Wat heeft die nou weer misdaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook Rosales gaat er maar even uit
Ik kom geld tekort.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Wat heeft die nou weer misdaan?
Ze worden opgeteld bij de punten in de ronde waarin ze gespeeld hadden moeten worden. Dus bij de afgelopen ronde.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef RW-fan het volgende:
Worden de punten van inhaalwedstrijden ADO Den Haag - AZ en De Graafschap - FC Twente nog bij deze ronde opgeteld nadat de wedstrijden gespeeld zijn?
OK.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze worden opgeteld bij de punten in de ronde waarin ze gespeeld hadden moeten worden. Dus bij de afgelopen ronde.
Worden die punten gegeven aan de spelers die je die ronde in je team had?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze worden opgeteld bij de punten in de ronde waarin ze gespeeld hadden moeten worden. Dus bij de afgelopen ronde.
Ik neem aan dat het team dat je op vrijdag na 18:00 had telt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Worden die punten gegeven aan de spelers die je die ronde in je team had?
Bijvoorbeeld, je hebt Maher, die er niet bij was, maar wel de inhaalwedstrijd meedoet. Krijg hij dan wel de punten?
En wat als je een speler hebt gewisseld in die tussentijd?
Gewoon punten voor die wedstrijd optellen bij de huidge speelronde. De database registreert welke spelers welke week in welk team zitten.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Bontekoe1982 het volgende:
word lastig bij houden, de punten voor graafschap en twente word pas halverwege maart ingehaald
jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Worden die punten gegeven aan de spelers die je die ronde in je team had?
Bijvoorbeeld, je hebt Maher, die er niet bij was, maar wel de inhaalwedstrijd meedoet. Krijg hij dan wel de punten?
je krijgt de punten voor het team zoals je dat op dat moment hadquote:En wat als je een speler hebt gewisseld in die tussentijd?
voor vrijdag bedoel je? Jazekerquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:35 schreef Bontekoe1982 het volgende:
worden de punten van de wed ado az van vanavond nog voor morgen 17.59 uur bijgewerkt.
Dan heb ik met wat geluk 33 punten erbij als AZ wint en de nul houdtquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voor vrijdag bedoel je? Jazeker
Ik 59, en daar komen de 36 van daarnet nog bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
VI heeft het nog niet bijgewerkt, dus ik weet niet wie de assists heeft gegeven en Poepon moet nog even opgesteld worden bij de inhaalwedstrijd.
Maar nu al met 52 punten geen slecht weekend.
Heb het niet gezien, maar stond bij fcupdate. Bij Vi inderdaad nu niet, dus het staat goed zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef Bontekoe1982 het volgende:
was het een assist van maher dan??
Maher schoot op doel en kwam daarna via de keeper bij altidore. das dan toch geen assist van maher
FC Update is behoorlijk vrijgevig met het uitdelen van assists....quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar stond bij fcupdate. Bij Vi inderdaad nu niet, dus het staat goed zo.
Ai... sterk puntquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse achterhoede spelers? Die moeten tegen Feyenoord en Twente en Vitesse is nu niet écht lekker bezig.
en je ziet ado bij utrecht winnen??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangepast met het besef dat ADO tegen Utreg en Excelsior moet
De Jong
Dost
Guidetti
Maher
Sno
Braber
Meijers
Poulsen
Supusepa
Ammi
Esteban
Ik schat ADO hoger in dan Utreg, ondanks de 6-0 nederlaag tegen AZquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
en je ziet ado bij utrecht winnen??
Da's nog aardig wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Bayswater het volgende:
Ik loop nog steeds met 2 lampies van VVV in mijn team.
Hmm, hier van alles wat:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's nog aardig wat.Al mijn spelers komen uit ploegen die in de top 5 van de Eredivisie staan.
Is ook zeker niet slecht. Met name RKC is verrassend goedkoop. Weinig mensen die hadden verwacht dat ze in de middenmoot zouden staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, hier van alles wat:
3x AZ
1x FC Twente
1x Heerenveen
1x Feyenoord
3x RKC
2x ADO
Daarom. Zolang ze niet winnen of op een andere manier hun punten pakken maakt het weinig uit van welke club je spelers hebt. Enige is dat je met spelers uit de top 5 de verwachting hebt van een stabielere puntenstroom. Iets wat met deze competitie ook niet echt bepaald een garantie is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Bayswater het volgende:
Tsja, vorige ronde stonden er 6 RKC spelers in de top 10. Je weet het dus nooit met die laagvliegers.
Precies, en met 3 middenvelders heb ik iig aan de ene kant de kans dat ze er eentje in prikken, en aan de andere kant krijg ik geen minpunten van tegengoalsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Bayswater het volgende:
Tsja, vorige ronde stonden er 6 RKC spelers in de top 10. Je weet het dus nooit met die laagvliegers.
Hij vindt het nog gek ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Bayswater het volgende:
Valt mij op dat geen hond meer Ajax spelers heeft hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |