de gruwelquote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik hoef hem niet op Facebook. En mijn mentor ook niet, die lurkt dan echt naar alles en spreekt je daar op aan op school.
Hahaquote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik hoef hem niet op Facebook. En mijn mentor ook niet, die lurkt dan echt naar alles en spreekt je daar op aan op school.
Klacht over indienenquote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
Buhhh, die pedo-leraar van M&O. Die zei laatst tegen een meisje: "op Facebook heb je wel grote tieten"
WTF.
Pedoquote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
Buhhh, die pedo-leraar van M&O. Die zei laatst tegen een meisje: "op Facebook heb je wel grote tieten"
WTF.
En die man wordt er niet op aangesproken omdat dat meisje er niet mee naar haar mentor durft.
Zie edit.quote:
Dat is gewoon echt niet normaal. Moet die vent gewoon meteen voor ontslagen worden, zou zelfs kunnen denken aan aangifte voor seksuele intimidatie.quote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
WTF.
En die man wordt er niet op aangesproken omdat dat meisje er niet mee naar haar mentor durft.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
WTF.
Inderdaad. Maar ja, hij is volgend jaar toch wegquote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef LDS het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet normaal. Moet die vent gewoon meteen voor ontslagen worden, zou zelfs kunnen denken aan aangifte voor seksuele intimidatie.
o ja fijnquote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
WTF.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, hij is volgend jaar toch weg.
BNN slaat hier gewoon in door. Alles voor de kijkcijfers. Pas was er ook al opheft over een programma (was niet van BNN overigens). Ging over masturbatie in andere landen, vooral bij jongeren. Lijkt me ook niet het meest 'juiste' programma.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)n-elkaar-opeten.html
Is dit misschien ziek genoeg voor de kijkcijfers? What's next?
ligt eraan waar jij je rekening hebt, ik kan straks nog een bank op mijn lijstje bij schrijven dus je geld is op steeds minder plekken veiligquote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Staat mijn geld nog op mijn rekening?
whutquote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn geschiedenisleraar vergeleek mij ooit met een hoer, midden in de klas![]()
Ook heel fijn
quote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn geschiedenisleraar vergeleek mij ooit met een hoer, midden in de klas![]()
Ook heel fijn
Jep, ik quote (zo ongeveer, want eeuwen geleden)quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jep, ik quote (zo ongeveer, want eeuwen geleden)
"ja, de hoeren toen hadden allemaal wat rondere vormen, net zoals Nienke, bijvoorbeeld"
wtf, hoe noemt je hoer en dik in 1 zinquote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jep, ik quote (zo ongeveer, want eeuwen geleden)
"ja, de hoeren toen hadden allemaal wat rondere vormen, net zoals Nienke, bijvoorbeeld"
sommige lerarenquote:
neenee, niet dik, "ronder"quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wtf, hoe noemt je hoer en dik in 1 zin
vak pedagogie had hij zeker gemist tijdens zijn opleiding
je hebt idd heerlijke rondingenquote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sommige leraren
[..]
neenee, niet dik, "ronder"
en dat was ik ook gewoon![]()
is ook nooit meer overgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |