quote:Op zondag 29 januari 2012 16:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik dank Guidetti ook nog even. En Twente bedank ik nog even voor Ola John (3× assist).
Al geef ik wel eerlijk toe dat ik die van Guidetti een stuk toffer vond, maar dan ben ik dan ook Feyenoorder voor.quote:
Viel geblesseerd uit idd, heb het niet gezien/gehoord omdat streams aan het kloten waren en ik te laat was om het via fctwente radio te horenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al geef ik wel eerlijk toe dat ik die van Guidetti een stuk toffer vond, maar dan ben ik dan ook Feyenoorder voor.Even nog een vraag aan jou als Twente-fan; wat was er met Tiendalli? Aangezien ik zag dat hij al vroeg gewisseld was. Geblesseerd?
Ah ok, bedankt in ieder geval.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Viel geblesseerd uit idd, heb het niet gezien/gehoord omdat streams aan het kloten waren en ik te laat was om het via fctwente radio te horen
Ach, hij was toen hij bij Feyenoord speelde ook niet echt geweldig. Al zegt dat ook niet echt veel, maar toch.quote:VInd het persoonlijk niet erg, die kerel is toch de zwakste schakel bij Twente![]()
Vroeg me al af waarom je niet gewisseld had.....quote:Op maandag 30 januari 2012 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo zonde dat ik mn team niet kon aanpassen.... Nr1 af me dunkt
Da's niet zo heel erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |