Niet bij de Action geweest, te druk programmaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Action.
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet bij de Action geweest, te druk programma.
Maar we gaan nu fietstassen bij de Hema bestellen, daar kun je ze bestellen met je naam erop
Het gaat om mijn dochter van 7 hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!
Wat heb jij te verbergen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!
Alles wel goed gegaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:44 schreef mazaru het volgende:
4 Flessen bio ethanol. Ik ga nu weer gezellig mijn tafelhaardje aansteken.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar hebben ze die zoutstenen theelichthouders nou eigenlijk nog?
Weet iemand dat?
Begrijpend lezen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".
De Action heeft WD40.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
trovey ik heb uiteindelijk voor een paar euro bij de Gamma kruipolie gekocht, in de schroef gespoten, een nachtje laten inwerken en ik kon 'm zo losdraaien.
Mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
trovey ik heb uiteindelijk voor een paar euro bij de Gamma kruipolie gekocht, in de schroef gespoten, een nachtje laten inwerken en ik kon 'm zo losdraaien.
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, je weet toch wel dat Action ook kruipolie heeft hè?
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.
Jij hebt het anders ook niet gezegd.quote:
omgquote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.
Hey jullie mannen zijn voor kutklusjes ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
omg
Je weet toch dat je daarvoor WD 40 kan gebruiken?
Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey jullie mannen zijn voor kutklusjes ja.
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook niet gezegd.
Nee en ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben maar aangezien er nu geen man is die het vieze werk voor me doet moet ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.![]()
Ik ben altijd al "mijn eigen mannetje"geweest (moet je ook wel als de mannen in de omgeving twee linkerhanden hebben)quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee en ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben maar aangezien er nu geen man is die het vieze werk voor me doet moet ik wel.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.![]()
En ik vroeg er nooit naar omdat het me weinig interesseert.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben altijd al "mijn eigen mannetje"geweest (moet je ook wel als de mannen in de omgeving twee linkerhanden hebben)+ mijn vader leerde me dit soort dingen...handig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |