ok ik maak nieuwe tekening met alle namen, als je je naam erbij ze, als ik lapo/nieuwe topic krijg!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waar is mijn naam?![]()
Als je nou nog eens een foto maakt met mijn naam erbij ben ik blij![]()
![]()
Ik zie dat er nu gewoon mensen online zijn. Welke melding krijgen jullie dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef sjimster het volgende:
Kan wel via internet inloggen maar niet via de.exe
haha ik voel je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij nou elke keer alles zo onwijs serieus neemt en je bek simpelweg niet kan houdenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei klassieke voorbeelden van waarom je niet meteen slim bent als je op de universiteit zit.
pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Lorrelies het volgende:
je o zo knappere vriendinnetje of zo.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat jij nou elke keer alles zo onwijs serieus neemt en je bek simpelweg niet kan houden
Enige wat jij hier doet, is (drie)dubbelposten elke keer (moeilijk hè, dat knopje met 'wijzigen' zoeken), altijd reageren op mensen waarvan jij vindt dat jij o zoveel beter bent en er vervolgens nutteloos commentaar op gaat geven zoals dit. Kom je een beetje aandacht te kort? Wil je zo graag opvallen? Als je je zonodig beter wilt voelen, ga dan vooral aan die slechtere mensen geen aandacht besteden, zonde van je tijd toch
Waarom zou je überhaupt op mij of mijn vriendje reageren?
Ga lekker iemand anders dwars zitten, je o zo knappere vriendinnetje of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |