quote:Op maandag 12 december 2011 08:34 schreef v.sandro het volgende:
nope t gaat om iets anders, maar wat kan ik hier verder mee?:(
quote:Op maandag 12 december 2011 08:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Neem een vertrouwingspersoon die er verstand van heeft. Heb je geen natuurkunde docent op school die je vertrouwt?
oh in iedergeval bedankt, ik ga nu dan naar school en dan zie ik later wel:P ik zal dan idd ook wel ff vragen aan me docent wat ik hiermee kan;)quote:Op maandag 12 december 2011 08:36 schreef Roellie80 het volgende:
in elk geval even geduld hebben, geeft dit topic eens een dagje de tijd, dan komen er vast nog wel wat andere goede tips binnen.
Ik had mijn natuurkunde docent gevraagd wat ik hiermee zou moeten
heb je jouw formule-uitbreiding al eens gegoogled? heb je iets nieuws verzonnen? of heb je alleen twee bestaande dingen met elkaar verweven tot iets makkelijkers?quote:Op maandag 12 december 2011 08:38 schreef v.sandro het volgende:
[..]
oh in iedergeval bedankt, ik ga nu dan naar school en dan zie ik later wel:P ik zal dan idd ook wel ff vragen aan me docent wat ik hiermee kan;)
De eeuwige roem?quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat kan er "gestolen" worden aan een formule? Wil je de formule verkopen?
lijkt mij dat het nogal uitmaakt wiens naam verbonden wordt aan de ''uitvinding'' van de formule.quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat kan er "gestolen" worden aan een formule? Wil je de formule verkopen?
ik zal hem nu ff proberen te googlelen maar het zit zo: er zijn 2 formules om iets te berekenen, en ik heb er nog een derde bijgemaakt en hij klopt ook egt volgens berekeningen.quote:Op maandag 12 december 2011 08:53 schreef 314 het volgende:
[..]
heb je jouw formule-uitbreiding al eens gegoogled? heb je iets nieuws verzonnen? of heb je alleen twee bestaande dingen met elkaar verweven tot iets makkelijkers?
als het er makkelijker op geworden is kun je er zeker wel mensen mee helpen, maar als jij denkt dat het nieuw is maar het blijkt een samenvoeging of herschrijving te zijn, dan zal er niks mee gedaan worden lijkt me
dat je natuurkundedocent die formule niet kent wil niet zeggen dat ie nog niet bestaat namelijk
er zijn 2 formules om iets te berekenen, en ik heb er nog een derde bijgemaakt en hij klopt ook egt volgens berekeningen. Dus eigelijk heb ik de formule van een ander een beetje uitgebreid... daar zou ik denk ik geen eeuwige roem van krijgen aan die formule? En ik ben pas 14 jaar, dus ik weet nog niet egt hoe alles werkt:/, kan dat publiceren op een conferentie ook via internet of?..quote:Op maandag 12 december 2011 08:37 schreef eleusis het volgende:
Tja publiceren op een conferentie, als het klopt en echt nieuw isEeuwige roem is zeker een optie en zo niet dan mag je toch vast wel langskomen in DWDD als wonderkind.
Zit er een universiteit in de buurt waar je eens op de site kan zoeken naar iemand die je kan helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |