Mwah.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje redstone circuit is dan ook veels te onhandig in elkaar te zetten (en vrijwel altijd bugt redstone bij mij.., connectie's die ontstaan terwijl die niet zouden moeten ontstaan volgens de beschrijvingen @ internet)
Da's toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:15 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben al veel te lang redstone, levers, en pressure plates aan het uitvogelen.
ditquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's toch niet zo moeilijk?
kwartiertje maar, poe poequote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef bobbernaut het volgende:
Maintenance
Database will be down for updating, login will be affected. Up again about 13:00 GMT
FFFFUUUUUU
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef Mordecai het volgende:
Nog even een uurtje en 5 minuten wachten Bob
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
Verveling: (sorry voor mn handschrift, ik schrijf met links en er was zo ringband ding... )
[ afbeelding ]
owh en sorry als ik je vergeten ben
huh maar wij zijn toch gmt+1?quote:
quote:
ohja kloptquote:Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
huh maar wij zijn toch gmt+1?
nee, gogo zei tegen mij dat t gewoon ook gmt+1 isquote:
Oh, je skype zei wat andersquote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit in dezelfde tijdzone als jullie
quote:
ben de helft vergeten iddquote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ik sta er niet op, ben dan ook en kut player.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef vogelkooi het volgende:
Ik sta er niet op, ben dan ook en kut player.
Waar is mijn naam?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
Verveling: (sorry voor mn handschrift, ik schrijf met links en er was zo ringband ding... )
[ afbeelding ]
owh en sorry als ik je vergeten ben
ok ik maak nieuwe tekening met alle namen, als je je naam erbij ze, als ik lapo/nieuwe topic krijg!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waar is mijn naam?![]()
Als je nou nog eens een foto maakt met mijn naam erbij ben ik blij![]()
![]()
Ik zie dat er nu gewoon mensen online zijn. Welke melding krijgen jullie dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef sjimster het volgende:
Kan wel via internet inloggen maar niet via de.exe
haha ik voel je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij nou elke keer alles zo onwijs serieus neemt en je bek simpelweg niet kan houdenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei klassieke voorbeelden van waarom je niet meteen slim bent als je op de universiteit zit.
pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Lorrelies het volgende:
je o zo knappere vriendinnetje of zo.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat jij nou elke keer alles zo onwijs serieus neemt en je bek simpelweg niet kan houden
Enige wat jij hier doet, is (drie)dubbelposten elke keer (moeilijk hè, dat knopje met 'wijzigen' zoeken), altijd reageren op mensen waarvan jij vindt dat jij o zoveel beter bent en er vervolgens nutteloos commentaar op gaat geven zoals dit. Kom je een beetje aandacht te kort? Wil je zo graag opvallen? Als je je zonodig beter wilt voelen, ga dan vooral aan die slechtere mensen geen aandacht besteden, zonde van je tijd toch
Waarom zou je überhaupt op mij of mijn vriendje reageren?
Ga lekker iemand anders dwars zitten, je o zo knappere vriendinnetje of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |