nee joh 2 januariquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft MK ee ndikke knuffel
morgen dus weer werken ?
ben jij zo klein ?quote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen. Wie heeft er een doos voor me van 1m bij 1m?![]()
okquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee joh 2 januarianders was ik vandaag ook wel gebleven
Als ik me opvouw moet dat toch wel passen?quote:
1m bij 1m ofquote:Op maandag 12 december 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik me opvouw moet dat toch wel passen?
WL's moeder heeft er een die wel aardig in de buurt komt van die afmetingen denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen. Wie heeft er een doos voor me van 1m bij 1m?![]()
Tuurlijk, alhoewel je boobs er misschien niet bij passenquote:Op maandag 12 december 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
tis geheimquote:
Zet je dan wel een kerstmuts op?quote:Op maandag 12 december 2011 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas ver van mevrouw poesquote:Op maandag 12 december 2011 08:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]waar? bij ouders of bij mevrouw poes in de buurt ?
quote:
ja maar dan moet je haar weer inpakkenquote:Op maandag 12 december 2011 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL's moeder heeft er een die wel aardig in de buurt komt van die afmetingen denk ik
jaquote:
quote:
zo erg ?quote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh!
Weten jullie zeker dat ik mij voor een WO-studie had ingeschreven? De mensen lijken een beetje heul erg kinderachtig
ik ken het buiten brabant werken gevoelquote:
t voelt gwn niet t zelfdequote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo erg ?
[..]
ik ken het buiten brabant werken gevoel
Dat jaquote:
natuurlijk!quote:
Zelfde samenstelling als bij mij dusquote:Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t voelt gwn niet t zelfdetis alsof je in een ander werelddeel bent
gelukkig is mn collega ook een brabo
alsof wo'ers niet kinderachtig zijnquote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh!
Weten jullie zeker dat ik mij voor een WO-studie had ingeschreven? De mensen lijken een beetje heul erg kinderachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |