Dat zeg ik net ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
ok, we hebben dus allemaal hetzelfde team zo te zien. Geen kut opgeschoten
quote:Ronde 1 -> Ronde 11
Assaidi -> Dost
Nijland -> De Jong
Bony -> Guidetti
Toornstra -> Maher
Schilder -> Braber
Duits -> Sno
Overtoom -> Meijers
Mattheij -> Poulsen
V.d. Ban -> Supusepa
De Rijk -> Ammi
Velthuizen -> Esteban
Nu weet ik weer waarom ik dat niet heb gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef Bayswater het volgende:
Mmm, had toch die Narsingh voor Guidetti moeten wisselen. Maar 86 punten is ook mooi
quote:
Om jezelf lachenquote:
Yep, het ene lampie scoort en de ander geeft een assistquote:
pff 33 punten met 2 vvv spelers. goed hoor, dat soort dingen heb ik nou nooit met dit spel. goed gedaan wel een risico maar pakt deze ronde goed uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:19 schreef Bayswater het volgende:
Net ff gezien, Timisela legt hem panklaar voor Holla, assist dus.
2x geel is 1 wedstrijdquote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoeveel wedstrijden zal Guidetti krijgen met zijn rode kaart?
Kost je wel 8%, maar kan de moeite waard zijn hem even te wisselen de volgende ronde.
Verliezenquote:
Jij nu helemaal blij met Siemquote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef Bontekoe1982 het volgende:
en dat zijn al 2 assist van siem de jong
Zeker zijn 13 punten ook nog een goal. jammer van zijn gele kaart. Maar ja 2 assist en een goal klaag ik daar niet over.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij nu helemaal blij met Siem
Aangepast, heb nu 20 puntenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm... tot nu toe dit:
De Jong (moet nog)
Dost 7
Guidetti 1 (wat een faalhaas)
Maher 2
Sno -
Braber 7
Meijers 3
Ammi 2
Supusepa -
Poulsen -1
Esteban -1
Wowwww, 12 hele punten dit weekend.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangepast, heb nu 20 puntenHopen dat Luukinho nog wat moois doet
+8 van Luukinho = 28, hoeraquote:Op zondag 19 februari 2012 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangepast, heb nu 20 puntenHopen dat Luukinho nog wat moois doet
2x thuis toch AZ? Dat valt allemaal wel mee vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, 81 punten gehaald deze ronde, heb meteen flink gewisseld voor ik het zou vergeten
Esteban <-> Ten Rouwelaar (AZ tegen H'veen en Heracles, ik zie dat niet zitten, NAC tegen ADO en VVV)
Ammi + Supusepa <-> Kashia + Kalas
Poulsen <-> Koppers
Guidetti <-> Ola John
Sno <-> Overtoom
Maher <-> Van Rhijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |