quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef AnneX het volgende:
Voor FFT ... Ken je deze? http://www.kokenmetkarin.nl/kookboeken/ZPZkijkjeinboek.html
quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef golfer het volgende:
Ook nog even, door jullie op het idee gebracht, wat uitgebakken stukjes spek (lang leve de vriezer, want die hadden we nog) bij de gewokte spruiten gemikt.
Als ik die limburgse muts zie roerbakken op Kitchen24, dan serveert ze de groenten rauwquote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Spruiten ga ik volgende keer toch eerst maar wat blancheren. Vond ze nu, na een half uur wokken, nog steeds net even te hard.
Qua smaakjes wel prima, die combi van mijzelf en dat Kayotic linkje van AnneX.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
http://www.devegetarische(...)f/nieuwbrief-12-2011
Twee keer horror
Erg he? Het zo cynisch, zo ongelofelijk mensen een trap na geven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat filmpje over de horror van positief denken vond ik erg goedHeb hem helemaal gekeken en ben het er enorm mee eens.
Brrrrrquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
Twee keer horror
Mn. x is er ook niet zo van... té harde spruiten.quote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef golfer het volgende:
Spruiten ga ik volgende keer toch eerst maar wat blancheren. Vond ze nu, na een half uur wokken, nog steeds net even te hard.
Qua smaakjes wel prima, die combi van mijzelf en dat Kayotic linkje van AnneX.
En ik wist niet dat Bush een cheerleader was geweestquote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Erg he? Het zo cynisch, zo ongelofelijk mensen een trap na geven.
Was hij het maar gebleven.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wist niet dat Bush een cheerleader was geweest
Dat doe ik elke dag al, al jaren.quote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, doe jij bloes eens een weekj heel erg verwennen met lekkers!
Dat hoeft ook niet. Meer dan dit laat ik nu ook niet los.quote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Vork, ik herken het gevoel dat als je meer gaat werken, je minder te besteden lijkt te hebben. Ik ben er voor mijn gevoel ook niet op vooruit gegaan, hoe stom dat ook klinktMaar goed, lang verhaal zit er achter wat ik niet op internet wil hebben, maar ik begrijp in wat voor kutpositie je nu zit
Genoteerd voor de kerstvakantiequote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Isabeau het volgende:
En mocht iemand hier nog interesse in hebben in wat ik nou precies doe in dat online spel, deze documentaire heeft goede beelden en vertelt imho precies wat ik voel. En aangezien het gemaakt is door één van de topguilds in de wereld en ik ook in zo'n guild zit was het extra herkenbaar. Gewoon fullscreen afspelen.
http://vimeo.com/racetoworldfirst/racetoworldfirst
"I have adrenalin rushes and feelings of victory I'd never have watching the next sitcom on tv"
Geen idee hoe lang het blijft overigens aangezien dit er boven stond:quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Sarabi het volgende:
avond
Zo'n documentaire wil ik best wel eens kijken Isaeens opslaan
jaquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetarisch gourmetten
Twee keer horror
zeker, van pa weet ik zeker dat het zal smaken. hij stond in het weekeinde in de keuken en nu met pension kookt hij elke dag. van mijn zusje ga ik er ook vanuit dat het wel smaakt, zeker met 2 kinderen die van eten houden. alleen geen idee wat mijn broertje kan in de keuken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef DarkElf het volgende:
Leuk die kalkoen annex!
En Z wel leuk toch iedereen iets maken?
Geen keus, Bluezzquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef Bluezz het volgende:
ik was kapoetjes dus wel een uurtje gelegen. het dringt langaam door dat dit niet morgen weer over is maar ik heb er nog steeds geen zin in dit alles
Hier staat de boom ook al sinds zondag. De lampjes zijn er vanavond in gegaan. Morgen wel weer iets andersquote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef LieLie het volgende:
Pff, we hebben de kerstboom opgezet en ik heb de lampjes uit de knoop gehaald en er in gedaan, maar nu ben ik het zo zat dat ik geen zin heb om de ballen er nog in te doen
Haha ik word gek van haar 'Verstips'. Nu doen ze er al 3 achter elkaarquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik die limburgse muts zie roerbakken op Kitchen24, dan serveert ze de groenten rauw
Ik kijk masterchef op bbc2quote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik word gek van haar 'Verstips'. Nu doen ze er al 3 achter elkaar![]()
Zo.. oma is weer binnen hoorKon mn benen niet meer omhoog krijgen en toen we heel even stilstonden en daarna weer gingen dansen was ik zo stijf
Gelukkig zit ik nu lekker op de bank
Ohja shit dat is nu afgelopen. Ik heb Masterchef Junior aan (opgenomen).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |