quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef AnneX het volgende:
Voor FFT ... Ken je deze? http://www.kokenmetkarin.nl/kookboeken/ZPZkijkjeinboek.html
quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef golfer het volgende:
Ook nog even, door jullie op het idee gebracht, wat uitgebakken stukjes spek (lang leve de vriezer, want die hadden we nog) bij de gewokte spruiten gemikt.
Als ik die limburgse muts zie roerbakken op Kitchen24, dan serveert ze de groenten rauwquote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Spruiten ga ik volgende keer toch eerst maar wat blancheren. Vond ze nu, na een half uur wokken, nog steeds net even te hard.
Qua smaakjes wel prima, die combi van mijzelf en dat Kayotic linkje van AnneX.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
http://www.devegetarische(...)f/nieuwbrief-12-2011
Twee keer horror
Erg he? Het zo cynisch, zo ongelofelijk mensen een trap na geven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat filmpje over de horror van positief denken vond ik erg goedHeb hem helemaal gekeken en ben het er enorm mee eens.
Brrrrrquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
Twee keer horror
Mn. x is er ook niet zo van... té harde spruiten.quote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Spruiten ga ik volgende keer toch eerst maar wat blancheren. Vond ze nu, na een half uur wokken, nog steeds net even te hard.
Qua smaakjes wel prima, die combi van mijzelf en dat Kayotic linkje van AnneX.
En ik wist niet dat Bush een cheerleader was geweestquote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Erg he? Het zo cynisch, zo ongelofelijk mensen een trap na geven.
Was hij het maar gebleven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wist niet dat Bush een cheerleader was geweest
Dat doe ik elke dag al, al jaren.quote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, doe jij bloes eens een weekj heel erg verwennen met lekkers!
Dat hoeft ook niet. Meer dan dit laat ik nu ook niet los.quote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Vork, ik herken het gevoel dat als je meer gaat werken, je minder te besteden lijkt te hebben. Ik ben er voor mijn gevoel ook niet op vooruit gegaan, hoe stom dat ook klinktMaar goed, lang verhaal zit er achter wat ik niet op internet wil hebben, maar ik begrijp in wat voor kutpositie je nu zit
Genoteerd voor de kerstvakantiequote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
En mocht iemand hier nog interesse in hebben in wat ik nou precies doe in dat online spel, deze documentaire heeft goede beelden en vertelt imho precies wat ik voel. En aangezien het gemaakt is door één van de topguilds in de wereld en ik ook in zo'n guild zit was het extra herkenbaar. Gewoon fullscreen afspelen.
http://vimeo.com/racetoworldfirst/racetoworldfirst
"I have adrenalin rushes and feelings of victory I'd never have watching the next sitcom on tv"
Geen idee hoe lang het blijft overigens aangezien dit er boven stond:quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Sarabi het volgende:
avond
Zo'n documentaire wil ik best wel eens kijken Isaeens opslaan
jaquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
Twee keer horror
zeker, van pa weet ik zeker dat het zal smaken. hij stond in het weekeinde in de keuken en nu met pension kookt hij elke dag. van mijn zusje ga ik er ook vanuit dat het wel smaakt, zeker met 2 kinderen die van eten houden. alleen geen idee wat mijn broertje kan in de keuken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef DarkElf het volgende:
Leuk die kalkoen annex!
En Z wel leuk toch iedereen iets maken?
Geen keus, Bluezzquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
ik was kapoetjes dus wel een uurtje gelegen. het dringt langaam door dat dit niet morgen weer over is maar ik heb er nog steeds geen zin in dit alles
Hier staat de boom ook al sinds zondag. De lampjes zijn er vanavond in gegaan. Morgen wel weer iets andersquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Pff, we hebben de kerstboom opgezet en ik heb de lampjes uit de knoop gehaald en er in gedaan, maar nu ben ik het zo zat dat ik geen zin heb om de ballen er nog in te doen
Haha ik word gek van haar 'Verstips'. Nu doen ze er al 3 achter elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik die limburgse muts zie roerbakken op Kitchen24, dan serveert ze de groenten rauw
Ik kijk masterchef op bbc2quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik word gek van haar 'Verstips'. Nu doen ze er al 3 achter elkaar![]()
Zo.. oma is weer binnen hoorKon mn benen niet meer omhoog krijgen en toen we heel even stilstonden en daarna weer gingen dansen was ik zo stijf
Gelukkig zit ik nu lekker op de bank
Ohja shit dat is nu afgelopen. Ik heb Masterchef Junior aan (opgenomen).quote:
Wist je dat al toen je de vakantie boekte? En met vakantie lijkt me voor jullie nu even beter, eventjes eruitquote:Op maandag 12 december 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:
Er staat een stuk in de krant over het buikdansoptreden van maandagdat ik ga missen omdat ik op vakantie ben.
Baal er wel van, maarja vakantie is ook leuk hahaha.
Ohquote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oli is eruit, omaatje
doe ik pieteke
Hadden de bezoekers toch nog een leuk feestquote:Afgelopen zaterdag stonden duizend gehandicapte bezoekers van het Hartenfestival in Assen tevergeefs te wachten op zanger Dries Roelvink.
De Amsterdamse zanger kwam niet opdagen in De Bonte Wever om een wel erg ongelukkige reden. De volkszanger had de verkeerde datum in z'n agenda gezet. "In plaats van op 10 december zette ik het op 10 januari."
Zoveel miljoen mensen bij elkaar kan geen fluke zijn, dus er zit zeker wel wat inquote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
En mocht iemand hier nog interesse in hebben in wat ik nou precies doe in dat online spel, deze documentaire heeft goede beelden en vertelt imho precies wat ik voel. En aangezien het gemaakt is door één van de topguilds in de wereld en ik ook in zo'n guild zit was het extra herkenbaar. Gewoon fullscreen afspelen.
http://vimeo.com/racetoworldfirst/racetoworldfirst
"I have adrenalin rushes and feelings of victory I'd never have watching the next sitcom on tv"
Blegh, mag je nog betalen ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef golfer het volgende:
Dexter bekeken en nu misschien nog een Homeland, maar wel rekening houden met allerlei ziekenhuizenbezoeken morgen.
Eerst mag ik zelf naar mijn Internist in het Spaarne Ziekenhuis voor mijn laatste labuitslagen en daarna mag B. fijn een CT-scan laten doen in haar RKZ.
B. was dit jaar nog niet boven haar eigen risico uitgekomen, dus dat moest natuurlijk nog wel even in de laatste maand van het jaar gecompenseerd worden, nietwaar?
Oh je gaat weer aan de studie/fok/red bull?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens een bikkelavond ingesteld. ETA bedtijd: 8:00am
Iemand nachtdienst?
Gewoon naar kantoor straks hoor dus verder niet ziek. Dat komt vanzelf wel weerquote:
Nou ja, het is toch vervelend. En je wordt niet ziek!quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon naar kantoor straks hoor dus verder niet ziek. Dat komt vanzelf wel weer
Ja, idd. Werken bijvquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:49 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, het deeg voor de appeltaart is klaar. Je moet toch wat op de vroege morgen.
Goed bezig. Ik lig nog in bedquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, idd. Werken bijv.
Weer om 07:00 aanwezig. Over 2 uur komt de volgende pas binnen geloof ik
* krakkemieke legt een warm kleedje voor het bed en lokt Pee met koffiequote:Op dinsdag 13 december 2011 07:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik lig nog in bedOpstartproblemen
Hmmm....ik denk eerder dat de gedachte dat ik over 23 minuten geen water meer heb me uit bed gaat lokkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke legt een warm kleedje voor het bed en lokt Pee met koffie
Gmoggequote:
En ik maar wachten op je.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel, ben halverwege in slaap gevallen dus vanmorgen naar alles afmaken
Net op Facebook zag ik TAV op iemand reageren uit Zuid-Limburg. Ik dacht:maar bleek TAV naamkloon te zijn
Ja, maar moet nog ff verder sleutelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik maar wachten op je.....![]()
Is het gelukt?
Nee, als ik het wist had ik het waarschijnlijk anders gedaan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wist je dat al toen je de vakantie boekte? En met vakantie lijkt me voor jullie nu even beter, eventjes eruit
Ik begreep je vorige post al nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Laat maar even wetenEn ik moet mijn eigen angst om alleen te rijden niet op Tara projecteren
Die jongen die dan nog op het dak staat met dat meisje? Maf filmpje en nooit geweten dat fotocamera's zo gevaarlijk warenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. Grappig filmpje met een vriend van ons in de hoofdrol (hij is de terrorist die op het laatst nog staat)vind het erg leuk gedaan!
![]()
Tussen 8 en 5 wordt de riolering gefixed. Elke standleiding van de flat moet worden aangepakt en fase 1 is de aansluiting met het riool. Daarna krijgen we fase 2: dat wordt pas echt dramaquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Word je even afgesloten van het waternet, P?Wat een lief meedenkend bedrijf om je te helpen opstaan
Beterschapquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Op kantoor en eerste bespreking achter de rug. Altijd fijn: praten met een dikke keel en een volle neus en een duffe kop
Jaja. Nergens voor nodigquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die jongen die dan nog op het dak staat met dat meisje? Maf filmpje en nooit geweten dat fotocamera's zo gevaarlijk waren
Maar gelukkig moet je werkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Tussen 8 en 5 wordt de riolering gefixed. Elke standleiding van de flat moet worden aangepakt en fase 1 is de aansluiting met het riool. Daarna krijgen we fase 2: dat wordt pas echt drama
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. Grappig filmpje met een vriend van ons in de hoofdrol (hij is de terrorist die op het laatst nog staat)vind het erg leuk gedaan!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |