nee, dat ben ikquote:
waar woont uquote:
zo ver weg mag ik niet van Brabant afquote:
Zo ver is het ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo ver weg mag ik niet van Brabant af
Ja, meer opties zijn er niet denk ik... tenzij je beetje zuid-oostelijke richting neemt...quote:
Drechtsteden (Zuid-Holland, dus de moerdijkbrug over vanuit Brabantquote:
jij durft.quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik rij 2 januari weer door Brabant heen! En 5 januari gewoon nog een keer!
Jazeker!quote:Op maandag 12 december 2011 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij durft.
ik was er vrijdag en zaterdag
ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij durft.
ik was er vrijdag en zaterdag
en misschien met oud op nieuw weer..
quote:Op maandag 12 december 2011 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga net over de merwedebrug werken
papendrecht?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik rij 2 januari weer door Brabant heen! En 5 januari gewoon nog een keer!
Kruikenstad?quote:Op maandag 12 december 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke kant op ?
owee als je dan in kruikenstad komt, want dan moet ik alle moeders veilig stellen
Dan moet het gurkum zijnquote:
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.quote:Op maandag 12 december 2011 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof wo'ers niet kinderachtig zijn
Dat klinkt een beetje als de brugklasquote:Op maandag 12 december 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.
Ik zit echt zo van
Die kerel heeft het halve tentamen voorgezegd in zijn colleges en het is echt niet moeilijk.
Dat vind ik wel heel veel emo.gif-en waard.
Dat dusquote:Op maandag 12 december 2011 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als de brugklas
cheaters gonna cheat..quote:Op maandag 12 december 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben vandaag tentamen en dan mag je je boek meenemen en een uitwerking van die opdracht. Gaan al die mensen op de facebookpagina van mijn studie: JAA ALLES IN JE BOEK SCHRIJVEN, AL JE AANTEKENINGEN IN DIE OPDRACHT VERWERKEN.
Ik zit echt zo van
Die kerel heeft het halve tentamen voorgezegd in zijn colleges en het is echt niet moeilijk.
Dat vind ik wel heel veel emo.gif-en waard.
tis gorinchemquote:
waarom spreek je het dan uit als gorkum?quote:
wat zie je ? dat je meteen met je tong in je neus zit?quote:
daarom maar je schrijft gorinchemquote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom spreek je het dan uit als gorkum?
En in het dialect is het gurkum
Net als Texel... Je schrijft Texel, je zegt 'Tessel'quote:Op maandag 12 december 2011 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom maar je schrijft gorinchem
Daar heb je een punt, ben gister daar nog langs geredenquote:Op maandag 12 december 2011 09:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daarom maar je schrijft gorinchem
jaquote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net als Texel... Je schrijft Texel, je zegt 'Tessel'
quote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Of Veenendaal... Je schrijft Veenendaal, je zegt 'Venendaal'
quote:Op maandag 12 december 2011 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
en je zegt ook geen spaceinvaders maar speeesinveeders
Whehequote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Net als SpaceInvaders. Je schijft SpaceInvaders maar zegt SpeesInveders
origineel hurquote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Net als SpaceInvaders. Je schijft SpaceInvaders maar zegt SpeesInveders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 12 december 2011 09:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
en bij smoke zeg je smoook zet
Helaas, plaatje wordt geblokkeerd op m'n werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze bij mij dan weer niet, alhoewel er wel veel andere geblokkeerd zijnquote:Op maandag 12 december 2011 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas, plaatje wordt geblokkeerd op m'n werk
quote:
Doe dan wat harder je best om als eerst bij de broodkorstjes te zijn, dan komt er wat meer vet onder en tussen die veertjes van je te zittenquote:
Nee, want de kosten-baten tussen verbranding van calorien en wat die broodkorstjes opleveren valt niet gunstig uitquote:Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe dan wat harder je best om als eerst bij de broodkorstjes te zijn, dan komt er wat meer vet onder en tussen die veertjes van je te zitten
dat ken ik nietquote:
ik welquote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen vragen op het station ook onwijs vaak he heb je fire bij je.
alsof ik vuur in me broekzak heb zitten
normale mensen vragen gewoon voor een vuurtje..quote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen vragen op het station ook onwijs vaak he heb je fire bij je.
alsof ik vuur in me broekzak heb zitten
het houdt mijn broekje lekker warm jaquote:
precies jaquote:Op maandag 12 december 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normale mensen vragen gewoon voor een vuurtje..
Ah, jij bent die eend die telkens bij de bakker naar binnen loopt om een halfje wit mee naar buiten te slepen!quote:Op maandag 12 december 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, want de kosten-baten tussen verbranding van calorien en wat die broodkorstjes opleveren valt niet gunstig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |