SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
15 Januari 2011 - Bowlen met MD en NBT
Waar: Utrecht centrum (Bison bowling zit daar)
Hoe laat: Ergens in de middag (14:00 verzamelen, 14:30 bowlen)
Kosten: 5 á 6 euro p.p. voor het huren van de baan (ga ik uit van 5 personen per baan, die kost 28,50 euro per uur)
En daarna: Nog wat drinken of iets anders ondernemen als iemand een goed idee heeft en misschien wel wokken of iets dergelijks.
Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet![]()
op maandag nooit moeite met wakker worden. maar dat is vooral om dat ik niet in slaap kom op zondagquote:Op maandag 12 december 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
het is zeker weer maandag... lastig om wakker te worden en aan de slag te gaan
jah, zondags helemaal uitgerust.quote:Op maandag 12 december 2011 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op maandag nooit moeite met wakker worden. maar dat is vooral om dat ik niet in slaap kom op zondag
quote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
Thnx voor de nicpic gianni!![]()
Super nais! !
![]()
Ja ik vind hem echt vetttt!!!!!!quote:
hihihihihihihihi...quote:Op maandag 12 december 2011 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, stop toch eens met begluren en fotograferen
Hahahaquote:Op maandag 12 december 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
Thnx voor de nicpic gianni!![]()
Super nais! !
![]()
euh? Que ?quote:Op maandag 12 december 2011 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, stop toch eens met begluren en fotograferen
Ik ben heel smakelijk hoorquote:Op maandag 12 december 2011 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, Gianni heeft NBT 'gegeten'?
quote:Op maandag 12 december 2011 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, Gianni heeft NBT 'gegeten'?
quote:
quote:
Ja WTF ben je aan het doen man!quote:Op maandag 12 december 2011 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je zit weer pics van me te maken door m'n webcam
quote:Op maandag 12 december 2011 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja WTF ben je aan het doen man!
[ afbeelding ]
Oeps..quote:Op maandag 12 december 2011 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja WTF ben je aan het doen man!
[ afbeelding ]
En kan je dan niet werken?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen alle binnen komers
Nee MK?
Vies jongetje jij !quote:
quote:
tis nog niet officieel want hij was ziekquote:
Serieus?quote:Op maandag 12 december 2011 08:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis nog niet officieel want hij was ziekmaar hij had t al wel aan collega's verteld dus
![]()
![]()
![]()
jaquote:
we hebben een L, we hebben een A..quote:Op maandag 12 december 2011 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat roept LAAAAAAAAAAAAALALLAALALALA
* Crazy-M geeft MK ee ndikke knuffelquote:
Dat wil ik best doen. Wie heeft er een doos voor me van 1m bij 1m?quote:Op maandag 12 december 2011 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed.. nieuwe foto dan.
[ afbeelding ]
Wie o wie komt er wat kado's onder m'n kerstboom leggen?
nee joh 2 januariquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft MK ee ndikke knuffel
morgen dus weer werken ?
ben jij zo klein ?quote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen. Wie heeft er een doos voor me van 1m bij 1m?![]()
okquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee joh 2 januarianders was ik vandaag ook wel gebleven
Als ik me opvouw moet dat toch wel passen?quote:
1m bij 1m ofquote:Op maandag 12 december 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik me opvouw moet dat toch wel passen?
WL's moeder heeft er een die wel aardig in de buurt komt van die afmetingen denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen. Wie heeft er een doos voor me van 1m bij 1m?![]()
Tuurlijk, alhoewel je boobs er misschien niet bij passenquote:Op maandag 12 december 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
tis geheimquote:
Zet je dan wel een kerstmuts op?quote:Op maandag 12 december 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas ver van mevrouw poesquote:Op maandag 12 december 2011 08:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]waar? bij ouders of bij mevrouw poes in de buurt ?
quote:
ja maar dan moet je haar weer inpakkenquote:Op maandag 12 december 2011 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL's moeder heeft er een die wel aardig in de buurt komt van die afmetingen denk ik
jaquote:
quote:
zo erg ?quote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh!
Weten jullie zeker dat ik mij voor een WO-studie had ingeschreven? De mensen lijken een beetje heul erg kinderachtig
ik ken het buiten brabant werken gevoelquote:
t voelt gwn niet t zelfdequote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo erg ?
[..]
ik ken het buiten brabant werken gevoel
Dat jaquote:
natuurlijk!quote:
Zelfde samenstelling als bij mij dusquote:Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t voelt gwn niet t zelfdetis alsof je in een ander werelddeel bent
gelukkig is mn collega ook een brabo
alsof wo'ers niet kinderachtig zijnquote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh!
Weten jullie zeker dat ik mij voor een WO-studie had ingeschreven? De mensen lijken een beetje heul erg kinderachtig
Kom je meer mijn kant op dan?quote:
nee, dat ben ikquote:
waar woont uquote:
zo ver weg mag ik niet van Brabant afquote:
Zo ver is het ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo ver weg mag ik niet van Brabant af
Ja, meer opties zijn er niet denk ik... tenzij je beetje zuid-oostelijke richting neemt...quote:
Drechtsteden (Zuid-Holland, dus de moerdijkbrug over vanuit Brabantquote:
jij durft.quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik rij 2 januari weer door Brabant heen! En 5 januari gewoon nog een keer!
Jazeker!quote:Op maandag 12 december 2011 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij durft.
ik was er vrijdag en zaterdag
ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij durft.
ik was er vrijdag en zaterdag
en misschien met oud op nieuw weer..
quote:Op maandag 12 december 2011 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga net over de merwedebrug werken
papendrecht?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik rij 2 januari weer door Brabant heen! En 5 januari gewoon nog een keer!
Kruikenstad?quote:Op maandag 12 december 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke kant op ?
owee als je dan in kruikenstad komt, want dan moet ik alle moeders veilig stellen
Dan moet het gurkum zijnquote:
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.quote:Op maandag 12 december 2011 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof wo'ers niet kinderachtig zijn
Dat klinkt een beetje als de brugklasquote:Op maandag 12 december 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.
Ik zit echt zo van
Die kerel heeft het halve tentamen voorgezegd in zijn colleges en het is echt niet moeilijk.
Dat vind ik wel heel veel emo.gif-en waard.
Dat dusquote:Op maandag 12 december 2011 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als de brugklas
cheaters gonna cheat..quote:Op maandag 12 december 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.
Ik zit echt zo van
Die kerel heeft het halve tentamen voorgezegd in zijn colleges en het is echt niet moeilijk.
Dat vind ik wel heel veel emo.gif-en waard.
tis gorinchemquote:
waarom spreek je het dan uit als gorkum?quote:
wat zie je ? dat je meteen met je tong in je neus zit?quote:
daarom maar je schrijft gorinchemquote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom spreek je het dan uit als gorkum?
En in het dialect is het gurkum
Net als Texel... Je schrijft Texel, je zegt 'Tessel'quote:Op maandag 12 december 2011 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom maar je schrijft gorinchem
Daar heb je een punt, ben gister daar nog langs geredenquote:Op maandag 12 december 2011 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom maar je schrijft gorinchem
jaquote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net als Texel... Je schrijft Texel, je zegt 'Tessel'
quote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Of Veenendaal... Je schrijft Veenendaal, je zegt 'Venendaal'
quote:Op maandag 12 december 2011 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
en je zegt ook geen spaceinvaders maar speeesinveeders
Whehequote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Net als SpaceInvaders. Je schijft SpaceInvaders maar zegt SpeesInveders
origineel hurquote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Net als SpaceInvaders. Je schijft SpaceInvaders maar zegt SpeesInveders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
en bij smoke zeg je smoook zet
Helaas, plaatje wordt geblokkeerd op m'n werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze bij mij dan weer niet, alhoewel er wel veel andere geblokkeerd zijnquote:Op maandag 12 december 2011 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas, plaatje wordt geblokkeerd op m'n werk
quote:
Doe dan wat harder je best om als eerst bij de broodkorstjes te zijn, dan komt er wat meer vet onder en tussen die veertjes van je te zittenquote:
Nee, want de kosten-baten tussen verbranding van calorien en wat die broodkorstjes opleveren valt niet gunstig uitquote:Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe dan wat harder je best om als eerst bij de broodkorstjes te zijn, dan komt er wat meer vet onder en tussen die veertjes van je te zitten
dat ken ik nietquote:
ik welquote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen vragen op het station ook onwijs vaak he heb je fire bij je.
alsof ik vuur in me broekzak heb zitten
normale mensen vragen gewoon voor een vuurtje..quote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen vragen op het station ook onwijs vaak he heb je fire bij je.
alsof ik vuur in me broekzak heb zitten
het houdt mijn broekje lekker warm jaquote:
precies jaquote:Op maandag 12 december 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normale mensen vragen gewoon voor een vuurtje..
Ah, jij bent die eend die telkens bij de bakker naar binnen loopt om een halfje wit mee naar buiten te slepen!quote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, want de kosten-baten tussen verbranding van calorien en wat die broodkorstjes opleveren valt niet gunstig uit
tijger witquote:Op maandag 12 december 2011 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, jij bent die eend die telkens bij de bakker naar binnen loopt om een halfje wit mee naar buiten te slepen!
Jep, dat levert meer opquote:Op maandag 12 december 2011 09:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, jij bent die eend die telkens bij de bakker naar binnen loopt om een halfje wit mee naar buiten te slepen!
Nee, dat is gevaarlijkquote:
ja maar wat is normaalquote:Op maandag 12 december 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normale mensen vragen gewoon voor een vuurtje..
k ben een tijgorquote:
Ow, als jij het bent, durf ik het welquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, als jij het bent, durf ik het wel
3 kusjekroelsquote:
die was ik zaterdag aan het kijken. tot ik ineens naar de bioscoop moestquote:
maar deze tijgor is lief hur, ik kusje kroel graag mn prooiquote:Op maandag 12 december 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3 kusjekroels
nu maak je me verlegen, tijgor![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar deze tijgor is lief hur, ik kusje kroel graag mn prooi
eigenlijk wil ik m ook wel in de bios zien, maar daar heb ik t geduld niet voor..quote:Op maandag 12 december 2011 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was ik zaterdag aan het kijken. tot ik ineens naar de bioscoop moest
straks maar verder kijken
maar als je dan even niet oplet ...quote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar deze tijgor is lief hur, ik kusje kroel graag mn prooi
in de bios naar new kids nitro gegaanquote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik m ook wel in de bios zien, maar daar heb ik t geduld niet voor..
mja, so far so good
* Moeraskat likt langs je vleugelquote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]prooi?
![]()
* MaleDuck begint zn testament te schrijven...
quote:Op maandag 12 december 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de bios naar new kids nitro gegaan
kop erafquote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je dan even niet oplet ...
quote:Op maandag 12 december 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veennuhndhalquote:
ja ik weet t niet.. ik kijk m ooit wel eens online ofzo.. denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo heel geweldig was die ook niet
hopelijk niet,quote:
ligt aan jouw uitleg van marginalen..quote:Op maandag 12 december 2011 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hopelijk niet,
daar vrijwilligheengaan
marginalen, tokkies...quote:Op maandag 12 december 2011 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt aan jouw uitleg van marginalen..
was op zich wel lachen. gewoon lekker onderuit liggen in de bios om bij te komen van de vrijdagavond..
quote:Op maandag 12 december 2011 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat likt langs je vleugel
quote:
SPOILER: MD nadat MK hem onderhanden nam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
das een eind fietsenquote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef NBT het volgende:
Omg ik moet zo naar het nieuwe pand in utrecht
quote:Op maandag 12 december 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]en dat was het dan, was leuk jullie gekend te hebben...
ach, er zijn ergere manieren om te stervenSPOILER: MD nadat MK hem onderhanden nam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lang leve de trein en de tram...... moet alleen ff zo'n ov chip ding roggelenquote:
in de handen van jou?quote:Op maandag 12 december 2011 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, er zijn ergere manieren om te sterven
quote:Op maandag 12 december 2011 09:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awww.. well i'm here now![]()
nou veel plezier danquote:Op maandag 12 december 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
lang leve de trein en de tram...... moet alleen ff zo'n ov chip ding roggelen
Ik ga denk ik vanavond ook eens kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, er zijn ergere manieren om te sterven
NOW MY DESTINY CAN BEGIIIIIIIIIIIIIIIN lalalaquote:
wat moet je daar doen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |