Dat klinkt een beetje als de brugklasquote:Op maandag 12 december 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.
Ik zit echt zo van
Die kerel heeft het halve tentamen voorgezegd in zijn colleges en het is echt niet moeilijk.
Dat vind ik wel heel veel emo.gif-en waard.
Dat dusquote:Op maandag 12 december 2011 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als de brugklas
cheaters gonna cheat..quote:Op maandag 12 december 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.
Ik zit echt zo van
Die kerel heeft het halve tentamen voorgezegd in zijn colleges en het is echt niet moeilijk.
Dat vind ik wel heel veel emo.gif-en waard.
tis gorinchemquote:
waarom spreek je het dan uit als gorkum?quote:
wat zie je ? dat je meteen met je tong in je neus zit?quote:
daarom maar je schrijft gorinchemquote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom spreek je het dan uit als gorkum?
En in het dialect is het gurkum
Net als Texel... Je schrijft Texel, je zegt 'Tessel'quote:Op maandag 12 december 2011 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom maar je schrijft gorinchem
Daar heb je een punt, ben gister daar nog langs geredenquote:Op maandag 12 december 2011 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom maar je schrijft gorinchem
jaquote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net als Texel... Je schrijft Texel, je zegt 'Tessel'
quote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Of Veenendaal... Je schrijft Veenendaal, je zegt 'Venendaal'
quote:Op maandag 12 december 2011 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
en je zegt ook geen spaceinvaders maar speeesinveeders
Whehequote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Net als SpaceInvaders. Je schijft SpaceInvaders maar zegt SpeesInveders
origineel hurquote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Net als SpaceInvaders. Je schijft SpaceInvaders maar zegt SpeesInveders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |