Je wil helemaal niet linken? Vandaar dat je een speciale referrer link post waar alleen jij wat aan hebt, slim hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:42 schreef shiznuts het volgende:
Is niet goed voor je bloeddruk, die klantenservice van www.iBood.com iBoot (ik wil helemaal niet linken).
Zo ben ik. En Maraca vast ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wil helemaal niet linken? Vandaar dat je een speciale referrer link post waar alleen jij wat aan hebt, slim hoor.
Dat zeg ik... iBoo....quote:
Dat is niet van hem maar ingebouwd door Fok! zelf. Typ maar eens www.iBood.com iBood dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wil helemaal niet linken? Vandaar dat je een speciale referrer link post waar alleen jij wat aan hebt, slim hoor.
Heul niet, www.iBood.comquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is niet van hem maar ingebouwd door Fok! zelf. Typ maar eens www.iBood.com
Zie edit dus zonder de www. en .comquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, www.ibood.com
geen referral link.
Heul welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, www.iBood.com
geen referral link.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooie bloemenvaas te koop op www.ibood.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bel je niet dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef bakacakes het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn box. Hoeveel weken zullen er nog bijkomen..
Heb net weer even gebeld met de klanten service. Ik had op 21 december een nieuwe order gekregen voor mijn box. Ik heb toen de kerst periode afgewacht en vervolgens op 9 januari gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat hij nog moest 'doorgezet' worden dmv het koppelen aan de TNT. Alleen vervolgens besloot Renate van het forum mij te helpen, en die had de site admin op 10 januari een nieuwe order laten maken (dus een 3e..) waarop die van 21 december weer geannuleerd werd. Zo blijven we uiteraard bezig, dus nu ik dit door had heb ik dat gemeld.quote:
Bagger zooi dus...., ook echt 'doorzetten' ? Zij maken die box en laten het verzenden, dus wat is zo moeilijk daaraanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Heb net weer even gebeld met de klanten service. Ik had op 21 december een nieuwe order gekregen voor mijn box. Ik heb toen de kerst periode afgewacht en vervolgens op 9 januari gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat hij nog moest 'doorgezet' worden dmv het koppelen aan de TNT. Alleen vervolgens besloot Renate van het forum mij te helpen, en die had de site admin op 10 januari een nieuwe order laten maken (dus een 3e..) waarop die van 21 december weer geannuleerd werd. Zo blijven we uiteraard bezig, dus nu ik dit door had heb ik dat gemeld.
Nu heeft die vrouw van de klantenservice die ik net sprak deze 3e order van vorige week doorgezet en nu wacht ik maar weer af wat er verder gaat gebeuren. Volgens haar kan ik hem nu binnen een week verwachten, maar ik zie het wel.
Ja precies, volgens mij is het contact tussen de verschillende afdelingen bij www.iBood.com ver te zoeken.. Volgens mij bedoelen ze met het doorzetten, het koppelen van een TNT verzend opdracht aan mijn order, daar heb ik dus 2 maal zelf voor moeten bellenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bagger zooi dus...., ook echt 'doorzetten' ? Zij maken die box en laten het verzenden, dus wat is zo moeilijk daaraan.
Het contact is eerder 'niet' te zoeken denk ik. Is vrij treurig dat je gewoon continue zelf moet bellen en ze vanuit zichzelf dus niks doen (zo lijkt het in ieder geval). Ja ik kijk nu gewoon bij iboot of ze een garantieservice hebben via de eigen fabrikant, zo niet dan koop ik niks meer bij iboot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:26 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ja precies, volgens mij is het contact tussen de verschillende afdelingen bij www.iBood.com ver te zoeken.. Volgens mij bedoelen ze met het doorzetten, het koppelen van een TNT verzend opdracht aan mijn order, daar heb ik dus 2 maal zelf voor moeten bellen![]()
Jij bent zo te zien ook al aardig lang bezig om je telefoon (werkend) terug te krijgen. De tijd die je met aftersales bezig bent, maakt het totaal plaatje ondanks het prijsverschil die ze bieden toch een stuk minder aantrekkelijk.
Maarja, ben stiekem toch wel benieuwd wat ik in mijn box ga krijgen
Ze doen in veel gevallen ook niets. Ze wijten het aan een mail-achterstand, maar dat is natuurlijk onzin. De achterstand hebben ze alleen als het hen uitkomt. Net als ze destijds niet zo selectief waren met het mailen van hun klantenbestand voor de website van het jaar verkiezing (ging gewoon naar het hele klantenbestand, maar wel toen ze in November die kortingscodes naar de klanten toestuurden. Toen mochten ze wettelijk opeens geen codes sturen naar mensen die niet ingeschreven stonden voor de mailinglijst.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het contact is eerder 'niet' te zoeken denk ik. Is vrij treurig dat je gewoon continue zelf moet bellen en ze vanuit zichzelf dus niks doen (zo lijkt het in ieder geval). Ja ik kijk nu gewoon bij iboot of ze een garantieservice hebben via de eigen fabrikant, zo niet dan koop ik niks meer bij iboot
Klopt, het is mij op dit moment onduidelijk hoe het zit. Ik ga even kijken hoe 't zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:49 schreef bakacakes het volgende:
Huh, ik zie nu inderdaad dat ik ook een url heb getyped terwijl ik toch echt gewoon de naam zei.. iboot vanaf nu dus![]()
Ik vond het al apart dat rene90 zovaak die hele link typete..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |