Dat zeg ik net ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
ok, we hebben dus allemaal hetzelfde team zo te zien. Geen kut opgeschoten
quote:Ronde 1 -> Ronde 11
Assaidi -> Dost
Nijland -> De Jong
Bony -> Guidetti
Toornstra -> Maher
Schilder -> Braber
Duits -> Sno
Overtoom -> Meijers
Mattheij -> Poulsen
V.d. Ban -> Supusepa
De Rijk -> Ammi
Velthuizen -> Esteban
Nu weet ik weer waarom ik dat niet heb gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef Bayswater het volgende:
Mmm, had toch die Narsingh voor Guidetti moeten wisselen. Maar 86 punten is ook mooi
quote:
Om jezelf lachenquote:
Yep, het ene lampie scoort en de ander geeft een assistquote:
pff 33 punten met 2 vvv spelers. goed hoor, dat soort dingen heb ik nou nooit met dit spel. goed gedaan wel een risico maar pakt deze ronde goed uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef Bayswater het volgende:
Net ff gezien, Timisela legt hem panklaar voor Holla, assist dus.
2x geel is 1 wedstrijdquote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoeveel wedstrijden zal Guidetti krijgen met zijn rode kaart?
Kost je wel 8%, maar kan de moeite waard zijn hem even te wisselen de volgende ronde.
Verliezenquote:
Jij nu helemaal blij met Siemquote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en dat zijn al 2 assist van siem de jong
Zeker zijn 13 punten ook nog een goal. jammer van zijn gele kaart. Maar ja 2 assist en een goal klaag ik daar niet over.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij nu helemaal blij met Siem
Aangepast, heb nu 20 puntenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm... tot nu toe dit:
De Jong (moet nog)
Dost 7
Guidetti 1 (wat een faalhaas)
Maher 2
Sno -
Braber 7
Meijers 3
Ammi 2
Supusepa -
Poulsen -1
Esteban -1
Wowwww, 12 hele punten dit weekend.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangepast, heb nu 20 puntenHopen dat Luukinho nog wat moois doet
+8 van Luukinho = 28, hoeraquote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangepast, heb nu 20 puntenHopen dat Luukinho nog wat moois doet
2x thuis toch AZ? Dat valt allemaal wel mee vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, 81 punten gehaald deze ronde, heb meteen flink gewisseld voor ik het zou vergeten
Esteban <-> Ten Rouwelaar (AZ tegen H'veen en Heracles, ik zie dat niet zitten, NAC tegen ADO en VVV)
Ammi + Supusepa <-> Kashia + Kalas
Poulsen <-> Koppers
Guidetti <-> Ola John
Sno <-> Overtoom
Maher <-> Van Rhijn
Kwaliteitsteam wel. Plet, Guidetti en Sno vooral.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
-- Plet - Bony - Guidetti
Chery - Maher - Strootman - Sno
Boilesen - Kalas - Bandjar
Zoet
Haal Plet, Guidetti en Sno eruit johquote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet
Sno nog 3.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal Plet, Guidetti en Sno eruit johPlet heeft geen basisplaats, Guidetti 1 pot ernaast en Sno nog vier
En zelf alleen de keeper hebben, klassequote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik jullie was een paar spelers van Vitesse erin gooien. Hun volgende twee competitiewedstrijden zijn tegen De Graafschap en RKC.
das waar. maar als iedereen dat doet schiet het ook niet echt op.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik jullie was een paar spelers van Vitesse erin gooien. Hun volgende twee competitiewedstrijden zijn tegen De Graafschap en RKC.
Deze is te makkelijk om in te koppen, gezien de naam van de user. Wie kopt hem in, jij Sjinji?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet
Goed plan ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik jullie was een paar spelers van RKC erin gooien. Hun volgende twee competitiewedstrijden zijn tegen Vitesse en Excelsior, allebei thuis.
Lijkt me dat Willems er wel uit gaat.. Pieters speelde donderdag weer 30 minuten mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Mujahedine het volgende:
John
Mertens
Bony
Schilder
Eriksen
Maher
Van Ginkel
Vertonghen
Kalas
Willems
Velthuizen.
Niemand gemist die niet speelt ? Heb het even niet meer zo opgevolgd...
Dat denk ik ook ja dat willems er uit gaat. daarom heb ik hem al uit mijn team gehaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat Willems er wel uit gaat.. Pieters speelde donderdag weer 30 minuten mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |