Fuck de line up is geniaal aan het wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Mark het volgende:
Machine Head en Nasum toegevoegd aan de Fortarock line up
Pokkeneind weg. Bovendien zit ik dan midden in de babystront. Gaat 'm niet worden dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fuck de line up is geniaal aan het worden
De hoeveelste is dat dan? Je hebt er nu toch al nakomeling(en)?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pokkeneind weg. Bovendien zit ik dan midden in de babystront. Gaat 'm niet worden dus.
3e. Het werd wel weer eens tijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De hoeveelste is dat dan? Je hebt er nu toch al nakomeling(en)?
Metalkraamvisitemeet dan?quote:
Met deze line up wel ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Tijn, ga jij komend jaar ook weer naar Fortarock?
Nu al beginnen met metal te laten luisterenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hehehehe... Ja, kan. Maar het is nog lang niet zover. Half mei als alles goed gaat.
Ja hoor. Vrouwlief trekt het zwartgallige gruis vrij aardig, maar ze heeft er dan ook een aantal jaren aan kunnen wennen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu al beginnen met metal te laten luisterenOf vindt vrouwlief dat geen goed idee?
Bekende band?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrouwlief trekt het zwartgallige gruis vrij aardig, maar ze heeft er dan ook een aantal jaren aan kunnen wennen.
In januari gaan we naar Ondskapt, dus "Drie" krijgt prenatale muzikale ervaringen. Net als nummer 1 trouwens, maar dat was bij het laatste concert van mijn eigen band. Lang, lang geleden...
Wel baby, maar op fietsafstand. Ik had ook al een earlybird-ticket, het wordt niet beschaamdquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pokkeneind weg. Bovendien zit ik dan midden in de babystront. Gaat 'm niet worden dus.
quote:
Relaxt voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Wel baby, maar op fietsafstand. Ik had ook al een earlybird-ticket, het wordt niet beschaamd
hahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]Nee, sorry. Ik ben niet beroemd. De enige reden dat ik op straat af en toe herkend wordt is omdat ik inmiddels al vrij wat mensen Nederlands heb gegeven.
Eh... Geintje hoop ik?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaik ook maar dan omdat mensen denken dat ik Herman (Idols) ben
Nopequote:
Hm. Wordt eens heel snel bruut en indrukwekkend dan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nopezeker nu ik weer een hanenkam heb. Dat ik Herman
genoemd werd is wel een paar jaar terug gelukkig
haha ik zag hetquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Wordt eens heel snel bruut en indrukwekkend dan!
Je hebt een Anonieme Fokker die fan van je is, aan je FoBo te zien.
En? Wat wordt het voor band?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha ik zag het![]()
Ik ben bezig maar mijn band bestaan momenteel alleen nog in mijn hoofd
Doom/death/post/progquote:
Noem eens een band waar het op moet gaan lijken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doom/death/post/prog
Ergens daar tussen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:54 schreef Jigzoz het volgende:
Even intens offtopic: hooligan Wesley. Er zitten een aantal briljante tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |