nee pas als je ruim over 4000 zit volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil van CZ overstappen naar FBTO, scheelt mij 20 euro per maand. Ben je als niet-werkende student belastingplichtige?
Uit e-mail FBTO van 13-12:quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef MadBear1983 het volgende:
Ben een paar weken geleden ook overgestapt naar FBTO, vooral vanwege het voordeel van het aan- en uitzetten van de modules.
Maar wat ik wel minder vind is dat ze nu opeens maximum tarieven hanteren bij de mondzorg? Ik weet dat meer verzekeraars dat doen, maar wel weer fijn dat dit op het alle laatste moment gebeurd, en er niets over te vinden is op de site van FBTO (of ik kan het in ieder geval niet vinden). Vond wel hier de lijst met maximumtarieven (van een andere site dus). Zal in praktijk wel betekenen dat er iets moet worden bij betaald. Maar ach, met 2x controle en 2x wat gebitsreiniging per jaar haal ik die 2x 12 euro er toch wel uit
Ja, de Ziektekostenverzekering lijkt een restitutiepolis te zijn, die niet meer actief verkocht wordt, terwijl de Zorgverzekering een naturapolis is (met misschien wat trekjes van een restitutiepolis).quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
En wat is het verschil tussen de zorgverzekering en de ziektekostenverzekering? Alleen dat je bij de tweede vrije keus hebt uit zorgverzekeraars?
Ze hebben wel contracten cq afspraken hoor:quote:Op zondag 18 december 2011 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen contracten = ik mag zelf weten waar ik naartoe ga?
Wat houdt dat verder in? Dat ik het bedrag moet voorschieten en vervolgens moet declareren bij FBTO?
Op de een of andere manier vertrouw ik ze niet omdat het zo goedkoop isquote:Op zondag 18 december 2011 20:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
www.besured.nl
108 euro per maand basis+av+tand. 1296 bruto - 828 = 468 netto.
Ik vertrouw ze niet omdat er volgens mij geen grote verzekeraar achter schuilgaat. National Academic, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vertrouw ik ze niet omdat het zo goedkoop is
National Academic is een tussenpersoon, en heeft het risico ondergebracht bij Avero Achmea.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet omdat er volgens mij geen grote verzekeraar achter schuilgaat. National Academic, nooit van gehoord.
En natuurlijk 24x mijn gegevens gecontroleerd om te kijken of ik niet ergens iets fouts heb ingevuld. Maar helaas, dan wordt het maar Unive Zekur.quote:De in rood weergegeven onderwerpen zijn niet of foutief ingevuld.
Er zijn problemen met de communicatie naar de applicatie.
lees t topic door :-) begint met de twéde letterquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef MonteCristo het volgende:
Wie kan mij op weg helpen?
Ik ben bezig een zorgverzekering af te sluiten maar alles lijkt op elkaar en telkens denk ik.. ik vind het wel prima waar ik nu zit (VGZ)
Ik ben een 26 jarige student, ga enkel naar de tandarts voor controle en kom heel weinig op bezoek bij de huisdokter.. Verder draag ik een bril al lijkt het me wel fijn als ik in de toekomst lenzen nog steeds (gedeeltelijk) kan vergoeden..
ja.. doe ik sowieso hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lees t topic door :-) begint met de twéde letter
nou, je komt vast uit bij besuredquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:58 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
ja.. doe ik sowieso hoormaar ik dacht: ik schrijf dit alvast, mocht iemand met een suggestie komen.
Even naar Independer gaan, hoog eigen risico kiezen en aanvullende verzekering voor je lenzen selecteren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:53 schreef MonteCristo het volgende:
Wie kan mij op weg helpen?
Ik ben bezig een zorgverzekering af te sluiten maar alles lijkt op elkaar en telkens denk ik.. ik vind het wel prima waar ik nu zit (VGZ)
Ik ben een 26 jarige student, ga enkel naar de tandarts voor controle en kom heel weinig op bezoek bij de huisdokter.. Verder draag ik een bril al lijkt het me wel fijn als ik in de toekomst lenzen nog steeds (gedeeltelijk) kan vergoeden..
Ik ga denk ik toch voor FBTO.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet omdat er volgens mij geen grote verzekeraar achter schuilgaat. National Academic, nooit van gehoord.
Maar goed, Zekur vertrouw ik ook niet en dat is van Univé. Maar dat is meer omdat ze met maar weinig zorgaanbieders een contract hebben.
Ja, volgens mij wel. Het idee is iig dat je betaalt voor wat je gebruikt en niet betaalt voor wat je toch niet gebruikt (vandaar ook dat je dingen aan- en uit kunt zetten).quote:Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch voor FBTO.
Trouwens, die modules moet de aanvullende verzekering voorstellen maar dan opgesplitst?
Dat je een zorgverlener moet kiezen waarmee zij een contract hebben (en dat aantal is blijkbaar beperkt) of anders zelf een bijdrage moet betalen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef Robbiee het volgende:
'Beperkt aantal zorgverleners' of 'Zorgregelaar helpt bij het vinden en regelen van de juiste zorg'..
Verstandig om daar op te besparen? Weet niet precies wat het inhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |