Lijkt mij ook. Budget ligt wat hoger dan in NL natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef StijnDa het volgende:
Lijkt me onzin van Man Utd over Willems. Die kunnen net zo goed wachten tot hij 5 mln kost en dan tenminste weten dat het iets is.
Bovendien heeft Willems misschien wel potentie laten zien, maar ook wel heel duidelijk wat zijn zwaktes zijn.... Ik kan me niet voorstellen dat een topploeg al van hem onder de indruk is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef StijnDa het volgende:
Lijkt me onzin van Man Utd over Willems. Die kunnen net zo goed wachten tot hij 5 mln kost en dan tenminste weten dat het iets is.
quote:Jetro Willems speelde nog maar een handvol wedstrijden voor PSV, maar kan nu al naar de absolute top. Namens Manchester United zat topscout Martin Ferguson, de broer van trainer Sir Alex, zaterdag tijdens het duel met NAC Breda namelijk op de tribune in Eindhoven en hij was daar speciaal om de zeventienjarige linksback te bekijken. Willems moet in Manchester de opvolger van Patrice Evra worden. (Daily Mirror)
Het zou te gek voor woorden zijn.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef jpg97 het volgende:
Nou als PSV verliest van Heerenveen ( wat ik wel verwacht ) zijn we dus ook van Rutten af....
Mijn duim.quote:
stond al in het vorige topic. prima 15 miljoen graagquote:
Jammer, ik vond het wel positief nieuws. Niet dat ik McLaren een goede opvolger vind trouwens (volgens mij zo'n beetje de enige beschikbare trainer naast Maaskant). Maar Cocu kan vast het seizoen prima afmaken.quote:
Liever dan meteen McLarenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het wel positief nieuws. Niet dat ik McLaren een goede opvolger vind trouwens (volgens mij zo'n beetje de enige beschikbare trainer naast Maaskant). Maar Cocu kan vast het seizoen prima afmaken.
/care, eigenlijk. Word liever kampioenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat willen jullie eigenlijk? Doorgaan in beker of /care?
tis toch geen vraag van of? Liever en. De dubbel, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
/care, eigenlijk. Word liever kampioen
Wordt geloof ik gebaseerd op een langere termijn. Aangezien PSV in de laatste 10 jaar de beste Nederlandse ploeg was, is dat vrij logischquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben niet heel erg thuis in het gokken, Maar waarom staat PSV hier boven de andere clubs?
Waar wordt dat aan gelieerd? Ajax komt uit de CL, Az staat in de competitie boven PSV.
https://nl.unibet.com/bet(...)land/1000461753.odds
Europa League, Tournament Bets.
Tuurlijk, maar Rutten gaat dat echt niet voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis toch geen vraag van of? Liever en. De dubbel, dat klinkt goed
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Rutten gaat echt niet voor elkaar krijgen
Da's waarquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar daar gaat de discussie niet over
Mooie tekst voor een spandoek voor een hele lange zijde van het stadion.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef PaulHarris het volgende:
Met Rutten aan het roer win je geen moer.
Een aantal daarvan gaan donderdag spelen, dus verstandig om ze dan vandaag aan de kant te laten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spelen Ojo, Depay, Locadia, Marzo, Najah, Ritzmaier, Verkoelen enz niet meer voor Jong PSV
Rutten kennende zie ik er maar 3 spelen. Sowieso zitten er 3 dagen tussen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:23 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Een aantal daarvan gaan donderdag spelen, dus verstandig om ze dan vandaag aan de kant te laten.
Hoe kom je op Gerets? En waarom zou hij überhaupt kandidaat zijn? Cocu zou nergens op slaan, hij als eerste trainer van PSV, zonder enige ervaring. De ervaring van het assistentschap is niet genoeg, zeker niet gezien de tijd die hij het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik had in de periode dat Stevens zijn clash met 1 van de Spaanstalige spelers had, een interview met een senior manager bij PSV. Hij vertelde toen dat Stevens 2e keus was en de droomkandidaat (toen) was Fredje Rutten. Lijkt een beetje op het debacle van Feyenoord met droomkandidaat Been...
Hoe zouden jullie het nu graag zien: Cocu die het overneemt met Numan/Nilis(?) als assistent en Hiddink als directeur?
Of gewoon kiezen voor een compleet andere aanpak, zoals McLaren of (opnieuw) Gerets?
Depay is inderdaad geblesseerd en voetbalt pas na de winterstop weer.quote:
Wat is dat voor een gezever allemaal de laatste tijd in dit topic over gokken? Was daar geen apart subforum voor?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben niet heel erg thuis in het gokken, Maar waarom staat PSV hier boven de andere clubs?
Waar wordt dat aan gelieerd? Ajax komt uit de CL, Az staat in de competitie boven PSV.
https://nl.unibet.com/bet(...)land/1000461753.odds
Europa League, Tournament Bets.
Monsterbod is weer zwaar overdreven.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:17 schreef rubbereend het volgende:
Amrabat droomt van Galatasaraytijd voor een monsterbod van Galatasaray
hij zit niet op de bank van PSV hèquote:Op woensdag 14 december 2011 02:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Monsterbod is weer zwaar overdreven.Wat moet Galatasaray met een bankzitter van PSV.
Nee, Kayserispor.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zit niet op de bank van PSV hè
Depay, Ritzmaier, Bentancourt, Locadia, Willems en Ojo zijn best een aantal spelers die iets kunnen gaan betekenen. Al mag je dat over Ojo misschien niet meer zeggen. Najah vind ik ook wel aardig en Bourdouxhe, Koch en Özbuzkurt ook. Ik denk dat Marzo te licht is. Lichter nog als Tamata. Spelen echt wel een aantal goede talenten hoor. Voor mijn gevoel betere als voorheen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Overigens, wat heeft iedereen met die jeugd van nu? Er loopt niet echt veel interessants rond dus om perse wat spelers te laten debuteren.... Niet echt nodig. Niet meer dan anders iig, dus ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. En al helemaal niet een redelijk aantal minuten.
Juist wel! Sinds de doorbraak van Afellay zit er eindelijk weer eens wat talentvol jeugd bij de club. De vorige lichtingen met jongens als Ter Horst, dat speelt nu haast allemaal topklasse. Zie ik bij deze jongens niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Overigens, wat heeft iedereen met die jeugd van nu? Er loopt niet echt veel interessants rond dus om perse wat spelers te laten debuteren....
De mogelijke basis voor morgen..twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-12-2011 om 11:59:40De hesjes: #tyton #Marzo #marcelo #Derijck #Willems #Engelaar #wijnaldum #Labyad #locadia #lens #ritzmaier #psvrap reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |