quote:Op maandag 12 december 2011 18:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjesHahaha die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ik heb weer lekker gegeten
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
quote:Op maandag 12 december 2011 18:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjesOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 12 december 2011 18:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Okeik waarschuw maar vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Okequote:
Playing a gamequote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Broertje en Miniwok, sitting in a tree...
quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Lukt het ja?quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh ja.quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef wel.o.k het volgende:
Fles, roep die los geslagen dochter van je tot de orde
Gaat in de andere boom zitten met RockNijntjequote:Op maandag 12 december 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
Miniwok schopt Broertje uit de boom; "Mijn boom, ga weg pedo"
Zo dan.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Gaat in de andere boom zitten met RockNijntje
En nu?quote:
Ga wegquote:Op maandag 12 december 2011 18:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
quote:
Ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 18:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
tijd voor een bad vanavondquote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef Barretje80 het volgende:
thuis
even relaxen met de voetjes op de bank
Ik blijfquote:
Niks tegen GF hč opa?quote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet.
RockNijntje moet 45km wagentjes aanduwen heb ik gehoord
Best.quote:
45 km autootjequote:Op maandag 12 december 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best.
Ga ik gewoon lekker met Mini in een 140-km-Mini zitten.
Dat nummerquote:Op maandag 12 december 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
Racemini + 69, dit wordt em hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |