quote:
Die heb ik uit principe nog nooit opgesteld....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Bayswater het volgende:
Valt mij op dat geen hond meer Ajax spelers heeft hier.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Die heb ik uit principe nog nooit opgesteld....
Kwestie van prijs-kwaliteit...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Die heb ik uit principe nog nooit opgesteld....
Je vergeet Fer op het middenveldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:40 schreef SnuggLe het volgende:
Joh, alle teams lijken op elkaar. Iedereen heeft een deel van deze spelers;
Voorhoede : Guidetti, Dost, de Jong, Benschop, John...soms nog Mertens of Matavz
Middenveld: Martens, Maher, Labyad, Clasie, Djuricic
Achterhoede: Esteban, Poulsen, Willems, Derijck, Viergever, en nog wat Vitesse/Heerenveen
Grote verschillen worden er nu dus TOTAAL niet gemaakt in het klassement. Dat komt pas weer over 2-3 rondes, wanneer iedereen genoeg geld heeft en je bv een keer een ronde op heel Groningen ofzo kan gokken. Ik moet zeggen dat het nu niet heel interessant is namelijk.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:40 schreef SnuggLe het volgende:
Joh, alle teams lijken op elkaar. Iedereen heeft een deel van deze spelers;
Voorhoede : Guidetti, Dost, de Jong, Benschop, John...soms nog Mertens of Matavz
Middenveld: Martens, Maher, Labyad, Clasie, Djuricic
Achterhoede: Esteban, Poulsen, Willems, Derijck, Viergever, en nog wat Vitesse/Heerenveen
Ik had ook grootse plannen met Holman, maar dat moet over 4 weken maar gerealiseerd worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:17 schreef Bayswater het volgende:
Ik had graag Holman opgesteld, maar dat was ten koste gegaan van mijn ijzersterke VVV verdediging.
Die de Ruiter staat trouwens weer alles uit zijn doel te ranselen.
Je moet eens weten waar ik de hele avond aan zit te denken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:04 schreef Bontekoe1982 het volgende:
zat te denken aan martens ipv maher niet gedaan. zucht.
Ik zit hier ook te balen jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar ik de hele avond aan zit te denken.
Overigens is Martens wel een poepie duurder dan Maher.
Maar ik heb nog 4 ton euro over + de 9 ton van maher had het gekund.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar ik de hele avond aan zit te denken.
Overigens is Martens wel een poepie duurder dan Maher.
Kijk mijn Venlohelden is gaan.![]()
24 hier: Esteban (10), Poulsen (9) en Maher (5)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
43 punten met mijn AZ-spelers (Esteban (10), Viergever (9), Poulsen (9), Elm (5), Maher (5), Benschop(5))
VVV uit is echt een drama, die hebben uit alles verloren. In tegenstelling tot Heerenveen, die doen het uit beter dan thuis.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:03 schreef SnuggLe het volgende:
Goed en gewaagd team Bayswater, leuk. Mijn gok vorige week op VVV ging slecht met Linssen en Yoshida. Wel 4 spelers van AZ die nu punten voor me pakken, maarja, dat heeft bijna iedereen.
Je zult maar een Grunnverdediging hebben en de laatste 2 (manager)ronden niet in staat zijn geweest, of geen zin hebbend, om te wisselenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Groningen verliest van RKC en VVV.
Ik heb alleen Maher.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
43 punten met mijn AZ-spelers (Esteban (10), Viergever (9), Poulsen (9), Elm (5), Maher (5), Benschop(5))
Manager supporterquote:Op zondag 12 februari 2012 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Duimen voor verlies heerenveen en psv. Heb nog 3 feyenoorders te gaan, 56 punten. Als vitessenaar hoop ik dan maar op een 0-0 ofzo
..
Laten we het hopen van niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:07 schreef Bayswater het volgende:
Mijn 6 Heerenveeners moeten het gaan doen vanmiddag
Ja hoiquote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef Bayswater het volgende:
Heeft iemand niet Supusepa opgesteld die op scherp stond tegen Utrecht? Dat zijn risico's die ik liever mijd, hoewel Dost ook op scherp staat al een paar wedstrijden.
Ach, de nummer 2 in het klassement heeft hem ook opgesteld zie ik.quote:
21.15quote:Op zondag 12 februari 2012 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
Feyenoord moet nog worden verwerkt of niet?!
Zoveel!quote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef Bayswater het volgende:
Mmm, had toch die Narsingh voor Guidetti moeten wisselen. Maar 86 punten is ook mooi
Da's aardig wat.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef Bayswater het volgende:
Mmm, had toch die Narsingh voor Guidetti moeten wisselen. Maar 86 punten is ook mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |