ik weet niet of dit wel zo slim is om te zeggen, maar daar gaat het nu ook nog niet om, maar ik kan hiermee dan dus iets bereken wat al kan, maar als ik de formule omdraai kan ik iets anders berekenen wat nog NIET kan, zoals bijvoorbeeld: door de formule a=b/c. a berekenen kan al, maar b en c nog niet, maar dat kan dan nu dus wel.quote:
maar ik zit te denken: dat is best veel moeite, maar als het eigenlijk nergens echt heel nodig is, dan was het allemaal voor niets:/ klinkt lui, maar ik doe liever alles achter me pc of op school...quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef Ra-z het volgende:
ga op zoek naar een wiskunde/natuurkunde docent op de uni.
schrijf samen met hem een paper over je formule en publiceer het.
profit.
maar inderdaad, zo'n middelbare school leraar weet lang niet alles, ga een naar een universiteit toe. of zet je formule hier neer, je kunt er toch geen geld mee verdienen.quote:
ik zal er nog wel een dagje over nadenken:/ en dan zie ik wel of ik het publiceer.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar inderdaad, zo'n middelbare school leraar weet lang niet alles, ga een naar een universiteit toe. of zet je formule hier neer, je kunt er toch geen geld mee verdienen.
a=b/cquote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef v.sandro het volgende:
[..]
ik weet niet of dit wel zo slim is om te zeggen, maar daar gaat het nu ook nog niet om, maar ik kan hiermee dan dus iets bereken wat al kan, maar als ik de formule omdraai kan ik iets anders berekenen wat nog NIET kan, zoals bijvoorbeeld: door de formule a=b/c. a berekenen kan al, maar b en c nog niet, maar dat kan dan nu dus wel.
ik hoop dat je dat een beetje begrijpt?
Als je het maar uit je hoofd laat om het hier neer te zettenquote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef v.sandro het volgende:
[..]
ik zal er nog wel een dagje over nadenken:/ en dan zie ik wel of ik het publiceer.
Door te zeggen wat de formule berekent verklap je de formule niet, en als je hem dan wel zou verklappen dan is 'ie dus niet zo vreselijk nieuw...quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef v.sandro het volgende:
[..]
ik weet niet of dit wel zo slim is om te zeggen, maar daar gaat het nu ook nog niet om, maar ik kan hiermee dan dus iets bereken wat al kan, maar als ik de formule omdraai kan ik iets anders berekenen wat nog NIET kan, zoals bijvoorbeeld: door de formule a=b/c. a berekenen kan al, maar b en c nog niet, maar dat kan dan nu dus wel.
-lamaquote:Op maandag 12 december 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
Hoe weet je dat Mozart al op zijn 5e muziek componeerde? Was je erbij?
Overigens componeerde ik ook al muziek op mijn 6e. So fucking what. Dat maakt je nog niet meteen een genie ofzo.
Deze man heeft de formule voor rode tekst dus je bent in goed gezelschap!quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet wenst TS succes met zijn interesse en het publiceren van de formule, ook al wordt het niets, je streven is goed!
* Pietverdriet geeft eleusis een doosje Renniesquote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Deze man heeft de formule voor rode tekst dus je bent in goed gezelschap!
Ik wil graag de fomule voor regenboogkleurtjes tekst.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Deze man heeft de formule voor rode tekst dus je bent in goed gezelschap!
Is B en C berekenen niet gewoon een kwestie van herschrijven? Je kunt niet zomaar twee onbekenden krijgen uit één formule, tenzij je dus een bepaalde verhouding weet tussen die twee.quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef v.sandro het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat een beetje begrijpt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |