EIN ZWEI EIN ZWEIquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef drumstickNL het volgende:
Zeg, ik ben hier de enige duitser JAH?!?
imgur!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
FFfuuuu ik wil zo mn foto uploaden, is t zo skeere met zo watermerk...
Nee foto zelf is skeer.quote:
Haha dat zou te eng zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef dnbrainwash het volgende:
En dan komt iedereen er achter dat bobber 50 is.
Euw.quote:
Dat is je XP-bar. Je kunt levels uitgeven om wapens te enchanten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik vraag me trouwens al heel lang af wat de voor wordende groene balk in de hud is
Tools te enchanten bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat is je XP-bar. Je kunt levels uitgeven om wapens te enchanten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo'n lightning bolt zou jij wel mooi vinden he
Hoi TJVquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef TJV het volgende:
[..]!
Sos en mau, ik wacht op jullie commentaar op de /home shizzle. Anders vind ik dat jullie inconsequent zijn. Hihi.
Hallo Powerkiwiquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoi TJV
zou je eens online willen komen?
dankje
Ga fappen dan.quote:
Ach ik speel toch niet veel meer dus veel plezierquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef TJV het volgende:
[..]!
Sos en mau, ik wacht op jullie commentaar op de /home shizzle. Anders vind ik dat jullie inconsequent zijn. Hihi.
Het is dat ik steeds bans krijg voor het posten van plaatjes maar anders had ik toch een mooie voor je..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach ik speel toch niet veel meer dus veel plezier
Lees de TT nog eens. Niet lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef mschol het volgende:
net even wezen kijken, tis weer echt een "vooruit"gang die chatdamn wat een rotzooi...
en dat ik niet kan rennen maar telkens naar oude positie gereset wordt is ook een beetje simpel om van te worden, dat was weg, maar is nu dus weer terug...
Huilen, bitch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef mschol het volgende:
net even wezen kijken, tis weer echt een "vooruit"gang die chatdamn wat een rotzooi...
en dat ik niet kan rennen maar telkens naar oude positie gereset wordt is ook een beetje simpel om van te worden, dat was weg, maar is nu dus weer terug...
ah dankje ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is dat ik steeds bans krijg voor het posten van plaatjes maar anders had ik toch een mooie voor je..
Hoe gaat het met zombiemap #3048?
hey heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef mschol het volgende:
Ligt het ook. Jij woont in Zweden, en mschol heeft een telfortabonnement.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey heb jij dat ook?
ik dacht dat het aan mijn internet lag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |