mijn leven!quote:Als gevolg van een vezelbreuk in de toevoer naar de hoofdcentrale is het momenteel niet mogelijk gebruik te maken van alle diensten in de gemeente Laarbeek.
De netwerkbeheerder is druk doende de schade zo spoedig mogelijk te herstellen.
Omggggquote:
Hahahaha dat zou cool zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:03 schreef Mordecai het volgende:
Ik zou zeggen:
- ''command (/hat) -> Allows you to set any block from your hand to be your hat/helm/cap!''
- ''Lightning on Join -> When you login, a (harmless) bolt of Lightning is cast on your location, surely impressing the neighbors!''
Waar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
OmggggKom gezellig hierheen zou ik zeggen
XD
Zo'n lightning bolt zou jij wel mooi vinden hequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:03 schreef Mordecai het volgende:
Ik zou zeggen:
- ''command (/hat) -> Allows you to set any block from your hand to be your hat/helm/cap!''
- ''Lightning on Join -> When you login, a (harmless) bolt of Lightning is cast on your location, surely impressing the neighbors!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit beter jajong?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
IMG ur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit beter jajong?
Kneus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo'n lightning bolt zou jij wel mooi vinden he
120kmquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Vlakbij LeidenMet 40 mb kan je prima met z'n 3en gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik wel even op irc komquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja zo goed is onze router ook weer nietSterkte!
>Het spijt me.quote:
Jawel zit wel iemand op mirc, je moet wel server van globalgamers gebruik en dan #fok!craft joinen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef maurisioo het volgende:
zit er niemand op Mirc of zit ik nou verkeerd?
ahquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel zit wel iemand op mirc, je moet wel server van globalgamers gebruik en dan #fok!craft joinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |