Kwaliteitsteam wel. Plet, Guidetti en Sno vooral.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
-- Plet - Bony - Guidetti
Chery - Maher - Strootman - Sno
Boilesen - Kalas - Bandjar
Zoet
Haal Plet, Guidetti en Sno eruit johquote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet
Sno nog 3.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal Plet, Guidetti en Sno eruit johPlet heeft geen basisplaats, Guidetti 1 pot ernaast en Sno nog vier
En zelf alleen de keeper hebben, klassequote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik jullie was een paar spelers van Vitesse erin gooien. Hun volgende twee competitiewedstrijden zijn tegen De Graafschap en RKC.
das waar. maar als iedereen dat doet schiet het ook niet echt op.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik jullie was een paar spelers van Vitesse erin gooien. Hun volgende twee competitiewedstrijden zijn tegen De Graafschap en RKC.
Deze is te makkelijk om in te koppen, gezien de naam van de user. Wie kopt hem in, jij Sjinji?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet
Goed plan ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik jullie was een paar spelers van RKC erin gooien. Hun volgende twee competitiewedstrijden zijn tegen Vitesse en Excelsior, allebei thuis.
Lijkt me dat Willems er wel uit gaat.. Pieters speelde donderdag weer 30 minuten mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Mujahedine het volgende:
John
Mertens
Bony
Schilder
Eriksen
Maher
Van Ginkel
Vertonghen
Kalas
Willems
Velthuizen.
Niemand gemist die niet speelt ? Heb het even niet meer zo opgevolgd...
Dat denk ik ook ja dat willems er uit gaat. daarom heb ik hem al uit mijn team gehaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat Willems er wel uit gaat.. Pieters speelde donderdag weer 30 minuten mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |