Huh? Hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Specularium het volgende:
Ik haak al af bij de videotitel.
Te lang geleden dat ik daar naar geluisterd heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef Specularium het volgende:
Dit is deathmetal.
Kan dat houthakkersgedoe van Cannibal Corpse niet aan tippen.
Dit is death metal:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef Specularium het volgende:
Dit is deathmetal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als lekkere death metal \m/quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef Specularium het volgende:
Dit is deathmetal.
Maar jij was al niet zo van de dode metalen toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:57 schreef RoW_0 het volgende:
Krisiun. Paar keer live gezien. Mh, doet mij niet zo veel.
Ik ga begin februari eens een poging wagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:57 schreef RoW_0 het volgende:
Krisiun. Paar keer live gezien. Mh, doet mij niet zo veel.
Dit klinkt ook heel lekkerquote:
En Same Difference en To Ride, Shoot Straight and Speak The Thruth en die coverplaat Sons ofquote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef Mark het volgende:
En ook Wolverine blues. Niet voor de death metal, maar wel omdat het een geweldige plaat is
Staan leuke dingen tussenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Jigzoz het volgende:
Een Volkskrant-jaarlijstje. Bijzondere keuzes...
Zeker wel, dat nummer van Burzum is echt heel goed, misschien wel een van de beste metalnummers van de afgelopen jaren wat originaliteit en puurheid betreft en dat nummer van Shining is echt wel een doorbraak in de grens tussen metal en popmuziek. Prima keuzes, wat mij betreft. Maar de rest... Taake is best leuk, maar echt grensverleggend of buitengewoon goed? Nee, bepaald niet.quote:
Matig metaljaar geen idee. Ik heb genoeg goeie platen gehoordquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker wel, dat nummer van Burzum is echt heel goed, misschien wel een van de beste metalnummers van de afgelopen jaren wat originaliteit en puurheid betreft en dat nummer van Shining is echt wel een doorbraak in de grens tussen metal en popmuziek. Prima keuzes, wat mij betreft. Maar de rest... Taake is best leuk, maar echt grensverleggend of buitengewoon goed? Nee, bepaald niet.
Maar misschien ligt het wel gewoon aan het matige metaljaar. Wat dat betreft was 2010 echt zo verschrikkelijk veel beter. Aan de andere kant geeft dat dan wel weer ruimte aan nieuwe platen van de bands die het afgelopen jaar of al langer dan dat niets hebben uitgebracht.
Ik wacht op een nieuwe Marduk, Katharsis, Aosoth, Shining, Deathspell Omega en Watain. Gelukkig is het grootste deel daarvan ook daadwerkelijk aangekondigd voor 2012.
Het wordt een mooi jaar...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
Entombed is van die trage ellende voor de barhangers (vaak korte kant).
Muzak.
Je bedoelt Suicidal Angelsquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wist het! Stiekem ben je een Suicide Silence fan.
Dus iemand met een andere smaak is of een troll of dom?quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus iemand met een andere smaak is of een troll of dom?
Ik ben bloedserieus. Ben nooit fan geweest van dat logge en lompe, vaak laat de muzikaliteit ook te wensen over.
Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Of er valt wel te twisten, maar het levert zelden iets op.
Dan ken je gewoon te weinig nummers van Entombed, ze hebben namelijk ook snelle nummers. De oude Entombed van Left Hand Path is een hele andere Entombed dan de huidige death 'n roll band.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:39 schreef Specularium het volgende:
Ik ben bloedserieus. Ben nooit fan geweest van dat logge en lompe, vaak laat de muzikaliteit te wensen over.
Nou ja, da's ook leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:18 schreef GimmeGore het volgende:
En ik was al helemaal happy met mijn Dismember backpatch
Fuck de line up is geniaal aan het wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Mark het volgende:
Machine Head en Nasum toegevoegd aan de Fortarock line up
Pokkeneind weg. Bovendien zit ik dan midden in de babystront. Gaat 'm niet worden dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fuck de line up is geniaal aan het worden
De hoeveelste is dat dan? Je hebt er nu toch al nakomeling(en)?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pokkeneind weg. Bovendien zit ik dan midden in de babystront. Gaat 'm niet worden dus.
3e. Het werd wel weer eens tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De hoeveelste is dat dan? Je hebt er nu toch al nakomeling(en)?
Metalkraamvisitemeet dan?quote:
Met deze line up wel ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Tijn, ga jij komend jaar ook weer naar Fortarock?
Nu al beginnen met metal te laten luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hehehehe... Ja, kan. Maar het is nog lang niet zover. Half mei als alles goed gaat.
Ja hoor. Vrouwlief trekt het zwartgallige gruis vrij aardig, maar ze heeft er dan ook een aantal jaren aan kunnen wennen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu al beginnen met metal te laten luisterenOf vindt vrouwlief dat geen goed idee?
Bekende band?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrouwlief trekt het zwartgallige gruis vrij aardig, maar ze heeft er dan ook een aantal jaren aan kunnen wennen.
In januari gaan we naar Ondskapt, dus "Drie" krijgt prenatale muzikale ervaringen. Net als nummer 1 trouwens, maar dat was bij het laatste concert van mijn eigen band. Lang, lang geleden...
Wel baby, maar op fietsafstand. Ik had ook al een earlybird-ticket, het wordt niet beschaamdquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pokkeneind weg. Bovendien zit ik dan midden in de babystront. Gaat 'm niet worden dus.
quote:
Relaxt voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Wel baby, maar op fietsafstand. Ik had ook al een earlybird-ticket, het wordt niet beschaamd
hahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]Nee, sorry. Ik ben niet beroemd. De enige reden dat ik op straat af en toe herkend wordt is omdat ik inmiddels al vrij wat mensen Nederlands heb gegeven.
Eh... Geintje hoop ik?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaik ook maar dan omdat mensen denken dat ik Herman (Idols) ben
Nopequote:
Hm. Wordt eens heel snel bruut en indrukwekkend dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nopezeker nu ik weer een hanenkam heb. Dat ik Herman
genoemd werd is wel een paar jaar terug gelukkig
haha ik zag hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Wordt eens heel snel bruut en indrukwekkend dan!
Je hebt een Anonieme Fokker die fan van je is, aan je FoBo te zien.
En? Wat wordt het voor band?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha ik zag het![]()
Ik ben bezig maar mijn band bestaan momenteel alleen nog in mijn hoofd
Doom/death/post/progquote:
Noem eens een band waar het op moet gaan lijken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doom/death/post/prog
Ergens daar tussen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:54 schreef Jigzoz het volgende:
Even intens offtopic: hooligan Wesley. Er zitten een aantal briljante tussen.
Ik heb daar wel een oplossing voor maar als ik dat post dan krijg ik waarschijnlijk een banquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op zich hartstikke grappig, tokkies. Jammer dat er zo'n overschot aan is.
Laten we het dan maar weer heel onschuldig over bloedspuitende, zwaar satanische slachtmetal gaan hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een oplossing voor maar als ik dat post dan krijg ik waarschijnlijk een ban
Niet metal maar wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laten we het dan maar weer heel onschuldig over bloedspuitende, zwaar satanische slachtmetal gaan hebben.
Sadistik Exekution dan maar?
Daar had ik een cd van toen ik 15 was. Kort daarna weggegeven aan mijn toenmalige Duitse vriendinnetje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet metal maar wel leuklaatste album van de Heideroosjes is best leuk
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar had ik een cd van toen ik 15 was. Kort daarna weggegeven aan mijn toenmalige Duitse vriendinnetje.
Punkliedje!
Bovendien is de OP al redelijk antiek.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef Froggiefied het volgende:
''Alleen dat emogejank moeten we hier niet.''
Dit is al meteen de reden dat ik de ts niet serieus hoef te nemen als hij over een totaal ander genre gaat beginnen in de eerste thread, dit betekent ook gelijk dat je niet open staat voor andere genres wat weer een typisch ''metalhead'' geval is.
hiermee bewijs je natuurlijk wel direct waarom er staat dat we dat gejank niet moetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:36 schreef Froggiefied het volgende:
''Alleen dat emogejank moeten we hier niet.''
Dit is al meteen de reden dat ik de ts niet serieus hoef te nemen als hij over een totaal ander genre gaat beginnen in de eerste thread, dit betekent ook gelijk dat je niet open staat voor andere genres wat weer een typisch ''metalhead'' geval is.
Hehehehe... Ken je dat? Screamo? Kijk:quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
hiermee bewijs je natuurlijk wel direct waarom er staat dat we dat gejank niet moeten
vooral die screams er in maken het weer grappig. Anders is het gewoon compleet kut. Nu is het compleet kut maar ook lachwekkend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, het is echt absurd. Ik heb echt geen idee hoe iemand zoiets kan bedenken zonder zichzelf kapot te schamen.
Slechte slappe popmuziek waar doorheen gegild wordt. En toch zullen er mensen bestaan die die dit tof vinden. Ik heb alleen echt geen enkel idee waarom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
vooral die screams er in maken het weer grappig. Anders is het gewoon compleet kut. Nu is het compleet kut maar ook lachwekkend.
O, tof. Even kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:55 schreef Darkestrah het volgende:
Froggiefred heeft zijn eigen Screamo-topic ook al om zeep geholpen door daar een beetje krampachtig te zitten doen over wat screamo is en wat niet.![]()
Dat maakt het dan toch juist een prima voorbeeld?quote:Brokencyde is een erg slecht voorbeeld van een screamo-band, er is namelijk genoeg goeds te noemen.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Die ene gozer is toch gewoon Keanu Reeves?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hehehehe... Ken je dat? Screamo? Kijk:
Ja, dit is echt.
Wel een heel lelijke uitvoering ervan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 07:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ene gozer is toch gewoon Keanu Reeves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |