Dat weet ik en daarom zeur ik ook tegen jou aan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Weet ik, ik werk bij de HTM he. Wij zijn verantwoordelijk voor het spoor tot Nootdorp en de RET daarna. Vandaar dat bij stakingen er maar tot zover gereden wordt.
Goed geregeld zei ik niet, en ik geef je enigsins gelijk dat het allemaal baggerbedrijven zijn, wij komen dan nog het beste uit de verf vergeleken met Rdam en Adam.quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik en daarom zeur ik ook tegen jou aan.
Jij zit zo dicht op het vuur dat je denkt dat dingen goed geregeld zijn maar wij als consument zeggen dat dat niet zo is
De gordijnstof komt van de albert cuyp en m'n schoonmoeder heeft de gordijnen gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Soempie het volgende:
Waar heb je je gordijnen vandaan?
Je bent gewoon verder dan wij.Hier hangt er maar voor 2 ramen iets (slaapkamer en voor in de woonkamer
).
Ze heeft ook 2 zonenquote:
Ik neem het jouw vervoerder niet kwalijk, ik neem het vakbonden en overheden kwalijk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goed geregeld zei ik niet, en ik geef je enigsins gelijk dat het allemaal baggerbedrijven zijn, wij komen dan nog het beste uit de verf vergeleken met Rdam en Adam.
Maar ik weet zekerdat wij wel geadverteerd hebben
Ben je een beetje laat mee.quote:
Lijn 192, want GVB is officieel uit Schiphol Sternet gestapt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Lubje, sterkte en gewoon 220V op die deuren zetten na sluitingstijd...
Blijkt dat sinds gisteren de buslijn van onze buurt naar het station is komen te vervallen.![]()
Stond ik vanochtend dus op een bus te wachten die nooit meer komt.
Handig die niet verstrekte informatie van de OV-boeren...
Correct ende juist!quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijn 192, want GVB is officieel uit Schiphol Sternet gestapt.
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dames en heren jongens en meisjes ik wil graag even een publieke mededeling doen aangaande de geweldigheid van Cobra:
Hij is geweldig. Dat's it.
Wat heeft 'ie opgestuurd dan?quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dames en heren jongens en meisjes ik wil graag even een publieke mededeling doen aangaande de geweldigheid van Cobra:
Droom ik? Wat een rare post.quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat?
Als PS dat had willen vertellen, dan had ze dat heus wel meteen gedaan...
EBS?quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren ging ik op stap met EBS. Was een zeer geslaagde eerste dag.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ouders in dit topic: als je iets verwacht van je kind, zeg het tegen je kind. Als dat kind iets vergeten is, zeg het tegen je kind. Ga niet later nog eens passive aggressive lopen doen dat je het niet wilt zeggen omdat je vindt dat je je kind daar niet aan moet helpen herinneren. Dat is vervelend, naar en irritant
Allemaal over de datum?quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pepernoten, heel veel pepernoten. En salmiak knotsen!!
quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou 'm in je sig zettenquote:
Done.quote:
nog ff de quote tags weghalenquote:
Niet al je favorieten waren voorradig. Maar deze lading zal je ook wel even zoet houden denk ik?quote:
Gelukkig maar. Geniet ervan.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En laatste trip foto's ook online
Waar heb je dat gezien? Ik was voor gordijnen maken " maar" ¤ 50,00 kwijt. En dan zijn de gordijnen 3,2 meter breed en 2,70 hoog met dubbele plooi, dubbele zoom en loodplaatjs...mquote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef Soempie het volgende:
Had namelijk stof gevonden voor de keuken. En direct gevraagd wat het zou kosten om op maat te laten maken. Vragen ze er in totaal iets van 80/ 90 euro voor. En het is nou niet bepaald een groot raam ofzo.Dan loont het wel om die krengen zelf te maken.
Beter dan een duimnagel onder je duimnagelquote:Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
een splinter onder mn duimnagel, auw
Beter/minder erg...quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan een duimnagel onder je duimnagel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |