Ach ik speel toch niet veel meer dus veel plezierquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef TJV het volgende:
[..]!
Sos en mau, ik wacht op jullie commentaar op de /home shizzle. Anders vind ik dat jullie inconsequent zijn. Hihi.
Het is dat ik steeds bans krijg voor het posten van plaatjes maar anders had ik toch een mooie voor je..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach ik speel toch niet veel meer dus veel plezier
Lees de TT nog eens. Niet lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef mschol het volgende:
net even wezen kijken, tis weer echt een "vooruit"gang die chatdamn wat een rotzooi...
en dat ik niet kan rennen maar telkens naar oude positie gereset wordt is ook een beetje simpel om van te worden, dat was weg, maar is nu dus weer terug...
Huilen, bitch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef mschol het volgende:
net even wezen kijken, tis weer echt een "vooruit"gang die chatdamn wat een rotzooi...
en dat ik niet kan rennen maar telkens naar oude positie gereset wordt is ook een beetje simpel om van te worden, dat was weg, maar is nu dus weer terug...
ah dankje ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is dat ik steeds bans krijg voor het posten van plaatjes maar anders had ik toch een mooie voor je..
Hoe gaat het met zombiemap #3048?
hey heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef mschol het volgende:
Ligt het ook. Jij woont in Zweden, en mschol heeft een telfortabonnement.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey heb jij dat ook?
ik dacht dat het aan mijn internet lag...
het is maar wat je goed noemtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Huilen, bitch.
De laatste keer dat de server zo goed was was met 1.7 iConomy.
nee ik heb het al zinds de eerste keer met die maze van omgit'sasyquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Lorrelies het volgende:
Vandaag is die nieuwe Bukkit uitgekomen... zou het niet daaraan liggen?
nee, dat + dat hele adventure update gebeuren is ook poep... (enchanten, potions e.d.)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Nee, draken zijn wel de shit wil je zeggen
Saints Row 3.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Daarom jongen, gewoon tanks en dikke blasters toevoegen en heel die hood poppen!
je kan ook tever gaan..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Daarom jongen, gewoon tanks en dikke blasters toevoegen en heel die hood poppen!
LU?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook tever gaan..
ik zoek meer een meer volwassen versie van LU, dat biedt namelijk nog veel meer optie's (vooral qua bouwen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Neuh, heb hem op de PS3.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef TJV het volgende:
[..]
LU?http://www.google.com/sea(...)oAQ&biw=1482&bih=840SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |