef d1ce het volgende:
Twente had toen een totaal ander team dan nu, is maar de vraag of die weer direct zo goed ligt. De gemiddelde leeftijd in de groep is ook met een aantal jaren verlaagd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, maar Steve lag veel beter in de groep dan Co nu doet. Laatstgenoemde zit ook alleen maar als een kouwe kikker langs de lijn, doet niks, straalt niks uit... kan me voorstellen dat je daar als speler ook lamlendig van wordt. We hebben een trainer nodig die onze jongs af en toe een trap onder de kont geeft, al is dat Steve of iemand anders, maar zo gaat het gewoon niet meer.
PSV is gewoon beter dan Twente, verder gaat het in de competitie niet eens slecht, ik verwacht wel dat Ajax Twente nog voorbij gaat en met PSV om plek 1 zal gaan strijden, AZ zal nog wel wat terugzakken, als Twente dan de 3e plek kan behouden is het toch een goed seizoen geweest, ik denk dat met een andere trainer er ook niets meer in zit dan die 3e plek met deze spelersgroep, hoewel ik ook het idee heb dat Co er niet vol voor gaatquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, maar Steve lag veel beter in de groep dan Co nu doet. Laatstgenoemde zit ook alleen maar als een kouwe kikker langs de lijn, doet niks, straalt niks uit... kan me voorstellen dat je daar als speler ook lamlendig van wordt. We hebben een trainer nodig die onze jongs af en toe een trap onder de kont geeft, al is dat Steve of iemand anders, maar zo gaat het gewoon niet meer.
eensquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is gewoon beter dan Twente, verder gaat het in de competitie niet eens slecht, ik verwacht wel dat Ajax Twente nog voorbij gaat en met PSV om plek 1 zal gaan strijden, AZ zal nog wel wat terugzakken, als Twente dan de 3e plek kan behouden is het toch een goed seizoen geweest, ik denk dat met een andere trainer er ook niets meer in zit dan die 3e plek met deze spelersgroep, hoewel ik ook het idee heb dat Co er niet vol voor gaat
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:00 schreef Breekfast het volgende:
Die Dirty Harry is behoorlijk stellig in zijn bewering.
Die gast heeft het toch bijna altijd goed gehad met geruchten?
Duuuuhhquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Kijk, we hoeven echt geen prijzen te pakken elk jaar, maar ik wil INZET en PASSIE zien, en dat mis ik, en daar kan ik me kwaad over maken. Co kan het allemaal niet interesseren lijkt het wel...
Twente heeft onder Steve draken van wedstrijden gespeeld, maar puur op karakter gewonnen. Die instelling moet gewoon weer terug, knokken!
Er zat wel degelijk een plan achter: PSV laten komen tot ongeveer de 60e minuut - dan zelf gaan voetballen. Het lukte bijna...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Vooral niet jagen en geen moeite doen om de bal te onderscheppen. De selectie mag ook wat lessen krijgen van Chuck Norris, want fysiek zijn ze niet echt sterk (muv Douglas natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |