Vetquote:Op maandag 12 december 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
Racemini + 69, dit wordt em hoor.
[ afbeelding ]
quote:
Goldfinger blijft de batskoningquote:
Kloptquote:
hehehe.. die kleding en dat haar!!quote:
wat ga je doen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, meteen ff 2 extra accu's besteld voor komend weekend. Kon weleens gruwelijk veel foto's gemaakt gaan worden.
quote:
beide kan ik waarderenquote:
Zelfs GGquote:Op maandag 12 december 2011 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ga je doen?
[..]
[..]
beide kan ik waarderen
ik ben wel van de jaren 60/70 muziekquote:
Yukiquote:Op maandag 12 december 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
Ik haat mensen die zo goed als OP je tas gaan zitten in het OV als je m niet binnen 1/2 sec weghaalt
En hoi![]()
![]()
yukiquote:Op maandag 12 december 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
Ik haat mensen die zo goed als OP je tas gaan zitten in het OV als je m niet binnen 1/2 sec weghaalt
En hoi![]()
![]()
GMTAquote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Yuki![]()
dat is niet de eerste keer als ik het me goed herinner
Wokquote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Yuki![]()
dat is niet de eerste keer als ik het me goed herinner
ik peuter ook vaak in mijn neusquote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
Hij peutert ook nog in z'n neus en hij stinkt
En! Hij leest de TeleSport![]()
Wat een tokkiequote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
Ieuw!!!quote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik peuter ook vaak in mijn neus
Je bent een echte Nederlander.quote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Die zijn vast ook viesquote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een tokkieschup m in ze balle
was dat vanochtend ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
en jij gaat ook overal bovenop zittenquote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was dat vanochtend ook niet
[..]
en jij gaat ook overal bovenop zitten
A-Team is net geweestquote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
voorpret
[ afbeelding ]
I love it when a plan comes together
quote:Tot slot vroegen de onderzoekers van gezondNU wat de gemiddelde neuspeuteraar doet met de 'opbrengst'. Ruim de helft zegt het netjes in een zakdoek te doen. Bijna tien procent eet het op. En bijna een derde van alle mannen zegt: 'Ik draai er een balletje van en schiet dat weg'. Nog geen tien procent van de vrouwen vertoont hetzelfde gedrag.
quote:
Neuspeuteren, jaquote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was dat vanochtend ook niet
[..]
en jij gaat ook overal bovenop zitten
Ik eet het op. Wel lastig dat er vaak neusharen tussen zittenquote:
Naaaasssstyyyquote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet het op. Wel lastig dat er vaak neusharen tussen zitten
toetje er bij ??quote:
Ja heel vervelend. Net als een graat in je vis. Zit je weer zo als een tandeloze honderdjarige te murmelen om dat ding er weer uit te krijgen.quote:
Ja lekker bezig hoor Fles! Blij dat ik m'n eten al opheb!quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel vervelend. Net als een graat in je vis. Zit je weer zo als een tandeloze honderdjarige te murmelen om dat ding er weer uit te krijgen.
nieuwe schoenen shoppen!quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een gat in m'n zool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |