quote:
Weet niet of ze het standaard hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
Zo'n velgenboomstandaard hadden ze geloof ik ook he?
Straks dan even na het werk door de drukte bij de Action wurmen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet niet of ze het standaard hebben.
Maar ik heb het wel voorbij zien komen
Zo'n Furreal Frenzie heb ik ook voor mijn dochter gekocht, het zijn wel hysterische beestjes hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ook ff naar de action geweest, de buit;
4 furreal frenzies ' hamsters' ofzo, 3,99 (kerstkadootjes) Scheelt toch mooi weer de helft met de gewone winkelprijs!![]()
zak Milkyways![]()
fotolijstje Henzo
Dan zal ik het kopen maar laten...genoeg hysterische beestjes hier in huisquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zo'n Furreal Frenzie heb ik ook voor mijn dochter gekocht, het zijn wel hysterische beestjes hoor
Thermolegging ben ik nog steeds naar op zoek, is er nooit in mijn maat
Mijn kennis van de diverse soorten dure parfum is zeer beperktquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Parfum was vandaag eindelijk aangevuld, kom ik er achter dat deze er ook in namaak bij zit
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Ja She van Armaniquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef trovey het volgende:
Mijn kennis van de diverse soorten dure parfum is zeer beperkt...iets met Armani lees ik in de gegevens?
Oh goed dat je het zegt, ik moet ook nog wasmiddel kopen daarquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zie dat ik naar de Action moet voor de Silan, hoewel... het is wel een kleine fles
toch wel triple gold plated huhquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb daar een HDMI kabeltje gehaald
Hmmm ik ben toch geen fan van die nepparfum hoor, doe mij de echte maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Parfum was vandaag eindelijk aangevuld, kom ik er achter dat deze er ook in namaak bij zit
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Minstens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |