quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb dit programma één keer gezien. Toen vroeg hij een vrouw uit het publiek om naar voren te komen, maar in plaats van normaal te doen ging ze de hele tijd gillen en zeggen hoe blij ze wel niet was dat ze hem kon ontmoeten. Vervolgens ben ik weggezapt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:46 schreef RodeNek het volgende:
Wat een haat hier .
Achja die man verdient ook meer dan wat alle zolderautisten op fok bij elkaar in een jaar verdienen.
Succesfull troll is succesfull
[ afbeelding ]
Die Dr. Phil heb ik ook een hekel aan. Een beetje mensen gaan vertellen hoe ze moeten leven, alles weet hij zogenaamd beter pff.. (vooral ook dat gezeik om niks van zijn gasten, huilen en schreeuwen terwijl er niks aan de hand is)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef AthCom het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan die vent; het is meer zijn 'show' en dat jostipubliek. Eigenlijk elke (Amerikaanse) talkshow dus. Hetzelfde geldt voor Oprah en Dr Phil, al mag ik Dr Phil dan weer niet.
Dr. Phil is geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die Dr. Phil heb ik ook een hekel aan. Een beetje mensen gaan vertellen hoe ze moeten leven, alles weet hij zogenaamd beter pff.. (vooral ook dat gezeik om niks van zijn gasten, huilen en schreeuwen terwijl er niks aan de hand is)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dr. Phil vind ik geweldig
Nee, je zei "Dr. Phil is geweldig", ik had het even veranderd naar "Dr. Phil vind ik geweldig". Ook al viel ik op mannen, dan was een kalende oude man als dr. phil niet de eerste waar ik begerend naar zou kijkenquote:
Shitm, gemistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag de dokter vandaag weer. Wel een herhaling trouwens.
Wat een baas is hij toch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag de dokter vandaag weer. Wel een herhaling trouwens.
+1quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef EDMAN- het volgende:
heet die mehmet?
nu mag ik hem zeker niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |