Dat weet ik en daarom zeur ik ook tegen jou aan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Weet ik, ik werk bij de HTM he. Wij zijn verantwoordelijk voor het spoor tot Nootdorp en de RET daarna. Vandaar dat bij stakingen er maar tot zover gereden wordt.
Goed geregeld zei ik niet, en ik geef je enigsins gelijk dat het allemaal baggerbedrijven zijn, wij komen dan nog het beste uit de verf vergeleken met Rdam en Adam.quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik en daarom zeur ik ook tegen jou aan.
Jij zit zo dicht op het vuur dat je denkt dat dingen goed geregeld zijn maar wij als consument zeggen dat dat niet zo is
De gordijnstof komt van de albert cuyp en m'n schoonmoeder heeft de gordijnen gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Soempie het volgende:
Waar heb je je gordijnen vandaan?
Je bent gewoon verder dan wij.Hier hangt er maar voor 2 ramen iets (slaapkamer en voor in de woonkamer
).
Ze heeft ook 2 zonenquote:
Ik neem het jouw vervoerder niet kwalijk, ik neem het vakbonden en overheden kwalijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goed geregeld zei ik niet, en ik geef je enigsins gelijk dat het allemaal baggerbedrijven zijn, wij komen dan nog het beste uit de verf vergeleken met Rdam en Adam.
Maar ik weet zekerdat wij wel geadverteerd hebben
Ben je een beetje laat mee.quote:
Lijn 192, want GVB is officieel uit Schiphol Sternet gestapt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Lubje, sterkte en gewoon 220V op die deuren zetten na sluitingstijd...
Blijkt dat sinds gisteren de buslijn van onze buurt naar het station is komen te vervallen.![]()
Stond ik vanochtend dus op een bus te wachten die nooit meer komt.
Handig die niet verstrekte informatie van de OV-boeren...
Correct ende juist!quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijn 192, want GVB is officieel uit Schiphol Sternet gestapt.
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dames en heren jongens en meisjes ik wil graag even een publieke mededeling doen aangaande de geweldigheid van Cobra:
Hij is geweldig. Dat's it.
Wat heeft 'ie opgestuurd dan?quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dames en heren jongens en meisjes ik wil graag even een publieke mededeling doen aangaande de geweldigheid van Cobra:
Droom ik? Wat een rare post.quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat?
Als PS dat had willen vertellen, dan had ze dat heus wel meteen gedaan...
EBS?quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren ging ik op stap met EBS. Was een zeer geslaagde eerste dag.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ouders in dit topic: als je iets verwacht van je kind, zeg het tegen je kind. Als dat kind iets vergeten is, zeg het tegen je kind. Ga niet later nog eens passive aggressive lopen doen dat je het niet wilt zeggen omdat je vindt dat je je kind daar niet aan moet helpen herinneren. Dat is vervelend, naar en irritant
Allemaal over de datum?quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pepernoten, heel veel pepernoten. En salmiak knotsen!!
quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou 'm in je sig zettenquote:
Done.quote:
nog ff de quote tags weghalenquote:
Niet al je favorieten waren voorradig. Maar deze lading zal je ook wel even zoet houden denk ik?quote:
Gelukkig maar. Geniet ervan.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En laatste trip foto's ook online
Waar heb je dat gezien? Ik was voor gordijnen maken " maar" ¤ 50,00 kwijt. En dan zijn de gordijnen 3,2 meter breed en 2,70 hoog met dubbele plooi, dubbele zoom en loodplaatjs...mquote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef Soempie het volgende:
Had namelijk stof gevonden voor de keuken. En direct gevraagd wat het zou kosten om op maat te laten maken. Vragen ze er in totaal iets van 80/ 90 euro voor. En het is nou niet bepaald een groot raam ofzo.Dan loont het wel om die krengen zelf te maken.
Beter dan een duimnagel onder je duimnagelquote:Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
een splinter onder mn duimnagel, auw
Beter/minder erg...quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan een duimnagel onder je duimnagel
Ja ik zag hetquote:
Dit was het totaal inc. stof.quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien? Ik was voor gordijnen maken " maar" ¤ 50,00 kwijt. En dan zijn de gordijnen 3,2 meter breed en 2,70 hoog met dubbele plooi, dubbele zoom en loodplaatjs...m
quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]Deze man kent zijn geschiedenis.
Ik heb het nog nooit hardop vertelt: Maar ik heb veel respect voor C4
Ik heb mijn gordijnen bij de Kwantum vandaan. Gratis gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien? Ik was voor gordijnen maken " maar" ¤ 50,00 kwijt. En dan zijn de gordijnen 3,2 meter breed en 2,70 hoog met dubbele plooi, dubbele zoom en loodplaatjs...m
ik ga beide proberen te vermijdenquote:
Goed dat je dat hier aangeeft. Ik zie nu dat ik moet popcorn gaan kopen. Mijn voorraad is op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey guys, guuyysss er is weer es een nieuwein mijn leven. We houden het graag dramatisch en interessant hier
Twitterde je daarover? En hoeveel drama sleept deze meequote:Op dinsdag 13 december 2011 01:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey guys, guuyysss er is weer es een nieuwein mijn leven. We houden het graag dramatisch en interessant hier
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was je om 15:40 nog wel op kantoor dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Succes
Gisteren om twintig voor vier had ik een mailtje over het helpen van de Belgen, of ik ze nog even kon bellen. Ja, vandaag zijn ze de eerste. Reactie (om 4u): nu is ze goed bereikbaar. Dat kan zijn, maar ik was vrij. En als ze me constant niet laten weten dat ze hulp nodig hebben maakt 1 dag meer of minder ook niet meer uit
Ook niet bij de receptie te verkrijgen? Ik zat een keer in een Bastion, maar was tandpasta vergeten. Gevraagd bij de receptie, kreeg ik een minitube tandpasta mee en een reis tandenborstelquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, zit te ontbijten in een hotel vlak bij m'n werk, gisteren weer 16 uur gewerkt en ik had geen zin meer om naar huis te rijden. Enige nadeel is dat ik geen toiletspullen mee heb, zo dus eerst maar even langs de supermarkt voor een tandenborstel enzo.
Goedemorgen
Dat heb ik ook wel eens, heel irritant is dat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef Etcetera het volgende:
ontploft?
Ik werd vannacht trouwens wakker door kramp in m'n kuit. Hoe. Fucking. Naar
Ze kan d'r fototoestel toch niet vindenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal maar niet om foto's vragen zeker
Oi!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze kan d'r fototoestel toch niet vinden.
Je houdt een lijstje bij ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oi!![]()
Naast de NAS onder mijn monitor ja
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze kan d'r fototoestel toch niet vinden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oi!![]()
Naast de NAS onder mijn monitor ja
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik weet niet wat ik toffer vind, dat je het weet of dat je een NAS hebt en weet hoe dat ding heet. Als je nu ook nog weet wat het doet, vind ik je een mede-nerd![]()
Maar C4 is ook al oud, die heeft het digitale tijdperk niet meegekregen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar jij bent een manen dat is heel slecht om zo te denken, want C4 zal het nu vast al niet meer volgen
Heuj!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar jij bent een manen dat is heel slecht om zo te denken, want C4 zal het nu vast al niet meer volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ooit van geheugen gehoord? Ook bij mensen aanwezig, alleen vaak corrupt en wat moeilijk uit te breidenquote:
Wat het praktisch gezien doet of hoe? Het tweede weet ik alleen globaal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat ik toffer vind, dat je het weet of dat je een NAS hebt en weet hoe dat ding heet. Als je nu ook nog weet wat het doet, vind ik je een mede-nerd![]()
Je bent echt een nerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ooit van geheugen gehoord? Ook bij mensen aanwezig, alleen vaak corrupt en wat moeilijk uit te breiden
Praktischquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat het praktisch gezien doet of hoe? Het tweede weet ik alleen globaal.
Kramp is meestal het resultaat van vocht te kortquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef Etcetera het volgende:
ontploft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Deze hele discussie wordt enorm absurd als je -net als ik- slecht leest en een letter mistquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef Etcetera het volgende:
ontploft?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze hele discussie wordt enorm absurd als je -net als ik- slecht leest en een letter mist
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze hele discussie wordt enorm absurd als je -net als ik- slecht leest en een letter mist
Dat voelt kut...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me wel af hoe dat dan moet voelen
http://www.extremetech.co(...)-second-video-cameraquote:MIT Media Lab has created a camera-and-laser rig that’s capable of capturing one trillion exposures per second; fast enough to visualize the speed of light and to see the effect of photons as they collide with surfaces.
Dacht dat dat bekend was, vandaag over 2 weken zit ik tot na de jaarwisseling in Schotland...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
De vraag stellen is de vraag beantwoorden
8/0/0quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Het schijnt mijn beurt te zijn:
Hoeveel dagen moet je dit jaar nog werken/studeren/zwanger zijn?
Volle bak dus nog dit jaar...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Ah, is dat het antwoordformat?
11 / 0 / 0.
Tinu natuurlijk iets andersdie "moet" nog wel een tijdje zwanger zijn
Licht er al sneeuw op de beoogde lokatie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef CaLeX het volgende:
Nog 7 dagen werken & nog 7 dagen wintersporten.
En dan is het alweer 2012
En jij?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik heel veel mazzel heb scoor ik misschien nog een 1 op de laatste, maar daar ga ik maar even niet van uit
Hoiquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar kennen wij elkaar al?
Sorry, ietwat druk geweest de laatste dagen, dus heb dat gemist...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoi, ik post al een paar topics mee
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Higgs boson gevonden
Vergeet de TT(die is misleidend, het gaat me om die post)
110 ( en 80 in het dal) volgens diverse sites en als het goed is valt er later in de week nog eens 50 tot 100 cm. Ik ga trouwens naar Val Thorens, daar ligt meestal wel wat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Licht er al sneeuw op de beoogde lokatie?
Vorige week zag het er dramatisch uit...
Ah, die insteek...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sinds 1 december om precies te zijn![]()
Ja die van een grijns over FB chat. Ookwel bekend als #France haha. Vooralsnog niet echt veel dramaquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Twitterde je daarover? En hoeveel drama sleept deze mee![]()
En wat is er mis met hem?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die van een grijns over FB chat. Ookwel bekend als #France haha. Vooralsnog niet echt veel dramaMaar dan ook nog niks officieels want hij is nu thuis in Frankrijk.
Waarschijnlijk een vrouw en kinderen in Frankrijkquote:
Moet er wat mis met hem zijn om geïnteresseerd in mij te zijn?quote:
Nee, maar het feit dat jij dat er in leest...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet er wat mis met hem zijn om geïnteresseerd in mij te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat jij dat er in leest...
Maar je zei zelf dat jullie het graag dramatisch houden. Dan ga ik ervan uit dat er wat mis isEn je track record met mannen is behoorlijk eenzijdig naar de kant van de eikels
Ik zat ook te stangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis is: hij weet nog niet precies wat hij wil (ik ook niet) omdat het wat lang duurde voor we toegaven dat we elkaar echt zagen zitten en er in de tussentijd bij hem nog een ander blond meisje langs was komen huppelen. Maar ik ben toch leuker
En hij is hier maar tot de zomer.
Maar dat is voor zover allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef iamredleader het volgende:
Ah, je weet nu wat een French Kiss is?
Weet je ook wat een "Australian Kiss" is?A Belgian kiss is like a French kissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Serieus trouwens.... wtf in Luik?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat ook te stangen
Mis is: hij weet nog niet precies wat hij wil (ik ook niet) omdat het wat lang duurde voor we toegaven dat we elkaar echt zagen zitten en er in de tussentijd bij hem nog een ander blond meisje langs was komen huppelen. Maar ik ben toch leuker
En hij is hier maar tot de zomer.
Maar dat is voor zover allesDat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan je vertellen, oefening baart kunst
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
ja je zou toch zeggen dat ie al wel wat oefening gehad moet hebben hahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat laatsteIk kan je vertellen, oefening baart kunst
En toch is het wel relax als de ander het gewoon al kán.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat laatsteIk kan je vertellen, oefening baart kunst
ja toch...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch is het wel relax als de ander het gewoon al kán.
Ja ik ook. Soms snap ik niet als mensen dat niet zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja toch...ik ben dus echt dol op zoenen
Oooh, dat zou echt gaaf zijn. Ik duim voor je! 'Met het mes op tafel'quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag een aanmelding voor 'Met het mes op tafel' in de brievenbus gedaan. Benieuwd of het wat gaat worden.
Ja, dat weten we.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja toch...ik ben dus echt dol op zoenen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Higgs boson gevonden
Vergeet de TT(die is misleidend, het gaat me om die post)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben gaar, vanavond maar eens een Redje gaan doen
Geniaal bedacht, die methode om dat te filmenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is eerder poste over die camera die 1 trillion fotos per seconde maakt, hier een filmpje van die fotos:
Wat je dus ziet is een lichtpuls die door een fles gaat en "vastloopt" in de dop.
Licht gaat met 1.080.000.000 km/u
13/0/0quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
5/0/0quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Omdat je 28 bent geworden gaat het over naar een uitkering?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Etcetera het volgende:
5/0/0 trouwens.
Bij thuiskomst een huilbui gehadtof voor m'n moeder ook, die jarig is vandaag
reden: nog geen uitkering van de gemeente, dus ik kan weer eens gaan bellen
Zeg, 27 hequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat je 28 bent geworden gaat het over naar een uitkering?
Kan me in elk geval voorstellen dat het zwaar frustrerend is als je zulke dingen geregeld wilt hebben en de instanties werken niet mee..
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:53 schreef Soempie het volgende:
27..Nu weet ike ven niet meer hoe oud ik zelf ben.
![]()
En verder begrijp ik je post niet, maar dat komt omdat ik helemaal niet op de hoogte ben. WWB, had je eerder een WIJ?
Truste.quote:
Die reactiesquote:Op woensdag 14 december 2011 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Roemeens orkest bestolen in Haarlem
conclusie, fokkers hebben geen hoge pet op van Roemenen
Sorry, wie?quote:Op woensdag 14 december 2011 06:35 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
voor Asmodian. Vandaag 29 jaartjes jong
Hier wel. Maar het is wel lekker als je binnen kunt blijven.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:33 schreef Soempie het volgende:
Leuk zo je UI.
Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen, wat dus zo'n beetje betekent dat de baby wel klaar is.
Lijkt me wel handig inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 08:34 schreef Soempie het volgende:
Alleen wij nog niet.
Vandaag het bed op klossen zetten, 'vluchttas' inpakken, etc.
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:17 schreef Soempie het volgende:
En ik mag me vanaf vandaag hoogzwanger noemen.![]()
Je bent nooit "klaar"quote:Op woensdag 14 december 2011 08:34 schreef Soempie het volgende:
Alleen wij nog niet.
Vandaag het bed op klossen zetten, 'vluchttas' inpakken, etc.
Succesquote:Op woensdag 14 december 2011 08:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga straks eens bellen met de gemeente![]()
Ik sta ook echt te juichen van enthousiasme inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Altijd leuk, bellen met de gemeente....
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:09 schreef Etcetera het volgende:
Hallelujah ik heb weer geldBleek 12 december pas te zijn gestort, meneer wist niet waarom het zo laat was, maar ik heb tenminste weer geld en kan van m'n spaargeld afblijven.
Nee, en je bent straks nooit meer "klaar", er is altijd wel iets met je kind/kinderen wat aandacht vraagt. Zo ben ik vandaag thuis omdat Jair een heel lelijke hoest heeft. Ach, liefde is het enige wat meer wordt als je het deeltquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:09 schreef Etcetera het volgende:
Hallelujah ik heb weer geldBleek 12 december pas te zijn gestort, meneer wist niet waarom het zo laat was, maar ik heb tenminste weer geld en kan van m'n spaargeld afblijven.
Thats the spirit, lastige/brutale mensen hebben de halve wereldquote:Op woensdag 14 december 2011 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Eigenlijk wel. Maar hij vond het wel goed dat ik beldede volgende keer moet het wel op tijd komen, en zo niet: dan bel ik wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
En dan te bedenken dat ik het vorig jaar nog verschrikkelijk vind om mensen te bellen, want ik wilde niet te lastig zijn enzoquote:Op woensdag 14 december 2011 10:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Thats the spirit, lastige/brutale mensen hebben de halve wereld
quote:Ik heb sinds vandaag een OV Chipcard![]()
Wat een kutgedoe om dat ding helemaal te activeren zegSucces ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Geen problemen mee gehad. Alles aanvragen en "ophalen" lukte in 1 keer.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik het vorig jaar nog verschrikkelijk vind om mensen te bellen, want ik wilde niet te lastig zijn enzo
[..]
Succes ermee
Het is dat ik naast iemand zit die weet hoe het allemaal werkt, anders had ik toch een keer vloekend bij de NS gestaan omdat ik niet kon incheckenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen problemen mee gehad. Alles aanvragen en "ophalen" lukte in 1 keer.
Ik ben ook benieuwd...quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag een aanmelding voor 'Met het mes op tafel' in de brievenbus gedaan. Benieuwd of het wat gaat worden.
Hier moeten ze die gasten ook maar eens beroven.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Roemeens orkest bestolen in Haarlem
conclusie, fokkers hebben geen hoge pet op van Roemenen
En in bed heeft hij geen last van jouw geblaf...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef iamredleader het volgende:
Hèhè, kind in bed. Dat gehoest is niet om vrolijk van te worden
Ah, zo'n orkest.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar goed dat ze de instrumenten dan kwijt zijn, dat zal een bak lawaai gegeven hebben met 50 man
Je bent zwanger?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gedroomd over babies. Ik zeg: teken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb gedroomd over babies. Ik zeg: teken.
die eerste zag er gevaarlijker uitquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee joh
Rare hormonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Kon tochquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat PS zwanger is?quote:
quote:
Oh ja daar moet ik ook niet aan denken!quote:
Ah ja, begrijpelijk danquote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Werkenen dat doe ik toch iets te graag om niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeiemiddag allemaal!!!Chickz Rule!!!!
Denk je dat ik nu geen werk hebquote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah ja, begrijpelijk dan. Heb je dan weer werk?
Je hebt toch een uitkering die te laat betaald werd?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu geen werk heb
Maar wel werkquote:Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt toch een uitkering die te laat betaald werd?
Inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed te horen MaJo, het gaat de goede kant op.
Dan ben je altijd nog 21% misselijk...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
InderdaadAls ik morgen weer 30% van vandaag ben dan is het helemaal fantastisch
Wauw rekenwonderquote:Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Dan ben je altijd nog 21% misselijk...
Ik heb net al de kattenbak verschoont en ik ga zo de vaat doen. G. zal erg blij zijn want hij heeft de laatste 3 weken echt alles in het huis gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's schrikken, nu weet je niet meer wat je moet doen met al die vrije tijd
Daar ben ik al lang blij meequote:Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je altijd nog 21% misselijk...
Dat moet natuurlijk 9% zijn maar ik dacht laat ik maar eens niet al te bijdehand zijnquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk 9% zijn maar ik dacht laat ik maar eens niet al te bijdehand zijn
Zo af en toe weet ik me in te houdenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo af en toe weet ik me in te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Gaat het al iets beter met hem?quote:
Alweer?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:10 schreef MaJo het volgende:
Whaaa was even in paniek, Noa was weg. 1,5 uur geleden was er een pakketje bezorgd en niet door gehad dat ze eruit was gepiept. De heldin zat piepend naast ons huis![]()
was wel even schrikken
Hoe bevalt het verder, behalve de drukte? Leuke collega's?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
Hele dag op mn nieuwe werkplek... best druk eigenlijk.. en vermoeiend al dat nieuwe inwerken.
Goed plan!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef Soempie het volgende:
Strakjes, we hebben sinds gister weer een koffiezetapparaat.
Ik vind hem ook vooral gaaf om te zienquote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Soempie het volgende:
Zorgt vast voor een heel goed resultaat.![]()
Maar het ding op de bovenkant doet me aan een auto denken.
Etcie is rijk en PS wil een kind.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, terug uit Plovdiv. Iemand een samenvatting van de laatste anderhalve week hier ?
1 - dat is mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is rijk en PS wil een kind.
Weet ikquote:Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor minder dan de helft heb je al een heel fatsoenlijke piston machine
aan de andere kant, voor dat geld kan je ook en een leuke volautomaat kopenquote:
Daar zal het tegen die tijd inderdaad op uitdraaien vrees ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aan de andere kant, voor dat geld kan je ook en een leuke volautomaat kopen
Mwah, hij hoest flink, snottert de hele tijd, ook veel kwijl, daarnaast een piepstemmetje alsof hij naar een concert is geweest, dus het gaat nog niet opperbestquote:
/PS-modequote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Tering, ik ga morgen waar weer bellen denk ik![]()
In de brief waarin staat dat ik die uitkering krijg, staat ook de specificatie van hoe het berekend wordt. Bedrag X (netto). Ik heb ontvangen: bedrag Y, wat bijna 100 euro minder is dan bedrag X. What. The. Fuck. People.
Ik heb een eigen soap onderhand
That reminds me! Hebben jullie wensen voor kraamcadeau's?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef Soempie het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben.
Wij hebben gewoon even snel een ding van 15 euro gekocht, zodat we straks in elk geval bezoek koffie voor kunnen zetten.
Nee, geen tijd vanavond. Strijkwerk en op tijd naar bedquote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Etcetera het volgende:
Nog Groot Dictee deelnemers vanavond?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Google hier eens op:
define an English person
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |