? 50 Euro voor goede oordopjes is toch niet veel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:00 schreef Lamabal het volgende:
Damn, 50 euro voor oordopjes?
Moeten ze wel goed zijn
Als ik op tweakers pricewatch etc lees zijn die dingen wel goedkoop maar er zijn beteren. Maar ja heel duur zijn ze niet maar voor 30 euro heb je net zulke goede volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:51 schreef Skv het volgende:
[..]
? 50 Euro voor goede oordopjes is toch niet veel?
Ik zou deze laten liggen overigens ivm ontbreken van actieve geluidsfiltering.
Oepsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:26 schreef rene90 het volgende:
Vandaag maar zelf weer gebeld omdat ik zelf contact heb opgenomen met het reparatiebedrijf in Duitsland die aangaven dat het 14-12-2011 al weer naar ibood was gestuurd.
Probleem is dat ik bijna alle soorten muziek wel luister. Van rock tot hardstyle etc etc. Ik heb nu gewoon die standaard oordoppen nog van apple maar dat is eigenlijk helemaal niks. Nu ben ik wel op zoek naar nieuwe maar ik heb er niet zo heel veel verstand van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:00 schreef shiznuts het volgende:
Noise cancellation is meer iets voor headphones en in de categorie ¤50,- heb je eigenlijk niks dat dat goed doet. Moet je eerder gaan voor modellen zoals de Beats Studio en vooral ook de Bose QuietComfort 15.
Zijn erg populaire en geroemde oordopjes van Klipsch.Maar kijk vooral even online naar alle reviews en vraag jezelf af of deze oordopjes goed tot z'n recht komen bij de muziek waar jij naar luistert. Soundstages, detail, bass en warmte wil nogal verschillen per model en ligt er net aan hoe jij graag naar je muziek luistert. Zo heb ik meerdere headphones (o.a. Beats, Philips en wat Chinese merken zoals Brainwavz, Sonun en Kanen) en nog meer oordopjes (o.a. Phonak (balanced armature), Ultimate Ears, Xears, maar ook hier Chinese merken als Brainwavz (o.a. de dual balanced armature B2, is 99% gelijk aan Fisher Audio DBA-02), Sunrise Audio Impressive Edition, AWEI, etc).
In het Chinese webshopstopic zijn we nogal fan van Brainwavz. Dat zijn uitstekende oordopjes met grootse kwaliteit voor de prijs. De Beta is bijvoorbeeld wel een goede allrounder. Enige nadeel is dat het even duurt voor ze er zijn. Oh wacht, iBood is ook niet veel sneller eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Probleem is dat ik bijna alle soorten muziek wel luister. Van rock tot hardstyle etc etc. Ik heb nu gewoon die standaard oordoppen nog van apple maar dat is eigenlijk helemaal niks. Nu ben ik wel op zoek naar nieuwe maar ik heb er niet zo heel veel verstand van.
Ik had de Livingcolors van Philips in 4 werkdagen binnen! Recordje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In het Chinese webshopstopic zijn we nogal fan van Brainwavz. Dat zijn uitstekende oordopjes met grootse kwaliteit voor de prijs. De Beta is bijvoorbeeld wel een goede allrounder. Enige nadeel is dat het even duurt voor ze er zijn. Oh wacht, iBood is ook niet veel sneller eigenlijk.![]()
4 werkdagen, tsja. Had je een tientje winst mee... Via een normale internetshop heb je hem binnen max 2 werkdagen en kun je rustig kiezen wanneer je hem besteld. Was dus een zeer beperkte ibood. En wanneer je met de kortingsbonnen van Shell werkt, is hij zelfs goedkoper dan bij die aanbieding van ibood.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had de Livingcolors van Philips in 4 werkdagen binnen! Recordje.
En de elektrische tandenborstel van Philips komt vandaag eindelijk binnen als het meezit bij PostNL (22-12-2011 besteld.)
Die smartlink adapter kost ook 24 euro in de winkel, dus vond het wel een mooie prijs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
4 werkdagen, tsja. Had je een tientje winst mee... Via een normale internetshop heb je hem binnen max 2 werkdagen en kun je rustig kiezen wanneer je hem besteld. Was dus een zeer beperkte ibood. En wanneer je met de kortingsbonnen van Shell werkt, is hij zelfs goedkoper dan bij die aanbieding van ibood.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:26 schreef delano.888 het volgende:
Flapdrop die 2 dingen in 1 pakket terug stuurt, dan kan je er op rekenen dat het fout gaat.
Gewoon beiden in één doos, en op de voorzijde de twee etiketten van de DOA-pdf's. Ze zijn geadresseerd naar hetzelfde adres, dus beiden referenties zijn gewoon af te lezen, en wanneer het www.iBood.com mannetje het opent treft hij ook de twee producten aan waarnaar verwezen wordt op de beiden etiketten. Maar zo makkelijk werkt het kennelijk daar niet. Ik kreeg vandaag ook een mail terug van hen waarin ze stellen dat dit de fout was die ik gemaakt heb. Maar wanneer dit niet mag, moeten ze dat gewoon concreet in de instructies vermelden. Maar de instructies alsmede de algemene voorwaarden vermelden nergens dat je het niet samen kan opsturen. Wel dat het aparte procedures betreft. Maar in concreta zegt dat niet dat ze niet gezamelijk opgestuurd mogen worden. Hooguit dat de aanvragen apart behandeld zullen worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef Maraca het volgende:
Dat terugsturen in één pakket he. Hoe heb je dat precies gedaan? In een nieuw doos of de doos van www.iBood.com en hoe heb je dat gedaan met de retourformulieren c.q. retouraanvraag?
Ik las daar laatst op het forum dat je niet eens prijzen meer mag noemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:17 schreef bork het volgende:
Zo, lekker censuur bij www.Ibood.com, bloeddrukmeter is gewoon goedkoper bij amazon en lidl heeft voor 20 euro dezelfde maar met een andere naam. Dus dan halen we de link zonder iets te melden gewoon 2x weg joh!
En ze waren al zo lekker aan het prutsen met die rugzakken, gaat lekker daar!
Je wil helemaal niet linken? Vandaar dat je een speciale referrer link post waar alleen jij wat aan hebt, slim hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:42 schreef shiznuts het volgende:
Is niet goed voor je bloeddruk, die klantenservice van www.iBood.com iBoot (ik wil helemaal niet linken).
Zo ben ik. En Maraca vast ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wil helemaal niet linken? Vandaar dat je een speciale referrer link post waar alleen jij wat aan hebt, slim hoor.
Dat zeg ik... iBoo....quote:
Dat is niet van hem maar ingebouwd door Fok! zelf. Typ maar eens www.iBood.com iBood dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wil helemaal niet linken? Vandaar dat je een speciale referrer link post waar alleen jij wat aan hebt, slim hoor.
Heul niet, www.iBood.comquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is niet van hem maar ingebouwd door Fok! zelf. Typ maar eens www.iBood.com
Zie edit dus zonder de www. en .comquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, www.ibood.com
geen referral link.
Heul welquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, www.iBood.com
geen referral link.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooie bloemenvaas te koop op www.ibood.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bel je niet dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef bakacakes het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn box. Hoeveel weken zullen er nog bijkomen..
Heb net weer even gebeld met de klanten service. Ik had op 21 december een nieuwe order gekregen voor mijn box. Ik heb toen de kerst periode afgewacht en vervolgens op 9 januari gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat hij nog moest 'doorgezet' worden dmv het koppelen aan de TNT. Alleen vervolgens besloot Renate van het forum mij te helpen, en die had de site admin op 10 januari een nieuwe order laten maken (dus een 3e..) waarop die van 21 december weer geannuleerd werd. Zo blijven we uiteraard bezig, dus nu ik dit door had heb ik dat gemeld.quote:
Bagger zooi dus...., ook echt 'doorzetten' ? Zij maken die box en laten het verzenden, dus wat is zo moeilijk daaraanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Heb net weer even gebeld met de klanten service. Ik had op 21 december een nieuwe order gekregen voor mijn box. Ik heb toen de kerst periode afgewacht en vervolgens op 9 januari gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat hij nog moest 'doorgezet' worden dmv het koppelen aan de TNT. Alleen vervolgens besloot Renate van het forum mij te helpen, en die had de site admin op 10 januari een nieuwe order laten maken (dus een 3e..) waarop die van 21 december weer geannuleerd werd. Zo blijven we uiteraard bezig, dus nu ik dit door had heb ik dat gemeld.
Nu heeft die vrouw van de klantenservice die ik net sprak deze 3e order van vorige week doorgezet en nu wacht ik maar weer af wat er verder gaat gebeuren. Volgens haar kan ik hem nu binnen een week verwachten, maar ik zie het wel.
Ja precies, volgens mij is het contact tussen de verschillende afdelingen bij www.iBood.com ver te zoeken.. Volgens mij bedoelen ze met het doorzetten, het koppelen van een TNT verzend opdracht aan mijn order, daar heb ik dus 2 maal zelf voor moeten bellenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bagger zooi dus...., ook echt 'doorzetten' ? Zij maken die box en laten het verzenden, dus wat is zo moeilijk daaraan.
Het contact is eerder 'niet' te zoeken denk ik. Is vrij treurig dat je gewoon continue zelf moet bellen en ze vanuit zichzelf dus niks doen (zo lijkt het in ieder geval). Ja ik kijk nu gewoon bij iboot of ze een garantieservice hebben via de eigen fabrikant, zo niet dan koop ik niks meer bij iboot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:26 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ja precies, volgens mij is het contact tussen de verschillende afdelingen bij www.iBood.com ver te zoeken.. Volgens mij bedoelen ze met het doorzetten, het koppelen van een TNT verzend opdracht aan mijn order, daar heb ik dus 2 maal zelf voor moeten bellen![]()
Jij bent zo te zien ook al aardig lang bezig om je telefoon (werkend) terug te krijgen. De tijd die je met aftersales bezig bent, maakt het totaal plaatje ondanks het prijsverschil die ze bieden toch een stuk minder aantrekkelijk.
Maarja, ben stiekem toch wel benieuwd wat ik in mijn box ga krijgen
Ze doen in veel gevallen ook niets. Ze wijten het aan een mail-achterstand, maar dat is natuurlijk onzin. De achterstand hebben ze alleen als het hen uitkomt. Net als ze destijds niet zo selectief waren met het mailen van hun klantenbestand voor de website van het jaar verkiezing (ging gewoon naar het hele klantenbestand, maar wel toen ze in November die kortingscodes naar de klanten toestuurden. Toen mochten ze wettelijk opeens geen codes sturen naar mensen die niet ingeschreven stonden voor de mailinglijst.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het contact is eerder 'niet' te zoeken denk ik. Is vrij treurig dat je gewoon continue zelf moet bellen en ze vanuit zichzelf dus niks doen (zo lijkt het in ieder geval). Ja ik kijk nu gewoon bij iboot of ze een garantieservice hebben via de eigen fabrikant, zo niet dan koop ik niks meer bij iboot
Klopt, het is mij op dit moment onduidelijk hoe het zit. Ik ga even kijken hoe 't zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:49 schreef bakacakes het volgende:
Huh, ik zie nu inderdaad dat ik ook een url heb getyped terwijl ik toch echt gewoon de naam zei.. iboot vanaf nu dus![]()
Ik vond het al apart dat rene90 zovaak die hele link typete..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |