quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef AnneX het volgende:
Voor FFT ... Ken je deze? http://www.kokenmetkarin.nl/kookboeken/ZPZkijkjeinboek.html
quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef golfer het volgende:
Ook nog even, door jullie op het idee gebracht, wat uitgebakken stukjes spek (lang leve de vriezer, want die hadden we nog) bij de gewokte spruiten gemikt.
Als ik die limburgse muts zie roerbakken op Kitchen24, dan serveert ze de groenten rauwquote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Spruiten ga ik volgende keer toch eerst maar wat blancheren. Vond ze nu, na een half uur wokken, nog steeds net even te hard.
Qua smaakjes wel prima, die combi van mijzelf en dat Kayotic linkje van AnneX.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
http://www.devegetarische(...)f/nieuwbrief-12-2011
Twee keer horror
Erg he? Het zo cynisch, zo ongelofelijk mensen een trap na geven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat filmpje over de horror van positief denken vond ik erg goedHeb hem helemaal gekeken en ben het er enorm mee eens.
Brrrrrquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
Twee keer horror
Mn. x is er ook niet zo van... té harde spruiten.quote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Spruiten ga ik volgende keer toch eerst maar wat blancheren. Vond ze nu, na een half uur wokken, nog steeds net even te hard.
Qua smaakjes wel prima, die combi van mijzelf en dat Kayotic linkje van AnneX.
En ik wist niet dat Bush een cheerleader was geweestquote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Erg he? Het zo cynisch, zo ongelofelijk mensen een trap na geven.
Was hij het maar gebleven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wist niet dat Bush een cheerleader was geweest
Dat doe ik elke dag al, al jaren.quote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, doe jij bloes eens een weekj heel erg verwennen met lekkers!
Dat hoeft ook niet. Meer dan dit laat ik nu ook niet los.quote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Vork, ik herken het gevoel dat als je meer gaat werken, je minder te besteden lijkt te hebben. Ik ben er voor mijn gevoel ook niet op vooruit gegaan, hoe stom dat ook klinktMaar goed, lang verhaal zit er achter wat ik niet op internet wil hebben, maar ik begrijp in wat voor kutpositie je nu zit
Genoteerd voor de kerstvakantiequote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
En mocht iemand hier nog interesse in hebben in wat ik nou precies doe in dat online spel, deze documentaire heeft goede beelden en vertelt imho precies wat ik voel. En aangezien het gemaakt is door één van de topguilds in de wereld en ik ook in zo'n guild zit was het extra herkenbaar. Gewoon fullscreen afspelen.
http://vimeo.com/racetoworldfirst/racetoworldfirst
"I have adrenalin rushes and feelings of victory I'd never have watching the next sitcom on tv"
Geen idee hoe lang het blijft overigens aangezien dit er boven stond:quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Sarabi het volgende:
avond
Zo'n documentaire wil ik best wel eens kijken Isaeens opslaan
jaquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
Twee keer horror
zeker, van pa weet ik zeker dat het zal smaken. hij stond in het weekeinde in de keuken en nu met pension kookt hij elke dag. van mijn zusje ga ik er ook vanuit dat het wel smaakt, zeker met 2 kinderen die van eten houden. alleen geen idee wat mijn broertje kan in de keuken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef DarkElf het volgende:
Leuk die kalkoen annex!
En Z wel leuk toch iedereen iets maken?
Geen keus, Bluezzquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
ik was kapoetjes dus wel een uurtje gelegen. het dringt langaam door dat dit niet morgen weer over is maar ik heb er nog steeds geen zin in dit alles
Hier staat de boom ook al sinds zondag. De lampjes zijn er vanavond in gegaan. Morgen wel weer iets andersquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Pff, we hebben de kerstboom opgezet en ik heb de lampjes uit de knoop gehaald en er in gedaan, maar nu ben ik het zo zat dat ik geen zin heb om de ballen er nog in te doen
Haha ik word gek van haar 'Verstips'. Nu doen ze er al 3 achter elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik die limburgse muts zie roerbakken op Kitchen24, dan serveert ze de groenten rauw
Ik kijk masterchef op bbc2quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik word gek van haar 'Verstips'. Nu doen ze er al 3 achter elkaar![]()
Zo.. oma is weer binnen hoorKon mn benen niet meer omhoog krijgen en toen we heel even stilstonden en daarna weer gingen dansen was ik zo stijf
Gelukkig zit ik nu lekker op de bank
Ohja shit dat is nu afgelopen. Ik heb Masterchef Junior aan (opgenomen).quote:
Wist je dat al toen je de vakantie boekte? En met vakantie lijkt me voor jullie nu even beter, eventjes eruitquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Er staat een stuk in de krant over het buikdansoptreden van maandagdat ik ga missen omdat ik op vakantie ben.
Baal er wel van, maarja vakantie is ook leuk hahaha.
Ohquote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oli is eruit, omaatje
doe ik pieteke
Hadden de bezoekers toch nog een leuk feestquote:Afgelopen zaterdag stonden duizend gehandicapte bezoekers van het Hartenfestival in Assen tevergeefs te wachten op zanger Dries Roelvink.
De Amsterdamse zanger kwam niet opdagen in De Bonte Wever om een wel erg ongelukkige reden. De volkszanger had de verkeerde datum in z'n agenda gezet. "In plaats van op 10 december zette ik het op 10 januari."
Zoveel miljoen mensen bij elkaar kan geen fluke zijn, dus er zit zeker wel wat inquote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
En mocht iemand hier nog interesse in hebben in wat ik nou precies doe in dat online spel, deze documentaire heeft goede beelden en vertelt imho precies wat ik voel. En aangezien het gemaakt is door één van de topguilds in de wereld en ik ook in zo'n guild zit was het extra herkenbaar. Gewoon fullscreen afspelen.
http://vimeo.com/racetoworldfirst/racetoworldfirst
"I have adrenalin rushes and feelings of victory I'd never have watching the next sitcom on tv"
Blegh, mag je nog betalen ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
Dexter bekeken en nu misschien nog een Homeland, maar wel rekening houden met allerlei ziekenhuizenbezoeken morgen.
Eerst mag ik zelf naar mijn Internist in het Spaarne Ziekenhuis voor mijn laatste labuitslagen en daarna mag B. fijn een CT-scan laten doen in haar RKZ.
B. was dit jaar nog niet boven haar eigen risico uitgekomen, dus dat moest natuurlijk nog wel even in de laatste maand van het jaar gecompenseerd worden, nietwaar?
Oh je gaat weer aan de studie/fok/red bull?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens een bikkelavond ingesteld. ETA bedtijd: 8:00am
Iemand nachtdienst?
Gewoon naar kantoor straks hoor dus verder niet ziek. Dat komt vanzelf wel weerquote:
Nou ja, het is toch vervelend. En je wordt niet ziek!quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon naar kantoor straks hoor dus verder niet ziek. Dat komt vanzelf wel weer
Ja, idd. Werken bijvquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:49 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, het deeg voor de appeltaart is klaar. Je moet toch wat op de vroege morgen.
Goed bezig. Ik lig nog in bedquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, idd. Werken bijv.
Weer om 07:00 aanwezig. Over 2 uur komt de volgende pas binnen geloof ik
* krakkemieke legt een warm kleedje voor het bed en lokt Pee met koffiequote:Op dinsdag 13 december 2011 07:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik lig nog in bedOpstartproblemen
Hmmm....ik denk eerder dat de gedachte dat ik over 23 minuten geen water meer heb me uit bed gaat lokkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke legt een warm kleedje voor het bed en lokt Pee met koffie
Gmoggequote:
En ik maar wachten op je.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel, ben halverwege in slaap gevallen dus vanmorgen naar alles afmaken
Net op Facebook zag ik TAV op iemand reageren uit Zuid-Limburg. Ik dacht:maar bleek TAV naamkloon te zijn
Ja, maar moet nog ff verder sleutelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik maar wachten op je.....![]()
Is het gelukt?
Nee, als ik het wist had ik het waarschijnlijk anders gedaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wist je dat al toen je de vakantie boekte? En met vakantie lijkt me voor jullie nu even beter, eventjes eruit
Ik begreep je vorige post al nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Laat maar even wetenEn ik moet mijn eigen angst om alleen te rijden niet op Tara projecteren
Die jongen die dan nog op het dak staat met dat meisje? Maf filmpje en nooit geweten dat fotocamera's zo gevaarlijk warenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. Grappig filmpje met een vriend van ons in de hoofdrol (hij is de terrorist die op het laatst nog staat)vind het erg leuk gedaan!
![]()
Tussen 8 en 5 wordt de riolering gefixed. Elke standleiding van de flat moet worden aangepakt en fase 1 is de aansluiting met het riool. Daarna krijgen we fase 2: dat wordt pas echt dramaquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Word je even afgesloten van het waternet, P?Wat een lief meedenkend bedrijf om je te helpen opstaan
Beterschapquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Op kantoor en eerste bespreking achter de rug. Altijd fijn: praten met een dikke keel en een volle neus en een duffe kop
Jaja. Nergens voor nodigquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die jongen die dan nog op het dak staat met dat meisje? Maf filmpje en nooit geweten dat fotocamera's zo gevaarlijk waren
Maar gelukkig moet je werkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Tussen 8 en 5 wordt de riolering gefixed. Elke standleiding van de flat moet worden aangepakt en fase 1 is de aansluiting met het riool. Daarna krijgen we fase 2: dat wordt pas echt drama
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. Grappig filmpje met een vriend van ons in de hoofdrol (hij is de terrorist die op het laatst nog staat)vind het erg leuk gedaan!
![]()
Uhuhquote:
Nou op zo'n manier moeten werken (als je veel moet spreken) is niet fijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja. Nergens voor nodigBeetje verkoudheid ga ik niet dood aan. Bloessie heeft beterschap nodig
maar ik vind jou ook lief hoor
Nope.. weet er helaas alles vanquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou op zo'n manier moeten werken (als je veel moet spreken) is niet fijn.
* PdeHoog loopt stampvoetend door de SCquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope.. weet er helaas alles van![]()
Dus beterschap Pee, of je het nu wil of niet![]()
Ok. Succes met doodgaan danquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog loopt stampvoetend door de SC
Ik wil geen beterschapIk wil geen beterschap
Hoor je me? Geen beterschap
Komt goedquote:
Neuh, vaker uitgesteld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Je weet dat projecten wel eens worden afgeblazen voor de einddatum?
Uhuh....indien het teveel gaat kosten om een project te continueren of als het eindresultaat toch niet meer aan de specs gaat voldoenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Je weet dat projecten wel eens worden afgeblazen voor de einddatum?
En vaak een stuk duurder dan vooraf berekendquote:
En echt geen addertje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Mocht er nog iemand zilveren sieraden willen voor de kerst en is in bezit van een creditcard: http://www.silverjewelryclub.com/
Het is gratis. Het is echt gratis. Je betaalt alleen de verzendkosten.
Smaak is relatiefquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is niet echt mooi??![]()
Althans, totaal niet mijn smaak![]()
quote:
Het verandert ook steeds hč wat ze aanbiedenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is niet echt mooi??![]()
Althans, totaal niet mijn smaak![]()
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vaak een stuk duurder dan vooraf berekend
Ik vind het een mooie manier van adverteren. Ze zetten blijkbaar een selectie gratis neer en hopen dat je daar tevreden mee bent en terug komt voor ander spulquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]Normale prijzen zijn tussen de 50 en 70 dollar per item. Verzendkosten zijn 6 dollar of zo.
Ik stumblede erop via een andere website die gratis websites in een lijst had en bij deze had gezegd dat hij nu 2x iets besteld had en 2x echt alleen verzendkosten had moeten betalen.
die felle kleurtjes vooral.. beetje goedkoop ogend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verandert ook steeds hč wat ze aanbiedenNou ja, wat ik zag is ook niet mijn smaak
Kon ze niet bij jou thuis op de thee?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
die felle kleurtjes vooral.. beetje goedkoop ogend.
Ik moet ff naar mijn werkgesprekje voeren met een ouder, vond het wel belangrijk genoeg om voor terug te komen op mijn vrije dag..
Bedankt voor de link, borisz. Ik wist dat dit gebeurt (ik krijg wel eens wowlinkjes van google, terwijl ik iets zoek wat niet per se wowgerelateerd is), maar de mate waarin verbaast me toch nog. Vooral dat voorbeeld van googlen op 'Egypte' waar de één pagina's krijgt over onlusten en de machtstrijd en de ander over vakantie en vaccinaties...quote:
Beterschappiesquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog loopt stampvoetend door de SC
Ik wil geen beterschapIk wil geen beterschap
Hoor je me? Geen beterschap
Hmmmquote:
Het ging best redelijk voor mijn doenquote:
Ik ga niet kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm
Ik houd niet zo van google geloof ik, sowieso al niet, maar het wordt er niet beter op zo...
Bij Bol en Amazon heeft iedereen het door, maar over facebook en google moet men nog eens een flinke wake up call krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, borisz. Ik wist dat dit gebeurt (ik krijg wel eens wowlinkjes van google, terwijl ik iets zoek wat niet per se wowgerelateerd is), maar de mate waarin verbaast me toch nog. Vooral dat voorbeeld van googlen op 'Egypte' waar de één pagina's krijgt over onlusten en de machtstrijd en de ander over vakantie en vaccinaties...
Ben voornamelijk tevreden dat ik doorploeg door de 'misschien klopt het niehiet wat je opschrijft' irrationele gedachtes. Gewoon stap voor stap scriptie verbeteren aan de hand van aanwijzingen van de prof.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Ben jij tevreden over je nachtelijke arbeid?
Zou een 'cadeautje' zijn op zn verjaardag (naast alle echte cadeaus die hij natuurlijk krijgtquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Jamaar als het bij die vorm blijft en verder niks dan is het wel te doen.
Hoe is het met je spierpijn, omaatje?
Ik neem toch aan dat de meeste mensen inmiddels weten dat Google geen volledig open venster op het internet is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Bol en Amazon heeft iedereen het door, maar over facebook en google moet men nog eens een flinke wake up call krijgen.
Goed zo Steer!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben voornamelijk tevreden dat ik doorploeg door de 'misschien klopt het niehiet wat je opschrijft' irrationele gedachtes. Gewoon stap voor stap scriptie verbeteren aan de hand van aanwijzingen van de prof.
Ik heb sinds mijn depressie een handvoel irrationele fobiën ontwikkelt. Nou zijn de meeste fobiën sowieso irrationeelquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Isa, hoe komt het dat je niet alleen durft te autorijden?
Misschien is het na vnv niet meer je exquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens vanavond sushi date met mijn ex die ik al anderhalf jaar niet meer gezien heb. Zin in.
Zo'n 20 kilo lichter + meer spier dan de vorige keer.
Succes jullie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef golfer het volgende:
Op naar het volgende ziekenhuis en daarna boskippen.
Hoor je vaker dat rijangst. Je durft zeker geen lange afstanden te rijden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn depressie een handvoel irrationele fobiën ontwikkelt. Nou zijn de meeste fobiën sowieso irrationeelMaar autorijden is er één van. Ik begon angst voor het verkeer in het algemeen te krijgen (lees: op de fiets of wandelend bang worden voor auto's...), maar dat heeft zich godzijdank niet verder ontwikkelt. Lein heeft me voor het grootste deel over mijn rijangst heen geholpen (dank Lein
) maar het is nog steeds geen hobby van me
Dat zat ik ook net te denken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wel interessant hoe je van een depressie bepaalde fobiën kunt krijgen die er misschien soms helemaal niet met de reden van depressie te maken hebben.
Zelf Autorijden staat mij tegen, of beter gezegd had nog niet direct een reden om mijn rijbewijs te moeten halen. OV+fiets is prima, maar nu het leven gaat beginnen zal ik voor mijn werk wel moeten. Nou ja niets moet natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn depressie een handvoel irrationele fobiën ontwikkelt. Nou zijn de meeste fobiën sowieso irrationeelMaar autorijden is er één van. Ik begon angst voor het verkeer in het algemeen te krijgen (lees: op de fiets of wandelend bang worden voor auto's...), maar dat heeft zich godzijdank niet verder ontwikkelt. Lein heeft me voor het grootste deel over mijn rijangst heen geholpen (dank Lein
) maar het is nog steeds geen hobby van me
Ik vind met name alleen rijden nog eng en lange afstanden maken me niet zoveel uit als er maar iemand naast me zit. Het liefst rij ik wel in een vertrouwde omgeving, dat wel. Ik ben alleen continue bang dat ik van de weg afraak of tegen iemand aanbotsquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoor je vaker dat rijangst. Je durft zeker geen lange afstanden te rijden?
Wel interessant hoe je van een depressie bepaalde fobiën kunt krijgen die er misschien soms helemaal niet met de reden van depressie te maken hebben.
En dat is denk nog verergerd sinds je zicht slechter is geworden en je diepte niet meer ziet..quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind met name alleen rijden nog eng en lange afstanden maken me niet zoveel uit als er maar iemand naast me zit. Het liefst rij ik wel in een vertrouwde omgeving, dat wel. Ik ben alleen continue bang dat ik van de weg afraak of tegen iemand aanbots![]()
Geen idee hoe die link precies werkt, Sarabi, niet tijdens mijn opleiding behandeld en nooit over gelezen. Maar net als jij heb ik het wel al vaker gehoord van mensen.
Gaat d'r verloofde leuk vinden zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Misschien is het na vnv niet meer je ex
Oeps, ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat d'r verloofde leuk vinden zeg
Mijn hemel wat ergquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Gedoe in Luik zeg
Deze zomer nog op dat plein gelopen... nutteloze opmerking
Drama zoals bij Alphen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ngeloof-in-luik.html
Mja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel van dat soort gekken zouden er nu nog steeds rondlopen met plannen
Holy crapquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Gedoe in Luik zeg
Deze zomer nog op dat plein gelopen... nutteloze opmerking
Drama zoals bij Alphen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ngeloof-in-luik.html
Teveel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel van dat soort gekken zouden er nu nog steeds rondlopen met plannen
Ehmm.. voor een gesprek van een kwartiertje ga ik niet op mijn vrije dag naar mijn werkquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Tenminste... paar keer wakker geworden van de storm vannacht. Ik hoop dat die iets is gaan liggen, ik hoor em minder in ieder geval. Vannacht was erg
Sun; succes met het gesprek. Gelukkig maar een kwartiertje (denk ik zo?) en dan weer lekker naar huis.
Pee; succes met praten
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. voor een gesprek van een kwartiertje ga ik niet op mijn vrije dag naar mijn werkWe hebben een uur met de ouders gesproken en ik heb daar voor ruim een half uur met de IB'er bij gepraat over het dossier en wat we graag wilden bespreken. Ging super, mooi plan uit gekomen
Had wel gekund, maar dan had die voorbereiding niet zo zorgvuldig gekund.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Niet voor niks geweest dus. Wel jammer dat het niet op een dag besproken kon worden dat je aan het werk was.
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had wel gekund, maar dan had die voorbereiding niet zo zorgvuldig gekund.
@ Isa: ik heb tijdens mijn depressie straatvrees ontwikkeld. Ik denk zelf dat dat heel erg te maken had met prikkelverwerking. Alle beweging, wind, verkeer, geluid op straat was gewoon té veel. Mijn hersens konden dat niet aan. Gelukkig is dit wel over gegaan, maar soms komt het terug als ik moe of overprikkeld ben.
Heel erg vervelend zo iets, lastig van af te komen ook..
Soort paniekaanval. Ik schakel uit zelfs, ga trillen, zie niets meer, hyperventileren, huilen, wil vooral weg uit de situatie. Zo erg heb ik dat nu niet meer hoor, maar herken wel de symptomen in afgezwakte vorm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met je?
Heb/had je het idee dat je doodgaat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soort paniekaanval. Ik schakel uit zelfs, ga trillen, zie niets meer, hyperventileren, huilen, wil vooral weg uit de situatie. Zo erg heb ik dat nu niet meer hoor, maar herken wel de symptomen in afgezwakte vorm.
nee, dat ik het niet aan kan. Soort 'error' in mijn hoofd, zo voelt het ook echt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb/had je het idee dat je doodgaat?
Gelukkig dat je het nu niet meer zo hebt. En dat je slaap beter is omdat dat de gevoelens verergert zoals je zegt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, dat ik het niet aan kan. Soort 'error' in mijn hoofd, zo voelt het ook echt.
Bij mij veel minder dan het was, net als bij jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Soort paniekaanval. Ik schakel uit zelfs, ga trillen, zie niets meer, hyperventileren, huilen, wil vooral weg uit de situatie. Zo erg heb ik dat nu niet meer hoor, maar herken wel de symptomen in afgezwakte vorm.
Ze mogen best afwijken, maar dan wel in overleg. Ik wil graag geadviseerd worden. Ik ben geen infrastructuur specialist nl. maar in dit geval kreeg ik dat advies ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:29 schreef Isabeau het volgende:
P, ik snap nooit zo goed waarom bedrijven afwijken van een opdracht (zonder overleg). Als ik naar een restaurant ga dan verwacht ik ook te krijgen wat ik bestel
zo is het, duidelijk maken aan ze!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze mogen best afwijken, maar dan wel in overleg. Ik wil graag geadviseerd worden. Ik ben geen infrastructuur specialist nl. maar in dit geval kreeg ik dat advies ook niet
Hee das mooi nieuws krak, het gaat vast helpenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik een burn-out had, kon ik niet meer oversteken. Ik kon de snelheid van de auto's niet inschatten. En ik was bang dat ik straatvrees zou krijgen, dus ik ging elke dag weg.
Goed gedaan Pee!![]()
Ik ben zo goed als goedgekeurd. De pijn moet gewoon overgaan en volgens de uroloog heb ik 2 nieren.Nou ja, ik heb dezelfde waarden.
Maar de leucocyten zijn al sinds februari verhoogd. Volgens mij door m'n darm. Over een maand terugkomen, bloed laten prikken en ik heb Duspatal gekregen. Dat is tegen prikkelbare darm syndroom en laat de darmspieren minder hard werken. Ik weet niet, volgens mij is het meer oppervlakkig. Maar we zullen zien of het helpt.
.?? Rauw? Verslavend?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
Verse rauwe broccoli eten
Verslavend
deed ik vroeger met bloemkool. Als mn moeder bloemkool kookte, kreeg ik mijn portie rauw. Veel lekkerder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, lekker knapperig. Ik koop een brocolli, pluk de roosjes eraf, was ze, en stop ze in een grote bak in de koelkast. En dan maar knabbelen.
Ja? Is dat lekker? Ga ik zo ff halen, uitproberen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
deed ik vroeger met bloemkool. Als mn moeder bloemkool kookte, kreeg ik mijn portie rauw. Veel lekkerder.
Het was een vernieuwende en trendy snack op feestjes in de jaren '70 !quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
deed ik vroeger met bloemkool. Als mn moeder bloemkool kookte, kreeg ik mijn portie rauw. Veel lekkerder.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was een vernieuwende en trendy snack op feestjes in de jaren '70 !![]()
Met pindasaus als dip.
Broccoli linkt mij rauw een minder neutrale smaak.
Ook eens proeven dan.
Jet! Heb je nog tijd om nagel te bijten?
Bloemkool en wortels, rauw met dip inderdaad. Naast het glaasje met sigaretten op tafel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef AnneX het volgende:
Met pindasaus als dip.
Die gooi ik weg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef Bluezz het volgende:
stronkjes van broc zijn veul lekkerder dan de roosjes
Mijn verloofde van die tijd woonde in een destijds boerengehuchtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemkool en wortels, rauw met dip inderdaad. Naast het glaasje met sigaretten op tafel.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef AnneX het volgende:
Vanavond: spinazie van de plaat uit de oven ( a la Sunny)) - gerookte zalmsnippers erover de/ door op het laatst - ws A in stukjes en bakken omdat ik net nog Jamie bezig zag op 4.
De A met knof en rozemarijn en citroensap.
helaas wel Anne.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met pindasaus als dip.
Broccoli lijkt mij rauw een minder neutrale smaak.
Ook eens proeven dan.
Jet! Heb je nog tijd om nagel te bijten?
lekker!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik eet alles
En pindasaus als dip, dan wordt het al gauw Gado Gado, ben gek op Gado Gado
[ afbeelding ]
Had ik ook pas op mn 27e onder controle. Op een dag heb je het.quote:
dan heb ik nog een jaar. En daarna ook maar eens zoveel afvallen als jij. Op dit moment heb ik het zo freaking druk dat ik eet werk en slaap. En soms wat fok!en ter ontspanning. Ik heb dus helemaal geen tijd om met mezelf bezig te zijn...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik ook pas op mn 27e onder controle. Op een dag heb je het.
Of niet.
En nagels bijtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan heb ik nog een jaar. En daarna ook maar eens zoveel afvallen als jij. Op dit moment heb ik het zo freaking druk dat ik eet werk en slaap. En soms wat fok!en ter ontspanning. Ik heb dus helemaal geen tijd om met mezelf bezig te zijn...
Er was geen kerstmarktquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het nu niet meer zo hebt. En dat je slaap beter is omdat dat de gevoelens verergert zoals je zegt.
Ik ga nu echt naar buiten anders is de kerstmarkt voorbij en mn moeder wil een kerstman.
Oooh succes!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef borisz het volgende:
Zo naar de VU toe. 18u tentamen.
Zo wat eten zodat ik niet met volle maag dat tentamen maak, maar ook niet een al te lege. Neem brood mee voor tijdens het tentamen.
Je bent op het moment leniger dan ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja zo gepiept, jij zag niet hoe elegant ik op dat ding moest kruipen
Tis nog best een dingetje om met 2 blauwe knietjes op je buik te liggen en dan je pols in een soort draai stil te houden! Slangemens 2.0.
Vrijdag uitslagen en dan hopen op gewoon een paar weken geen gesodemieter met mooi nieuw gips
1 ieniemienie blokje maar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
cappuccinootje maken met een blokje witte chocolade
jakquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
Verse rauwe broccoli eten
Verslavend
Ik vind dat tentje zo ontzettend stinken! Als ik op een treinstation loop en ik ruik die stank dan weet ik dat ik bij een Julia's in de buurt zit. Nodigt niet uit om er iets te eten. Heb net heerlijke tortellini gegeten met een pittig sausjequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:06 schreef borisz het volgende:
Bij julia's totellini bolognese gehaald. Geeft wel een aardige vulling.
Hoe kom je daar zo ineens bij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met Princessa Farfalla zijn eigenlijk?
Werd helemaal nostalgisch van Jagartrutquote:
Eh.. ja. Is dat vreemd dan??quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1 ieniemienie blokje maar?
Hee die ken ik ook nog! Postte zij in cul?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou het met Princessa Farfalla zijn eigenlijk?
Ben jij daar niet een kloon van eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hee die ken ik ook nog! Postte zij in cul?
heb ik al verteld dat ik met oud en nieuw in Maastricht ben?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werd helemaal nostalgisch van Jagartrut
MaastrichtGrotten
Toblerone
Oooh deed ik je daaraan denken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij daar niet een kloon van eigenlijk?
de link met toblerone snap ik trouwens niet zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Werd helemaal nostalgisch van Jagartrut
MaastrichtGrotten
Toblerone
Jij bent toch een kloon van Laydina?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh deed ik je daaraan denken?
Ja ik ben een kloon!
Leuk! Ga je vrienden opzoeken? Mocht je tijd hebben voor een kopje koffie hier op het station, hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb ik al verteld dat ik met oud en nieuw in Maastricht ben?
Okeequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oooh deed ik je daaraan denken?
Ja ik ben een kloon!
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de link met toblerone snap ik trouwens niet zo.
Isa welquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de link met toblerone snap ik trouwens niet zo.
Nee van SHE, weet je tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent toch een kloon van Laydina?
ik ga met de auto en de duutser, en we gaan helemaal niets doen. Als er vrienden van me zijn prima, als die er niet zijn, ook prima. Beetje werken, beetje door maastricht toeren. We kunnen in het apt. van een vriendin slapen, heerlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk! Ga je vrienden opzoeken? Mocht je tijd hebben voor een kopje koffie hier op het station, hou me aanbevolen.
[..]
OkeeKnip je pony af.
Leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga met de auto en de duutser, en we gaan helemaal niets doen. Als er vrienden van me zijn prima, als die er niet zijn, ook prima. Beetje werken, beetje door maastricht toeren. We kunnen in het apt. van een vriendin slapen, heerlijk!
Ik ga ook rond die tijd een dagje naar Maastrichtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga met de auto en de duutser, en we gaan helemaal niets doen. Als er vrienden van me zijn prima, als die er niet zijn, ook prima. Beetje werken, beetje door maastricht toeren. We kunnen in het apt. van een vriendin slapen, heerlijk!
Ja, wist je dat niet? En patat is friet en een ui is een ajuin en knoflook is look.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef LieLie het volgende:
Dus in België noemen ze de aardappel een patat?
http://programmas.canvas.be/category/de-patat/
Ik welquote:
Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet? En patat is friet en een ui is een ajuin en knoflook is look.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef Vork het volgende:
Zo, ik heb een boom, hij past nog maar net in m´n huis.
Leuk hoor! Nu nog versierenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:04 schreef Vork het volgende:
Ja, gelukkig had ik nog een winkelwagentje waarmee ik ´m van de verkooplocatie naar huis kom rijden. Ook paste de kluit helemaal niet in de emmer in eerste instantie. Alle modder en rotzooi wegpoetsen nadat dat kreng eindelijk op z´n plek staat is nog wel het meeste werk.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen. Vanavond ofzo. Volgens mij is deze boom te groot voor het aantal dingen dat ik heb om er in te hangen. Ik moet dus meer dingen hebben, alleen is het geld bijna op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hoor! Nu nog versieren(en dan een foto maken voor ons
)
Zoutdeeg, plakkaatverf en lak!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen. Vanavond ofzo. Volgens mij is deze boom te groot voor het aantal dingen dat ik heb om er in te hangen. Ik moet dus meer dingen hebben, alleen is het geld bijna op.
Boom in hoek; alleen de zichtbare kant versieren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Vork het volgende:
Ja, zal ik doen. Vanavond ofzo. Volgens mij is deze boom te groot voor het aantal dingen dat ik heb om er in te hangen. Ik moet dus meer dingen hebben, alleen is het geld bijna op.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Boom in hoek; alleen de zichtbare kant versieren?
Met dat dingetje bovenaan de pagina.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe the f*ck stel ik een marge vab 4cm aan eht begin van de regel in, in word en wat is dat standaard
Te weinig Suske & Wiske gelezen, Lie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:55 schreef LieLie het volgende:
Dus in België noemen ze de aardappel een patat?
http://programmas.canvas.be/category/de-patat/
2,36 cmquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe the f*ck stel ik een marge vab 4cm aan eht begin van de regel in, in word en wat is dat standaard
en why de f*ck (om met memo te spreken) weet je dat.quote:
Zonder iets in te stellen heb je al een kantlijn, dus wat Steer zegt.quote:
ja maar die begint dus niet gewoon bij de 0quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met dat dingetje bovenaan de pagina.
dat weet ik maar dat moet aan beide kanten dus 4cm wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zonder iets in te stellen heb je al een kantlijn, dus wat Steer zegt.
Omdat Steer van sommige dingen alles weet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en why de f*ck (om met memo te spreken) weet je dat.
Aan de andere kant werkt het ook zo, zo te zien. Dan heb je ook al een kantlijn. Die dus iets opschuiven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat weet ik maar dat moet aan beide kanten dus 4cm worden
tis al geluktquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
De lineaal begint toch niet bij nul? En anders staat het wel bij paginainstellingen - marges.
Goed gedaan! Ik word daar ook gestoord van als ik het zelf moet doen.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:45 schreef Isabeau het volgende:
krak, wat super dat je alleen-op-de-wereld-niet het zo goed doet
Yup. Kan straks weer een heerlijk warme douche nemenquote:
Lijkt me gewoon verstandig. Aangezien je niet echt nuttige feedback lijkt te krijgen verder..quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:22 schreef LieLie het volgende:
Nou, na mijn tweede mail richting docent weer een weinig nuttige reactie gekregen![]()
Ergens denk ik: stik d'r maar in.
Aan de andere kant: ergens wil ik wel een zo goed mogelijk cijfer.
Misschien moet ik hem heel concreet vragen wat dit concept voor cijfer oplevert, maar dat vind ik ook wel weer apart om te doen..
Typoquote:
een leuke corderoy (ribbroek?) Ik vind die altijd wel lekker in de winter. Ik weet dat je ze bij esprit kunt kopen, maar daar zullen ze aan de prijs zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Typo
Alleen op de wereld nier gok ik
Ik moest het ook 3x lezen.
Jongens help mij even. Ik heb geen fijne broeken meer.
Ik zoek: warme broek, geen spijker, grijs, of zwart, of bruin of met ruitjes oid, geen heupbroek (ROL!) lekker warm en moet gewoon goed zitten. En afkleden. En heel goedkoop zijn.
Weet iemand een adresje?
geef het aan het goede doel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb voor het eerst van mijn leven een vreetpakket voor kerst gekregen, zit er echt alleen maar meuk in. Werkelijks niet maar dan ook niets dat ik zou kopen of cadeau wil krijgen.
Jeez, het beste kerstcadeau was nog altijd een jaarabo op de Donald Duck.
Esprit zit ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een leuke corderoy (ribbroek?) Ik vind die altijd wel lekker in de winter. Ik weet dat je ze bij esprit kunt kopen, maar daar zullen ze aan de prijs zijn.
De vraag is dan: is het pakket te slecht, of ben jij te kritisch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb voor het eerst van mijn leven een vreetpakket voor kerst gekregen, zit er echt alleen maar meuk in. Werkelijks niet maar dan ook niets dat ik zou kopen of cadeau wil krijgen.
Jeez, het beste kerstcadeau was nog altijd een jaarabo op de Donald Duck.
Wat is er mis met kritisch zijn? Ik vind het zonde van het geld dat er troep voor gekocht wordt. Geef dan 1 iets wat echt goed is, niet een grote doos troepquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
De vraag is dan: is het pakket te slecht, of ben jij te kritisch?
Wij hadden ook een vreetpakket, maar dropjes zijn ok, en triple bier ook en een fles chardonnay ookEn verder wat koekjes enzo, oja en een zak soep, nou prima toch?
Maargoed, ik ben snel blij
We vonden het al erg grappig dat we nog een pakket kregen voor Tara
Dat ligt er dus aan wat je troep noemtquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er mis met kritisch zijn? Ik vind het zonde van het geld dat er troep voor gekocht wordt. Geef dan 1 iets wat echt goed is, niet een grote doos troep
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan wat je troep noemt
De ontbijtkoekreepjes vond ik wel troep, mijn peuter is dat niet met me eens, hihi.
En niks mis met kritisch zijn, maar wát is dan 1 goed ding? Geef iedereen een goede fles wijn en er zit altijd wel een AA-er tussen. Geef een mooie ham en je hebt problemen met de vegetariërs en geef een heel pakket met allemaal verschillende dingen en je hebt een Piet.
Doe het maar eens goed als bedrijf.
Een kies je eigen cadeau optie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Doe het maar eens goed als bedrijf.
Daar zit echt veel werk in. Dus tijd. En tijd is geld. Dus dat zal voor veel bedrijven ook niet de voorkeur hebben ;-)quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een kies je eigen cadeau optie?
En als je die optie doet gaan mensen zeggen dat ze liever geld hadden gehad.quote:
Vluchtgedragquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
een geef het geld aan het goede doel optie.
Wat een onzin, kerstpaketten.
Waarom fok! ik meer als ik het druk heb?
Breek me de bek niet open, daar zeurt bij ons iedereen ook weer over, aangezien ook bij dat soort dingen de keuzes beperkt zijn. Of je moet cadeaubonnen geven, maar dan hebben ze liever zo´n gezellig pakket. etc etc, Helemaal goed kun je het toch niet doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een kies je eigen cadeau optie?
Nee joh, het is crisis, al het voedsel is welkomquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een onzin, kerstpaketten.
Ooit een keer zo'n keuze-kerstpakket gehad en was allemaal spul etc wat we echt nooit zouden gebruiken of al hadden. Uiteindelijk maar vrijkaartjes voor sixflags gekozen en daarheen gegaan met een vriend die niet in achtbanen durft. Handigquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
Breek me de bek niet open, daar zeurt bij ons iedereen ook over, aangezien ook bij dat soort dingen de keuzes beperkt zijn. Of je moet cadeaubonnen geven, maar dan hebben ze liever zo´n gezellig pakket. etc etc, Helemaal goed kun je het toch niet doen.
Goed doel naar keuze, jep,quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Prima om een vreetpakket te geven, maar geef dan geen troepquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, daar zeurt bij ons iedereen ook weer over, aangezien ook bij dat soort dingen de keuzes beperkt zijn. Of je moet cadeaubonnen geven, maar dan hebben ze liever zo´n gezellig pakket. etc etc, Helemaal goed kun je het toch niet doen.
---> FHFquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prima om een vreetpakket te geven, maar geef dan geen troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |