quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohai.
[..]
Zooi komt van jou af hè.
Oh, je moet trouwens een foto (van jezelf dus) op je Facebook zetten van een vriendin van mij.
Facebook is net als een hond. Komt alleen maar ellende van.quote:
Ik zei al verwacht maar niks van hem.quote:
Ik dacht al, Facebook wandelt niet.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Facebook is net als een hond. Komt alleen maar ellende van.
Te veel?quote:
mannenquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei al verwacht maar niks van hem.
Jong geleerd is oud gedaan!quote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen
zo jong en nu al niet luisteren
Nee, dat doe ik niet meer om die redenquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Te veel?
Ook verslaafd aan een spelletje?
Klinkt als mijn zaterdagavond!quote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef LDS het volgende:
Ik ben een verhaal aan het bewerken waarin er 'olulu' wordt geroepen en waarin de borsten waaraan kinderen zuigen worden beschreven. Juist. Gekke mensen in de oudheid
het zinkende Hyves-schip heb ik een maand verleden verlaten. Was nog aand de late kant.quote:
Linkje in DM graag.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jong geleerd is oud gedaan!
[..]
Nee, dat doe ik niet meer om die reden. Zit wel veel muziek te luisteren, maar ik gebruik mijn profiel ook een beetje als dumpplek voor goede Youtubefilmpjes, kan ik ze tenminste altijd terug vinden
.
Hyvesquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef LDS het volgende:
[..]
het zinkende Hyves-schip heb ik een maand verleden verlaten. Was nog aand de late kant.
Hyves
In het kader van een aantal familieleden die ik nog eens om andere contactgegevens moet vragen, heb ik me daar nog steeds niet afgemeldquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef LDS het volgende:
[..]
het zinkende Hyves-schip heb ik een maand verleden verlaten. Was nog aand de late kant.
Hyves
Oh ik zat 'm al te zoekenquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linkje in DM graag.
Nee ik bedoel niet DaMart.
daar heb je toch een youtube account voor waar je filmpjes kan toevoegen aan je favorietenquote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat doe ik niet meer om die reden. Zit wel veel muziek te luisteren, maar ik gebruik mijn profiel ook een beetje als dumpplek voor goede Youtubefilmpjes, kan ik ze tenminste altijd terug vinden
.
Je kunt ook een account maken op Youtube, op zichquote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]
.
quote:
Ehm neequote:
Dit ja. Ik vergeet steeds dat je met foursquare echt toffe graties dingen kan scoren. Iets van een gratis boek bij de Selexyz toch?quote:
Ja maar daar ben ik de inloggegevens van kwijtquote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar heb je toch een youtube account voor waar je filmpjes kan toevoegen aan je favorieten
je kan toch je gegevens opvragenquote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik de inloggegevens van kwijtEn ik ga niet nog meer accounts aanmaken, heb er al zoveel.
Twitter is de meest onzinnige onzin aan deze kant van de dampkringquote:
Ja, moest dat steeds weer opnieuw doen en toen vond ik het wel weer mooi geweestquote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan toch je gegevens opvragen
en wat dacht je van password e.d. onthouden door je browser
Wat is het dan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik hou van mijn naam op youtube, suikertaartje was al bezet, dus ik moest iets anders
Hoe heet je daar dan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik hou van mijn naam op youtube, suikertaartje was al bezet, dus ik moest iets anders
Kekkeskwie ofzo tochquote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik wil ook een linkje van je facebook in DMquote:
ja ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil ook een linkje van je facebook in DM
ik wil Bolletje opskwekkeskwie?quote:
Nee, reclamejongetjestaalquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
Economieleraar wil vrienden met je worden
Dude ik heb niet eens economie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef LDS het volgende:
[..]Neh hij's gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
CUTEquote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil Bolletje opskwekkeskwie?
[..]
Nee, reclamejongetjestaal
Dannog een beetje scary. Zou raar vinden als een leraar mij toevoegde op Facebook, of het moet écht een toffe leraar zijn.quote:
Is ie aardig ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |