het is maar wat je goed noemtquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Huilen, bitch.
De laatste keer dat de server zo goed was was met 1.7 iConomy.
nee ik heb het al zinds de eerste keer met die maze van omgit'sasyquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Lorrelies het volgende:
Vandaag is die nieuwe Bukkit uitgekomen... zou het niet daaraan liggen?
nee, dat + dat hele adventure update gebeuren is ook poep... (enchanten, potions e.d.)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Nee, draken zijn wel de shit wil je zeggen
Saints Row 3.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Daarom jongen, gewoon tanks en dikke blasters toevoegen en heel die hood poppen!
je kan ook tever gaan..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Daarom jongen, gewoon tanks en dikke blasters toevoegen en heel die hood poppen!
LU?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook tever gaan..
ik zoek meer een meer volwassen versie van LU, dat biedt namelijk nog veel meer optie's (vooral qua bouwen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Neuh, heb hem op de PS3.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef TJV het volgende:
[..]
LU?http://www.google.com/sea(...)oAQ&biw=1482&bih=840SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat had ik er niet uitgehaald hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.google.com/sea(...)oAQ&biw=1482&bih=840
geeft niet, niet iedereen is even handigquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou dat had ik er niet uitgehaald hoor.
jij bent niet zo handig in de communicatie, dat blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
geeft niet, niet iedereen is even handig
of ik heb met niet zulke slimme mensen te maken.. dat lijkt er eerder aan de hand te zijn...quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
jij bent niet zo handig in de communicatie, dat blijkt maar weer!
xxx
Ik doe gymnasium en Tom heeft zelfs al een gymnasiumdiplomaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
of ik heb met niet zulke slimme mensen te maken.. dat lijkt er eerder aan de hand te zijn...
Met uitzondering van mschol dan...quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef Lorrelies het volgende:
Mordecai en ik zitten op de universiteit
Allemaal slimme mensen hier joh
Dat wilt niet perse zeggen dat je slim bent. Een slim persoon is een wijs persoon, zei ooit een legendarische man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:36 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik doe gymnasium en Tom heeft zelfs al een gymnasiumdiploma
Een slim man is nog niet wijs. Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wilt niet perse zeggen dat je slim bent. Een slim persoon is een wijs persoon, zei ooit een legendarische man.
En mijn internet is ook ineens fucked up.
Non, psychologie en geschiedenisquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Met uitzondering van mschol dan...
Studeerden jullie geen filosofie ofzo?
Wat een intellectuelen hier!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Non, psychologie en geschiedenis
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:45 schreef Lorrelies het volgende:
Nou hè.
Edit; je mag het voor niks hebbenLief hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |