Lijkt mij ook. Budget ligt wat hoger dan in NL natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef StijnDa het volgende:
Lijkt me onzin van Man Utd over Willems. Die kunnen net zo goed wachten tot hij 5 mln kost en dan tenminste weten dat het iets is.
Bovendien heeft Willems misschien wel potentie laten zien, maar ook wel heel duidelijk wat zijn zwaktes zijn.... Ik kan me niet voorstellen dat een topploeg al van hem onder de indruk is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef StijnDa het volgende:
Lijkt me onzin van Man Utd over Willems. Die kunnen net zo goed wachten tot hij 5 mln kost en dan tenminste weten dat het iets is.
quote:Jetro Willems speelde nog maar een handvol wedstrijden voor PSV, maar kan nu al naar de absolute top. Namens Manchester United zat topscout Martin Ferguson, de broer van trainer Sir Alex, zaterdag tijdens het duel met NAC Breda namelijk op de tribune in Eindhoven en hij was daar speciaal om de zeventienjarige linksback te bekijken. Willems moet in Manchester de opvolger van Patrice Evra worden. (Daily Mirror)
Het zou te gek voor woorden zijn.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef jpg97 het volgende:
Nou als PSV verliest van Heerenveen ( wat ik wel verwacht ) zijn we dus ook van Rutten af....
Mijn duim.quote:
stond al in het vorige topic. prima 15 miljoen graagquote:
Jammer, ik vond het wel positief nieuws. Niet dat ik McLaren een goede opvolger vind trouwens (volgens mij zo'n beetje de enige beschikbare trainer naast Maaskant). Maar Cocu kan vast het seizoen prima afmaken.quote:
Liever dan meteen McLarenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het wel positief nieuws. Niet dat ik McLaren een goede opvolger vind trouwens (volgens mij zo'n beetje de enige beschikbare trainer naast Maaskant). Maar Cocu kan vast het seizoen prima afmaken.
/care, eigenlijk. Word liever kampioenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat willen jullie eigenlijk? Doorgaan in beker of /care?
tis toch geen vraag van of? Liever en. De dubbel, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
/care, eigenlijk. Word liever kampioen
Wordt geloof ik gebaseerd op een langere termijn. Aangezien PSV in de laatste 10 jaar de beste Nederlandse ploeg was, is dat vrij logischquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben niet heel erg thuis in het gokken, Maar waarom staat PSV hier boven de andere clubs?
Waar wordt dat aan gelieerd? Ajax komt uit de CL, Az staat in de competitie boven PSV.
https://nl.unibet.com/bet(...)land/1000461753.odds
Europa League, Tournament Bets.
Tuurlijk, maar Rutten gaat dat echt niet voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis toch geen vraag van of? Liever en. De dubbel, dat klinkt goed
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Rutten gaat echt niet voor elkaar krijgen
Da's waarquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar daar gaat de discussie niet over
Mooie tekst voor een spandoek voor een hele lange zijde van het stadion.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef PaulHarris het volgende:
Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Een aantal daarvan gaan donderdag spelen, dus verstandig om ze dan vandaag aan de kant te laten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spelen Ojo, Depay, Locadia, Marzo, Najah, Ritzmaier, Verkoelen enz niet meer voor Jong PSV
Rutten kennende zie ik er maar 3 spelen. Sowieso zitten er 3 dagen tussen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:23 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Een aantal daarvan gaan donderdag spelen, dus verstandig om ze dan vandaag aan de kant te laten.
Hoe kom je op Gerets? En waarom zou hij überhaupt kandidaat zijn? Cocu zou nergens op slaan, hij als eerste trainer van PSV, zonder enige ervaring. De ervaring van het assistentschap is niet genoeg, zeker niet gezien de tijd die hij het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik had in de periode dat Stevens zijn clash met 1 van de Spaanstalige spelers had, een interview met een senior manager bij PSV. Hij vertelde toen dat Stevens 2e keus was en de droomkandidaat (toen) was Fredje Rutten. Lijkt een beetje op het debacle van Feyenoord met droomkandidaat Been...
Hoe zouden jullie het nu graag zien: Cocu die het overneemt met Numan/Nilis(?) als assistent en Hiddink als directeur?
Of gewoon kiezen voor een compleet andere aanpak, zoals McLaren of (opnieuw) Gerets?
Depay is inderdaad geblesseerd en voetbalt pas na de winterstop weer.quote:
Wat is dat voor een gezever allemaal de laatste tijd in dit topic over gokken? Was daar geen apart subforum voor?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben niet heel erg thuis in het gokken, Maar waarom staat PSV hier boven de andere clubs?
Waar wordt dat aan gelieerd? Ajax komt uit de CL, Az staat in de competitie boven PSV.
https://nl.unibet.com/bet(...)land/1000461753.odds
Europa League, Tournament Bets.
Monsterbod is weer zwaar overdreven.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:17 schreef rubbereend het volgende:
Amrabat droomt van Galatasaraytijd voor een monsterbod van Galatasaray
hij zit niet op de bank van PSV hčquote:Op woensdag 14 december 2011 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Monsterbod is weer zwaar overdreven.Wat moet Galatasaray met een bankzitter van PSV.
Nee, Kayserispor.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zit niet op de bank van PSV hč
Depay, Ritzmaier, Bentancourt, Locadia, Willems en Ojo zijn best een aantal spelers die iets kunnen gaan betekenen. Al mag je dat over Ojo misschien niet meer zeggen. Najah vind ik ook wel aardig en Bourdouxhe, Koch en Özbuzkurt ook. Ik denk dat Marzo te licht is. Lichter nog als Tamata. Spelen echt wel een aantal goede talenten hoor. Voor mijn gevoel betere als voorheen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Overigens, wat heeft iedereen met die jeugd van nu? Er loopt niet echt veel interessants rond dus om perse wat spelers te laten debuteren.... Niet echt nodig. Niet meer dan anders iig, dus ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. En al helemaal niet een redelijk aantal minuten.
Juist wel! Sinds de doorbraak van Afellay zit er eindelijk weer eens wat talentvol jeugd bij de club. De vorige lichtingen met jongens als Ter Horst, dat speelt nu haast allemaal topklasse. Zie ik bij deze jongens niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Overigens, wat heeft iedereen met die jeugd van nu? Er loopt niet echt veel interessants rond dus om perse wat spelers te laten debuteren....
De mogelijke basis voor morgen..twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-12-2011 om 11:59:40De hesjes: #tyton #Marzo #marcelo #Derijck #Willems #Engelaar #wijnaldum #Labyad #locadia #lens #ritzmaier #psvrap reageer retweet
Ik hoop het ook, maar kan ook goed zijn dat Rutten bij Heerenveen en Twente aan zijn vaste basis van de laatste weken vasthoudt.. Dus Isaksson op doel..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb Tyton ook wel graag tegen Heerenveen onder de lat. Dat wordt me een kutpot.
Ik mag toch hopen dat als Tyton zowel wedstrijd- als lichamelijk fit is, hij Isaksson op de bank neerzet.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:23 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar kan ook goed zijn dat Rutten bij Heerenveen en Twente aan zijn vaste basis van de laatste weken vasthoudt.. Dus Isaksson op doel..
En vasthoud aan Marcelo - Derijckquote:Op woensdag 14 december 2011 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als Tyton zowel wedstrijd- als lichamelijk fit is, hij Isaksson op de bank neerzet.
Je weet het nooit bij Rutten..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als Tyton zowel wedstrijd- als lichamelijk fit is, hij Isaksson op de bank neerzet.
Dat sowieso, alleen moet die Belgische kale sjef niet meer van die beginnersfouten maken als tegen NAC, want hij wisselde opbouwend zeer goed, met verdedigend zeer zwak af.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vasthoud aan Marcelo - Derijck
Misschien omdat Engelaar weg mag? Nja ik denk dat tegen Heereveen een lastige wedstrijd wordquote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij Rutten..
Iedere keer denk ik bij een redelijke voorsprong dat hij wel een speler als Ritzmaier zal brengen, maar dan nog is het iedere keer Engelaar die dan in mag vallen..
Omdat het buddy's zijn.. daarom, samen gekomen en zullen samen weggaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien omdat Engelaar weg mag? Nja ik denk dat tegen Heereveen een lastige wedstrijd word
Labyad en Lens omwisselen denk ’k?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Marzo - Marcelo - Derijck - Willems
Wijnaldum - Ritzmaier - Engelaar
Lens - Locadia - Labyad
Vast zo.
Tyton
quote:
Ik noem het zeer irritant...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Thijs Slegers is op het moment vragen van volgers aan het beantwoorden via twitter. Voor zij die geďnteresseerd zijn
Dan unfollow je hem en follow je hem morgen weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik noem het zeer irritant...![]()
Zo moet ik heulemaal naar beneden scrollen voor tweets van andere.
Niet veel verrassends tot nu toe, behalve dat PSV in Duitsland scout voor een rechtsback. Weer een Duitser in dienst sinds topper Koch?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Thijs Slegers is op het moment vragen van volgers aan het beantwoorden via twitter. Voor zij die geďnteresseerd zijn
Alle Portugese topclubs zijn beter dan de Nederlandse dus als die naar een topclub kan daar is het wel een vooruitgangquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
En wat doet die Labyad kut dan. Zou hij serieus overwegen om naar Portugal te gaan? WTF.
Als hij nu wekelijks de sterren van de hemel zou spelen. Hij concurreert op dit moment met Lens, wat moet ie daar dan wel niet uit de basis spelen?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Alle Portugese topclubs zijn beter dan de Nederlandse dus als die naar een topclub kan daar is het wel een vooruitgang
Het zal zeker moeilijk voor hem worden om speeltijd te krijgen daar maar ik vraag me af of die dat zelf ook beseft.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hij nu wekelijks de sterren van de hemel zou spelen. Hij concurreert op dit moment met Lens, wat moet ie daar dan wel niet uit de basis spelen?
Salaris en tekenbonus lijken mij prioriteit #1quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Het zal zeker moeilijk voor hem worden om speeltijd te krijgen daar maar ik vraag me af of die dat zelf ook beseft.
dat mag, maar een uitstekende trainer die het bij PSV prima heeft gedaan en ook een prima band met de club heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een patjepeeër.
Goed transfer van PSV, verwacht wel wat van die jongen. Maargoed, afwachten hoe hij van zijn blessure terugkomt.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:07 schreef tja77 het volgende:
Is het officieel of niet?
http://www.nu.nl/sport/26(...)r-jorgensen-aan.html
Alcides!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ha, hebben ze nu eindelijk weer een PSV-waardige verdediger aangetrokken? Er heeft sinds Alex niks fatsoenlijks meer in het centrum gestaan. Hoop voor jullie dat dit een verbetering betekent.
Salcido's omhaal onderschattenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ha, hebben ze nu eindelijk weer een PSV-waardige verdediger aangetrokken? Er heeft sinds Alex niks fatsoenlijks meer in het centrum gestaan. Hoop voor jullie dat dit een verbetering betekent.
quote:
Dit zegt alweer genoeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Salcido's omhaal onderschatten
Fijn om te horen, maar jammer dat hij net meer dan een half jaar aan de kant heeft gestaan door zijn blessure...quote:Op donderdag 15 december 2011 09:07 schreef tja77 het volgende:
Is het officieel of niet?
Klopt, sowieso wel de trend in voetbal land, al shet zuid amerikaans is zal het wel goed zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt alweer genoeg.
De afgelopen jaren hebben jullie het met derderangs Zuid-Amerikanen moeten doen die (op Alex na) niks extra's toevoegden. Onbegrijpelijk beleid, aangezien zulke gasten ook een salaris moeten verdienen voor spelers van buiten de EU. (Ze hebben er bij Feyenoord in het verleden overigens ook een handje van gehad hoor.)
Waarom een nieuw account?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, sowieso wel de trend in voetbal land, al shet zuid amerikaans is zal het wel goed zijn.
Technisch verhaal, als je het wilt horen wil je wel DMén, had al een nieuwe (paulharris) maar deze sluit beter aan om mijn goede reputatie van lieve jongen en realistische PSVér te behoudenquote:
Okquote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Technisch verhaal, als je het wilt horen wil je wel DMén, had al een nieuwe (paulharris) maar deze sluit beter aan om mijn goede reputatie van lieve jongen en realistische PSVér te behouden
Het zou zonde zijn omdat verloren te laten gaan idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Technisch verhaal, als je het wilt horen wil je wel DMén, had al een nieuwe (paulharris) maar deze sluit beter aan om mijn goede reputatie van lieve jongen en realistische PSVér te behouden
Als ik nu reageer zitten we aan dezelfde haakquote:Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn omdat verloren te laten gaan idd.
Brahquote:Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik nu reageer zitten we aan dezelfde haak![]()
Maar je moest eens weten brah.
Dit.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brahdaar gaat je goede reputatie, tijd voor een nieuw account.
?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
trekjes van Alpha's jonge.. zwaar leven in BB topique.
Sure.quote:
AZ speelt nog ergens om, dus wel eerlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef GodsSon het volgende:
Zonde dat de wedstrijd niet live op RTL komt vanavond, had de nieuwe generatie graag heel de wedstrijd gezien. Nu wachten op de samenvatting, die RTL kennende, na alle andere samenvattingen komt
Anders ga je zelf kijken in het stadion...? Oh wacht...ik zit in het PSV-topic.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef GodsSon het volgende:
Zonde dat de wedstrijd niet live op RTL komt vanavond, had de nieuwe generatie graag heel de wedstrijd gezien. Nu wachten op de samenvatting, die RTL kennende, na alle andere samenvattingen komt
Ik wou zeggen wie gaat er naar deze kansloze wedstrijden.. maarja, het is maar 5 euro waarschijnlijk omdat het anders akelig leeg is..quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders ga je zelf kijken in het stadion...? Oh wacht...ik zit in het PSV-topic.
PSV speelt volgens mij toch om 19.00? Of zit ik er volkomen naast? Hadden best langs elkaar uitgezonden kunnen worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AZ speelt nog ergens om, dus wel eerlijk.
Als je geen eredivisie live hebt fix je toch even een streampje.
Haha :squote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders ga je zelf kijken in het stadion...? Oh wacht...ik zit in het PSV-topic.
Leeg? Die kaartjes vlogen als warme broodjes over de toonbank bij vakantieveilingen.nlquote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen wie gaat er naar deze kansloze wedstrijden.. maarja, het is maar 5 euro waarschijnlijk omdat het anders akelig leeg is..
Zeg dan ook eens wat de gemiddelde prijs was per kaartje...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leeg? Die kaartjes vlogen als warme broodjes over de toonbank bij vakantieveilingen.nl
Idd...ik vind deze een beetje gay voor jouw doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
En waar zijn die geile ava's van je
Meeste mensen wonnen met een bod van tussen de 20 en 35 voor 2 kaartjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg dan ook eens wat de gemiddelde prijs was per kaartje...
Oke, you win, dat zijn nog aardige prijzenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meeste mensen wonnen met een bod van tussen de 20 en 35 voor 2 kaartjes.
Ik maar 20 en zit ook nog een lange zijde
kaartje kopenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef GodsSon het volgende:
Morgen afstuderen, op en neer naar Eindhoven is niet echt handigquote:
Als je er nu nog veel aan moet doen is het rijkelijk laat heb ik altijd geleerdquote:Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Morgen afstuderen, op en neer naar Eindhoven is niet echt handig
Edit de hele verdediging van PSV maar gewoon anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef tja77 het volgende:
Zanka komt volgend jaar pas, dus gooi er maar weer een edit tegenaan.
Denk je dat het één met het ander te maken heeft? Of zou het kunnen dat hij met meer speeltijd gewoon beter zijn draai gevonden heeft? Anyway, als die Zanka opbouwend niets te brengen heeft, zijn we nog steeds niet klaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Valt trouwens wel op dat Marcelo aardig speelt nu er geen Brazilianen meer bij PSV rondlopen.
Welke club zou Erik Pieters willen hebben dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:18 schreef rubbereend het volgende:
Pieters zal er volgend jaar wel niet meer bij zijn, Bouma ook niet. Gaat er heel anders uitzien. En als er een goede rechtsback gevonden kan worden dan ga ik er van uit dat Manolev ook wel verkocht zal worden.
Niet lachen, maar vanuit Engeland was er volgens mij al concrete interessequote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke club zou Erik Pieters willen hebben dan?
Het zou kunnen dat het er wat mee te maken heeft. Hij krijgt niet meer speeltijd dan vorig jaar. Toen speelde hij ook alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk je dat het één met het ander te maken heeft? Of zou het kunnen dat hij met meer speeltijd gewoon beter zijn draai gevonden heeft? Anyway, als die Zanka opbouwend niets te brengen heeft, zijn we nog steeds niet klaar.
Waarom zou hij beter spelen zonder landgenoten waarmee hij juist beter kan communicerenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het er wat mee te maken heeft. Hij krijgt niet meer speeltijd dan vorig jaar. Toen speelde hij ook alles.
http://www.voetbalcentraa(...)interesse-in-pietersquote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke club zou Erik Pieters willen hebben dan?
Nouja...leuk voor hem, maar wat heeft een middelmatige speler die het Eredivisie-niveau niet eens ontstijgt in de PL te zoeken?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet lachen, maar vanuit Engeland was er volgens mij al concrete interesse
Misschien omdat die buiten het voetbal om een mindere invloed op hem hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou hij beter spelen zonder landgenoten waarmee hij juist beter kan communiceren
Maakt mij niet uit, als we er maar een leuke prijs voor krijgenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...leuk voor hem, maar wat heeft een middelmatige speler die het Eredivisie-niveau niet eens ontstijgt in de PL te zoeken?
Ja dat snap ik, maar vraag me gewoon af wat er in het scoutingsrapport van Newcastle staat.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als we er maar een leuke prijs voor krijgen
Goede speler.quote:'PSV trekt verdediger Jörgensen aan'
AMSTERDAM - Met het oog op komend seizoen heeft PSV zich verzekerd van de diensten van verdediger Mathias 'Zanka' Jörgensen.
Dat bericht het Algemeen Dagblad. De 21-jarige Deense international van FC Kopenhagen zou een meerjarig contract tekenen in Eindhoven.
PSV wilde Jörgensen afgelopen zomer ook al vastleggen, maar toen wilde de Deense club niet meewerken. Omdat zijn contract medio 2012 afloopt, kunnen de Eindhovenaren hem transfervrij overnemen.
Jörgensen, die in 2009, 2010 en 2011 landskampioen werd met FC Kopenhagen, is momenteel revaliderende van een kruisbandblessure.
Omdat we dan nog minder verdedigers zouden hebben?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom wilde hun toen niet mee werken? Nu vang je er niks voor.. net als Affelay en PSV.. kun je beter je prijs verlagen en er nog iets voor krijgen ipv gratis de deur uit zien gaan.
Ik doel op de club van Zankaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat we dan nog minder verdedigers zouden hebben?
Kopenhagen meende de CL te halen want hadden een relatief makkelijke loting. Vorig jaar veraste ze ook best wel in hun Europese campagne.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom wilde hun toen niet mee werken? Nu vang je er niks voor.. net als Affelay en PSV.. kun je beter je prijs verlagen en er nog iets voor krijgen ipv gratis de deur uit zien gaan.
Oh, ik twijfelde alquote:
There's your answer.quote:. De club uit Denemarken zag deze zomer al drie van de vier verdedigers vertrekken en laat Zanka daarom niet zomaar gaan.
Dat is Marcello ookquote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Hij is een neger, bijna 2 meter en een verdediger....
What do you want more
Thanksquote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh, ik twijfelde al
[..]
There's your answer.
Ik mag niet klagen, hij speelt steeds beter. Ik mis mijn Marcelo ragequote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is Marcello ook.. need i say more?
Ik heb hem zelfs ooit onder mijn hoede gehad - sterke jongen, kan ook als rechtback uit de voeten. Beter dan Marcello. Gaat PSV nog een jaar of 3-5 veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hebben we het al de hele tijd over![]()
"Goede speler", heb je hem zien spelen?
Ben blij dat te horenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs ooit onder mijn hoede gehad - sterke jongen, kan ook als rechtback uit de voeten. Beter dan Marcello. Gaat PSV nog een jaar of 3-5 veel plezier aan beleven.
Leg uit?? Ik wil sappigen verhaaltjuns horenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs ooit onder mijn hoede gehad - sterke jongen, kan ook als rechtback uit de voeten. Beter dan Marcello. Gaat PSV nog een jaar of 3-5 veel plezier aan beleven.
Ja inderdaad, het is wel een beetje irritant.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:17 schreef Doublepain het volgende:
Wacht.............
............ Hij heet dus marcello???
Het is toch marcelo?
Nou, die jongen zat eens te poepen voor de training - toen gooide ik een emmer koud water over de deur heen. Vond hij niet grappig. Wou hij weg. Naar Nederland. Watje...quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Leg uit?? Ik wil sappigen verhaaltjuns horen
Hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nou, die jongen zat eens te poepen voor de training - toen gooide ik een emmer koud water over de deur heen. Vond hij niet grappig. Wou hij weg. Naar Nederland. Watje...
Kan je dat ook bij ronaldo en messi doen? Zou leuk zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nou, die jongen zat eens te poepen voor de training - toen gooide ik een emmer koud water over de deur heen. Vond hij niet grappig. Wou hij weg. Naar Nederland. Watje...
Straks gaan ze naar Ajax D:quote:Op donderdag 15 december 2011 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je dat ook bij ronaldo en messi doen? Zou leuk zijn
Toch vind ik een 3 mooier.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een middenmotor willen?
0 sterren, maar een topclub, financiel heel top, groot talent, perfecte jeugdopleiding.quote:
Ehmm ..quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
0 sterren, maar een topclub, financiel heel top, groot talent, perfecte jeugdopleiding.
Of
- Degradatiekandidaat, vroegere topclub (3 sterren dus), financieel slecht enzo.
Wat kiesse u?
Topclubs staan gelukkig geen 4e.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ehmm ..
3 sterren, een topclub, financieel heel top. groot talent, perfecte jeugdopleidng.
Ah, dan kom je uit op Ajax.
Nee klopt. Als je weken lang eerste staat, en je verliest dan van Feyenoord, en Ajax wordt kampioen, dan ben je een topclub.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Topclubs staan gelukkig geen 4e.
Groot talent, zeker Klaassen, want hij scoorde bij zijn debuut hoor!
Perfecte jeugdopleiding, onder leiding van Johan toch?
Ben ik troll?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Dubbel gevoel enzo,
Ik wil wel reageren, maar is troll.
Maar, dan lijkt het alsof ik gedisst ben
Je faalt zelf hard, down kind dat je bentquote:Op donderdag 15 december 2011 17:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Dubbel gevoel enzo,
Ik wil wel reageren, maar is troll.
Maar, dan lijkt het alsof ik gedisst ben
Ik faal hard?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je faalt zelf hard, down kind dat je bent..
twitter:PSV twitterde op donderdag 15-12-2011 om 18:56:50Marcelo is vanavond aanvoerder van PSV. De spelers staan nu klaar in de tunnel. #psvrap reageer retweet
Is een mondeling akkoord, maar de bevestiging zal vast nog wel komen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Locadia heeft voor een lange periode bijgetekend, las ik? Da's mooi.
Kijk, 1 van mijn wensen is vandaag uitgekomenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:35 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Topclubs staan gelukkig geen 4e.
Groot talent, zeker Klaassen, want hij scoorde bij zijn debuut hoor!
Perfecte jeugdopleiding, onder leiding van Johan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, 1 van mijn wensen is vandaag uitgekomenVolgens mij zijn er een paar verdwaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.
Ja stond rechtsback, speelde wel okee. Wel erg nerveus voor al in het begin.quote:
Nee hoor, dat moet hier besproken wordenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar verdwaald
wat was dat geniaal, hij kwam erin, publiek ging tekeer als ie aan de bal kwam en de tweede bal die hij krijgt schiet ie binnenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
Heeft iemand gifjes van Manolev van vanavond?
Tnx.quote:
Schalke.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tnx.
Ben eens benieuwd of er leuk reisje in zit.
Ik hoop op Pilzen, Salzburg of een Duits team.
iddquote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef rubbereend het volgende:
Nou, dankzij de file Eindhoven in het eerste kwartier gemist
Verder geen bijzondere wedstrijd, tot Manolev kwam![]()
dat zorgde voor veel vermaak
Gun hem dat wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef rubbereend het volgende:
Eindhoven in was niet te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd
Sommige mensen kwamen na een half uur binnen
Die gele kaart ook weer pakkenquote:
19:00, kut tijd...quote:Op donderdag 15 december 2011 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd
Sommige mensen kwamen na een half uur binnen
jij was toch zeker niet die pipo die met zn vriendin moeilijk ging doen over dat jullie plaatsen bezet waren?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij was toch zeker niet die pipo die met zn vriendin moeilijk ging doen over dat jullie plaatsen bezet waren?
hahaha nee ok, want dr kwamen er 2 bij ons een kwartier te laat en begonnen daarover te mauwen, terwijl iedereen maar ergens was gaan zittenquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik sta met Europese wedstrijden altijd op oost
en ik heb trouwens niet eens een vriendin
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha nee ok, want dr kwamen er 2 bij ons een kwartier te laat en begonnen daarover te mauwen, terwijl iedereen maar ergens was gaan zittenik had mn oude buurmeisje maar eens een keer meegenomen en zij heeft iets met dr knie en zit in een brace, dus die kon haar knie niet buigen en nu zat ze meteen bij de trap en dat ging wél.. dat wijf maar zeiken joh
Vervolgens kozen mensen om ons heen, die ook maar ergens waren gaan zitten, onze partij en iemand stond op een gegeven moment op en riep: JONGENS, IEDEREEN NU TERUG NAAR ZN EIGEN PLAATSENiedereen in een deuk en toen dropen ze wel af
quote:
Ik zeg altijd, problemen bestaan niet, alleen mensen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:03 schreef DuTank het volgende:
Ja en terecht. Op zich hebben ze een punt hoor, maar heel west zat niet op zn eigen plaats en dan zit er ook nog een meisje van 12 wat het hele seizoen zelf niet kan voetballen daar met een brace en de enige plek waar ze normaal kan zitten is langs de trap, dan ga je toch niet zo lopen janken of wel...
Ze liep ook nog eens weg met: nou! Dan gaan we hier wel zitten! Ik ben niet zo moeilijk!![]()
![]()
Mijn broertje en ik kwamen niet meer bij
Hahah dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, problemen bestaan niet, alleen mensen.
Wat kunnen mensen toch moeilijk doen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha nee ok, want dr kwamen er 2 bij ons een kwartier te laat en begonnen daarover te mauwen, terwijl iedereen maar ergens was gaan zittenik had mn oude buurmeisje maar eens een keer meegenomen en zij heeft iets met dr knie en zit in een brace, dus die kon haar knie niet buigen en nu zat ze meteen bij de trap en dat ging wél.. dat wijf maar zeiken joh
Vervolgens kozen mensen om ons heen, die ook maar ergens waren gaan zitten, onze partij en iemand stond op een gegeven moment op en riep: JONGENS, IEDEREEN NU TERUG NAAR ZN EIGEN PLAATSENiedereen in een deuk en toen dropen ze wel af
Ja leuke tegenstanders. Stoke zou ik wel leuk vindenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:51 schreef Lemming22 het volgende:
Wie gaan we loten? Doe mij maar Stoke, Hannover of Red Bull Salzburg.
Ik ga het in me sig zetten 'heb er mijn redenen voor'quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geo4kant?What happened to number 3?
Idd, Trabzonspor heeft wel 4 punten gepakt tegen Inter uit 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wil nog niet zeggen dat het een makkie word.
Iedereen pakt punten tegen Interquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, Trabzonspor heeft wel 4 punten gepakt tegen Inter uit 2 wedstrijden.
Dat was PSV ook wel gelukt tegen het huidige inter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, Trabzonspor heeft wel 4 punten gepakt tegen Inter uit 2 wedstrijden.
Zou kunnen jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:41 schreef BlaZ het volgende:
Dat was PSV ook wel gelukt tegen het huidige inter.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:48 schreef rubbereend het volgende:
Als de Turken deze keer maar wel hun vuurwerk in het uitvak houden
'quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou kunnen jajust my 2 cents voor mensen die denken dat die turken kat in 't bakkie zijn
Trabzon mooie regio om te bezoekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Had toch liever Stoke of Hannover gehad, had wel weer eens zin in een Europees uitwedstrijdje
Ja serieus, veel historische ruines (o.a. Sümelaklooster, Stadsmuren) , aan zee met hoge bergen in de rug van de stad.quote:
Tja, dat geloof ik best maar ik ga liever naar een leuke stad in Engeland/Duitsland waar ik flink kan zuipen etc..quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja serieus, veel historische ruines (o.a. Sümelaklooster) , aan zee met hoge bergen in de rug van de stad.
Me knows but; ik denk niet dat dat is waar de gemiddelde voetbal supporter naar zoekt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef BlaZ het volgende:
Ja serieus, veel historische ruines (o.a. Sümelaklooster) , aan zee met hoge bergen in de rug van de stad.
Wat al snel wordt bevestigd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Tja, dat geloof ik best maar ik ga liever naar een leuke stad in Engeland/Duitsland waar ik flink kan zuipen etc..
Ieder zo zijn voorkeur, het bier zal in Trabzon iig goedkoper zijn en waarschijnlijk in die tijd zón 20 graden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, dat geloof ik best maar ik ga liever naar een leuke stad in Engeland/Duitsland waar ik flink kan zuipen etc..
Ik had de psv supporters te hoog ingeschat vrees ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Me knows but; ik denk niet dat dat is waar de gemiddelde voetbal supporter naar zoekt.
[..]
Wat al snel wordt bevestigd.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Me knows but; ik denk niet dat dat is waar de gemiddelde voetbal supporter naar zoekt.
[..]
Even wat research doen voor je post he frientquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef BlaZ het volgende:
Ieder zo zijn voorkeur, het bier zal in Trabzon iig goedkoper zijn en waarschijnlijk in die tijd zón 20 graden.
quote:En soğuk ayın sıcaklık ortalaması 7.75 derecedir. En sıcak ayın sıcaklık ortalaması ise 24.05 derecedir.
Voetbal supporters in het algemeen bedoel je.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik had de psv supporters te hoog ingeschat vrees ik
dus.......quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even wat research doen voor je post he frient
[..]
20 graden is wel degelijk mogelijk in Februari daar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even wat research doen voor je post he frient
[..]
Geen idee of het niveau per club nog verschilt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voetbal supporters in het algemeen bedoel je.
Ik wel hoor als ik met PSV meereis. Altijd een cultureel dagje erbij. Zo al heel wat van Europa gezien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
En dan maar hopen dat ze niet op het idee komen om net zoals in Warschau alcoholcontrole te gaan doen bij het stadionquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aan allebei.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef leolinedance het volgende:
Zijn we er nogsteeds van overtuigd dat het niet aan Matavs ligt maar aan de aanvoer?
Ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel hoor als ik met PSV meereis. Altijd een cultureel dagje erbij. Zo al heel wat van Europa gezien.
Ik wel iig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:39 schreef leolinedance het volgende:
Zijn we er nogsteeds van overtuigd dat het niet aan Matavs ligt maar aan de aanvoer?
Dit dus, Matavz is echt geen topspits in de dop maar hij moet natuurlijk ook bruikbare ballen krijgen. Speel die gast eens in de diepte aan zou ik zeggen.quote:
Zelfs Danny is het met me eens dat jullie met dat buitensporige uitgavenpatroon gewoon kampioen moeten worden en alle plaatsen daaronder een wanprestatie van formaat zijn.quote:Schande als PSV met deze talenten geen kampioen wordt'
Danny Koevermans stelt dat PSV het aan de stand verplicht is om dit jaar de landstitel te veroveren. 'Het zou na alle investeringen een schande zijn als ze geen kampioen worden. Dat moet als je dertig miljoen euro uitgeeft', zegt de oud-spits van de Eindhovense club in het AD.
Koevermans, die nu speelt bij het Canadese Toronto, stelt dat de club geweldig heeft ingekocht.
'PSV heeft zes van de grootste talenten van de eredivisie gehaald. Ik geniet van de aanvalsdrang van Dries Mertens, Georginio Wijnaldum en Kevin Strootman. Vorig seizoen voetbalden we voor de beker tegen Sparta en Kevin deed mee. Jongens als Viergever en Falkenburg waren al vertrokken, hij zat er nog. Zijn koppie ging hangen, maar na de wedstrijd heb ik tegen Kevin gezegd dat hij rustig moest blijven, dat hij echt wel zou worden weggehaald.'
bron:http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)kampioen-wordt.dhtml
Halloquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs Danny is het met me eens dat jullie met dat buitensporige uitgavenpatroon gewoon kampioen moeten worden en alle plaatsen daaronder een wanprestatie van formaat zijn.
Ze krijgen met name erg weinig doelpunten tegen. Counterploegje lijkt hetquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Internazionale 0-1 Trabzonspor
Trabzonspor 1-1 Lille
CSKA Moskva 3-0 Trabzonspor
Trabzonspor 0-0 CSKA Moskva
Trabzonspor 1-1 Internazionale
Lille 0-0 Trabzonspor
Als we een paar van die miljoenen aan de verdediging hadden gespendeerd ging dat ook wel gebeuren, nu is het afwachten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs Danny is het met me eens dat jullie met dat buitensporige uitgavenpatroon gewoon kampioen moeten worden en alle plaatsen daaronder een wanprestatie van formaat zijn.
Als Leverkusen van Valencia kan winnen kunnen wij dat ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Deze winnen we, hierna liggen we eruit tegen Valencia denk ik.
Kan PSV kampioen worden in Duitsland dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als Leverkusen van Valencia kan winnen kunnen wij dat ook.
Wat een onzin. Geen enkele Nederlandse club beschikt over een geweldige verdediging. Waarom zou dat PSV dan ineens meer benadelen dan willekeurig welke andere club?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we een paar van die miljoenen aan de verdediging hadden gespendeerd ging dat ook wel gebeuren, nu is het afwachten.
Leverkusen staat 6e in Duitsland en ja PSV zou kampioen kunnen worden in Duitsland.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Kan PSV kampioen worden in Duitsland dan?
Je lijkt wel een neus man met die zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leverkusen staat 6e in Duitsland en ja PSV zou kampioen kunnen worden in Duitsland.
Gelukkig hoef je niet al je wedstrijden te winnen om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lijkt wel een neus man met die zelfoverschatting.Zie je Willems al schitteren tegen Robben of Ribery?
Er is meer dan één team in Duitsland héquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lijkt wel een neus man met die zelfoverschatting.Zie je Willems al schitteren tegen Robben of Ribery?
wut?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leverkusen staat 6e in Duitsland en ja PSV zou kampioen kunnen worden in Duitsland.
Dat is dan ook precies de reden waarom PSV met één of twee gerichte aankopen in de verdediging moeiteloos kampioen was geworden slimmerik. Hadden we bijvoorbeeld gewoon Wijnaldum lekker in de Kuip door laten pruttelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Geen enkele Nederlandse club beschikt over een geweldige verdediging. Waarom zou dat PSV dan ineens meer benadelen dan willekeurig welke andere club?
Als je dat denkt sta je wel heel ver van de realiteit af...quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En dan die zekerheid over Twente in je eigen clubtopicquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het daar over 1 wedstrijd. Gezien de vorm van de laatste weken en het povere materiaal waar Twente het dit jaar mee moet doen zie ik goede kansen voor Feyenoord. Beweren dat PSV in Duitsland kampioen kan worden (over 40+ de beste zijn) is daarentegen waanzin.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan die zekerheid over Twente in je eigen clubtopic. Al kan ik het me ook bijna niet voorstellen dat BlaZ hier serieus is.
Matavz is helemaal niet zo goed, enige reden waarom hij in Groningen het goed deed was door de fantastische aanvoer met vooral Tadic.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit dus, Matavz is echt geen topspits in de dop maar hij moet natuurlijk ook bruikbare ballen krijgen. Speel die gast eens in de diepte aan zou ik zeggen.
Huntelaar is alleen een oneindig betere afmaker dan Matavz. Het is gewoon een Koevermansje die er best wat zal maken als hij een beetje ballen krijgt maar echt geen topspits.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Matavz is helemaal niet zo goed, enige reden waarom hij in Groningen het goed deed was door de fantastische aanvoer met vooral Tadic.
Tis net een Huntelaar, kan alleen ballen intikken en niet een actie maken.
Ik was ook helemaal niet teleurgesteld toen hij bij ons weg ging.
Nou zijn jullie met hem opgescheept haha
Koevermans 6.9 miljoen (gratis de deur uit)quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huntelaar is alleen een oneindig betere afmaker dan Matavz. Het is gewoon een Koevermansje die er best wat zal maken als hij een beetje ballen krijgt maar echt geen topspits.
Dan moet je Mertens gewoon niet kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koevermans 6.9 miljoen (gratis de deur uit)
Matavs 6/7 miljoen
PSV nog geen top spits, aanvoer naar Matavs kut.
Dure grapjes
Maar de coach moet ook de vleugel spelers de opdracht geven niet zoveel naar binnen te trekken.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je Mertens gewoon niet kopen.
Totale onzin. Alleen de top drie in de Bundesliga is van hoog niveau. De rest is echt niet beter dan de Eredivisie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef BlaZ het volgende:
PSV "kan" kampioen worden in Duitsland ja, de kans is alleen niet zo groot.
Denk dat PSV in de bundesliga tussen 6 en 8e plaats zou eindigen.
Want je kunt Mertens niet aanleren dat hij van de 10 acties er 4 afgeeft aan Matavz in plaats van 1? Dan is de aanvoer al met 400% gestegen. Maar Rutten wil, durft of kan dat er blijkbaar niet inkrijgen bij Mertens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je Mertens gewoon niet kopen.
Zo redenerend 'kan' PSV ook de Champioens League winnen. Voetbal is geen statistiek.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:22 schreef BlaZ het volgende:
PSV "kan" kampioen worden in Duitsland ja, de kans is alleen niet zo groot.
Denk dat PSV in de bundesliga tussen 6 en 8e plaats zou eindigen.
Mi gaddo man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Totale onzin. Alleen de top drie in de Bundesliga is van hoog niveau. De rest is echt niet beter dan de Eredivisie.
Je haalt toch geen speler voor 7 of 8 miljoen om vervolgens zijn speelstijl te gaan bekritiseren of radicaal veranderen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Want je kunt Mertens niet aanleren dat hij van de 10 acties er 4 afgeeft aan Matavz in plaats van 1? Dan is de aanvoer al met 400% gestegen. Maar Rutten wil, durft of kan dat er blijkbaar niet inkrijgen bij Mertens.
Overigens had ik liever een andere spits gezien, maar als je Matavz koopt, moet je je andere spelers de opdracht geven om ballen af te geven.
De hele bundesliga is van redelijk gelijkwaardig niveau, buiten AZ, PSV, Ajax en FC Twente zou de rest van de Nederlandse ploegen er gewoon degraderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Totale onzin. Alleen de top drie in de Bundesliga is van hoog niveau. De rest is echt niet beter dan de Eredivisie.
Van mij mag Mertens gerust zo blijven voetballen, graag zelfs. Ik verwacht niet dat hij ŕ la Dzsudzsak altijd buitenom gaat en alles voor slingert, maar ik erger me regelmatig kapot als hij weer voor eigen succes gaat terwijl er een teamgenoot vrij staat. Met iets meer oog voor zijn ploeggenoten zou hij wat onvoorspelbaarder en zo een klasse beter worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je haalt toch geen speler voor 7 of 8 miljoen om vervolgens zijn speelstijl te gaan bekritiseren of radicaal veranderen?
Overigens heb je gelijk wat betreft dat afgeven, maar je hoeft toch niet als een klassieke buitenspeler te spelen om ballen af te kunnen geven? Dat kan Mertens in theorie nu toch ook gewoon?
Het is niet voor niets dat Bayern ook geďnteresseerd is in Mertens.... Hij moet alleen leren om meer te variëren. Robben in topvorm gaat meestal buitenom, maar de verrassing zit hem er in dat hij ook regelmatig binnendoor gaat. Dat geeft hem iets onvoorspelbaars dat Mertens niet heeft. Als Mertens daar goed op getraind wordt (vooral tussen zijn oren, denk ik) dan kan hij een hele grote worden (voor zo'n klein mannetje).quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Van mij mag Mertens gerust zo blijven voetballen, graag zelfs. Ik verwacht niet dat hij ŕ la Dzsudzsak altijd buitenom gaat en alles voor slingert, maar ik erger me regelmatig kapot als hij weer voor eigen succes gaat terwijl er een teamgenoot vrij staat. Met iets meer oog voor zijn ploeggenoten zou hij wat onvoorspelbaarder en zo een klasse beter worden.
Dus? Dat zegt misschien meer over de overige spelers van PSV dan dat het een verdienste is van Mertens zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:16 schreef 3M1N3M het volgende:
En toch heeft Mertens de meeste assists
Volgens mij geeft hij voornamelijk assists als het lekker gaat. Als er iets geforceerd moet worden, dan poogt Mertens altijd zelf de actie en de goal te maken. Ergerlijk. Zie NAC.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:16 schreef 3M1N3M het volgende:
En toch heeft Mertens de meeste assists
Goed nieuws, de jeugd komt eraan. Vond hem gisteren in de eerste helft prima spelen (voor een 18-jarige die in de basis debuteert). Was veel aanspeelbaar, veel betrokken in het spel, prima passes. De tweede helft viel hij terug, was hij wat minder zichtbaar en maakte hij wat slordige fouten. Maar hij liet absoluut potentie zien dus dat is mooi!quote:
Over 3 jaar, zou kunnen ja. Heeft wel de potentie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je daar de oorlog mee gaat winnen.
Kom je hier alleen maar negatief doen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof je daar de oorlog mee gaat winnen.
Dat jij dit durft te zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar negatief doen?
Waarom ''de overige VAN PSV''?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Dat zegt misschien meer over de overige spelers van PSV dan dat het een verdienste is van Mertens zelf.
Vind je hem een groter talent dan Aissati destijds? Ik heb altijd het idee dat er bij PSV nooit zoveel van al die talenten komt. De laatste was Afellay eigenlijk en daarvoor...?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Over 3 jaar, zou kunnen ja. Heeft wel de potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |