MIjn vriend woont in Duitsland, en als ik daar ben vind ik het altijd ontzettend kut dat alles nagesynchroniseerd is...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, Duitsland. En voor mij was de keus simpel wat betreft televisie: kabel-tv, want de woningbouw stond geen schotelantennes toe.
Ik vond dat er daar best aardige televisieprogramma's zijn. Ik mis vooral uitzendingen zoals Galileo of Quarks&Co: televisieprogramma's die gewoon informatief zijn. In Nederland heb je eigenlijk alleen de keus tussen bijvoorbeeld het Klokhuis voor kinderen of programma's als Keuringsdienst van Waarde die meteen weer per se misstanden willen aankaarten.
Doe mij maar EastEnders!quote:
Alleen dingen kijken die in de Duitse taal zijn gemaakt en dan zitten er goede dingen tussen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
MIjn vriend woont in Duitsland, en als ik daar ben vind ik het altijd ontzettend kut dat alles nagesynchroniseerd is...
En vast een leuker salarisquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:29 schreef Fogel het volgende:
Niet zo mooi maartena, maar je hebt volgens mij een vrij groot netwerk, dus een nieuwe baan krijgen is dan net wat makkelijker. Als je naar Noorwegen wil komen, dan heeft de uni op het moment een relevante vacature voor je
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:01 schreef maartena het volgende:
Slecht nieuws..... Budget van 2012 zo'n beetje gehalveerd voor alle departementen. Onze tak had 11 miljoen verloren vorig jaar. Exit een stuk of 15 medewerkers, waaronder yours truly. In het IT budget was ruimte voor 1 senior en 1 junior sysadmin, en nu waren er 2 seniors en 1 junior. Ik was er het laatste bij gekomen in 2009, dus ik mocht eruit.
Bah. Financieel redden we het wel, maar we gaan dus direct op zoek naar nieuw werk.
Geniale traditie toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoewel Der .90 Geburtstag altijd lachen is natuurlijk.
Maar de ene steak is de andere niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef Individual het volgende:
[..]
We laten de Big Mac Index voor wat het is en gaan over op de steak index.
Klopt, een gemiddelde Argentijnse steak krijgt een 400% kwaliteitsweging tegenover de gemiddelde Britse steak waarbij we de uitersten aan beide kanten elimineren en ik de keurmeester zal zijn.. wereldwijd. Ik vind dat een eerlijk en goed systeem. Big Mac, Smick Mack.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar de ene steak is de andere niet.
Erg veel wild op het menu...is dit nu typisch Brits voedsel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:38 schreef Individual het volgende:
Rules, het oudste restaurant van London (1798), centraal en prima Beef Wellington. Prijzen staan erbij. http://www.rules.co.uk/
Anders een van de restaurants op de fonefood app voor goede prijzen. Van toprestaurants tot de rest en elke keuken.
Ik kan wel wat hulp gebruiken als ik een jaarlijks wereldwijd rapport moet schrijven. Als jij de koude landen doet, doe ik de warme.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:54 schreef Fogel het volgende:
Kan ik me aanmelden als co-keurmeester?
Wild is vrij Brits idd en ik eet het ook vrij regelmatig. Het is hier niet veel duurder dan het vlees in de supermarkt.quote:Op zondag 15 januari 2012 02:27 schreef breaky het volgende:
Erg veel wild op het menu...is dit nu typisch Brits voedsel?
Goede vraag. Zo snel als ik de sponsors voor het onderzoek heb gevonden laat ik het weten.quote:Hoe zou de Nederlandse steak het doen in deze index?
De beste en de slechtste tellen we niet mee voor de statistiek, maar maken er wel melding van.quote:Ik kom wel langs met het fijnste waterbuffel biefstukje wat je in heel Laos kunt vinden
zeker niet als je het zelf schiet...quote:Op zondag 15 januari 2012 03:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Wild is vrij Brits idd en ik eet het ook vrij regelmatig. Het is hier niet veel duurder dan het vlees in de supermarkt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef Individual het volgende:
Deze vos is helemaal niet geinteresseerd in de jacht:
hey een vogel..
[ afbeelding ]
het zal wel..
[ afbeelding ]
genoeg beweging weer.. ik ga liggen..
[ afbeelding ]
lekker in de zon..
[ afbeelding ]
hmprg.. schaduw..
[ afbeelding ]
lekker in de zon..
[ afbeelding ]
luie beesten die stadsvossen
zo nu en dan proberen ze achter de eekhoorns aan te rennen, maar altijd zonder succes.
Ruilen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:49 schreef breaky het volgende:
Overdag erg warm (rond de 30) maar 's nachts errug koud (6-8 graden) hier. Het is je maar moeilijk kleden op dit weer.![]()
Op dit soort momenten wil ik op een tropisch eiland zitten
Toch blijft Luang Prabang een van de mooiste stadjes van Zuid Oost Azie met zijn Frans invloed, vele tempels, kleine steegjes en vele bomen plus super relaxte sfeer.
Ik heb niet zo met koud weer dus dan liever naar een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ruilen?
Het is hier overdag net boven het vriespunt, en 's nachts zo tegen de -10..... Met een luchtvochtigheid van onder de 20%. (lees: je krijgt de hele dag door statische schokjes).
Of toch maar samen naar dat Tropisch eiland??
Doen ze in Laos eigenlijk aan Chinees nieuwjaar?
Ah, ok. Vooral extra inkomsten/hard werken dus deze tijd..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:06 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik heb niet zo met koud weer dus dan liever naar een tropisch eiland.![]()
De Lao zelf vieren nieuwjaar in April, maar door dat China zo dichtbij is en er ook heel veel Vietnamezen en Chinezen in Laos wonen is het altijd wel druk tijdens Tet/Chinees nieuw jaar. Chinezen komen massaal met auto's de grens over om hier te relaxen.![]()
Maar het is dus geen officiele feestdag hier.
Jazeker! Heb al de eerste Chinezen gesignaleerd! Veel grote auto's dus en dure camera's.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, ok. Vooral extra inkomsten/hard werken dus deze tijd..
Freelance werk is het beste werk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vanaf dinsdag een klus in frankfurt voor een week of zes dus ik mag nog even legaal KAA'er blijven![]()
Verder gaat het goed hoor. Ik wil wel graag een eigen plek maar zonder baan schiet dat niet op. Hopelijk leidt die freelance klus tot iets permanenters
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Yvonne Awards
gefeliciteerd diegene die genomineerd zijn!!
Ik weet niet waar ik mijn nominatie aan verdient heb maar het is wel leuk
ik weet niet hoe ze bij de nominaties gekomen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Gaat het over je KAA postcount?
wat betaal je omgerekend voor een kaartje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:45 schreef El_Matador het volgende:
kaaskop heeft tickets in de pocket om een wereldberoemde andere kaaskop te mogen gaan zien.
Armin van Buuren in Bogota. Dat wordt een vet feestje. Schreeuwend duur, dat wel.
¤98,16...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat betaal je omgerekend voor een kaartje?
Wel in KAA genomineerd, maar niet in TRV, ik spamde daar kennelijk teveelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Yvonne Awards
gefeliciteerd diegene die genomineerd zijn!!
Ik weet niet waar ik mijn nominatie aan verdient heb maar het is wel leuk
Jouw immer positieve landgenoot?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wel in KAA genomineerd, maar niet in TRV, ik spamde daar kennelijk teveel![]()
Overigens mis ik in beide categorien ons aller DAM
Zo!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
¤98,16...
Maar het is het waard.
ha, nice!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:45 schreef El_Matador het volgende:
kaaskop heeft tickets in de pocket om een wereldberoemde andere kaaskop te mogen gaan zien.
Armin van Buuren in Bogota. Dat wordt een vet feestje. Schreeuwend duur, dat wel.
ik zou graag wel eens naar ene concert willen maar hier treden ze bijna altijd alleen maar op in Auckland (en met heel veel geluk voorheen in Christchurch) en dat is toch zo'n 1500km bij mij vandaan dus dan komt er nog een vliegticket bij van $500.-quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Echt? Dat is bij ons vrij normaal....
Volgens mij kunnen de meeste volkeren beter dansen, op welke muziek dan ook, dan Chinezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef Xtreem het volgende:
Over twee weken draait 'onze buurman' Sven Vath hier... Hoop voor jou dat Colombianen beter kunnen dansen op Nederlandse muziek dan Chinezen!
Hij was een maand of wat geleden ook al hier bij mij om de hoek. Ik heb niet zoveel met DJ/House/Club muziek eigenlijk dus ook maar niet gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:12 schreef Gaoxing het volgende:
Die jongen kom je werkelijk overal tegen (Armin van Buuren, niet DAM). Rond kerst was hij bij ons. Even aan ons voorbij laten gaan, want te druk.
Oh, jaartje of wat geleden nog naar Springsteen geweest voor $35. En dat is pas een echte artiest.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Echt? Dat is bij ons vrij normaal....
De Nederlandstalige menukaart op een strand in Braziliëquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef flipsen het volgende:
Ehm en die Hollandse Houten Klazen dan?
Ik ken geen volk dat beter danst dan Colombianen, maar heb ze nog niet zien trancen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ha, nice!
Over twee weken draait 'onze buurman' Sven Vath hier... Hoop voor jou dat Colombianen beter kunnen dansen op Nederlandse muziek dan Chinezen!
Ik sta er ook bij zie ik nu..ook al heb ik niet al teveel gepost de laatste tijd...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze bij de nominaties gekomen zijn.
en ik heb al dagenlang niet geslapen omdat ik niet genomineerd ben..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef flipsen het volgende:
Was ik net zo blij met mijn nominatie
ik loop al dagen tequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik heb al dagenlang niet geslapen omdat ik niet genomineerd ben..
Aai over bolletjequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik heb al dagenlang niet geslapen omdat ik niet genomineerd ben..
Och jeetje.... 18....quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Een kaaskopje minder in het buitenland las ik. Meisje van 18 dood gevonden in een hostel in Laos. Oef.
Ik zag dat ze om die reden ook niet in OUD hadden genomineerd. Leek me heel verstandigquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef popolon het volgende:
Ja stel je er niet teveel bij voor hoor, da's ook mijn probleem met zoiets: je vergeet altijd mensen en er staan erbij die er misschien niet bijhoren.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik zag dat ze om die reden ook niet in OUD hadden genomineerd. Leek me heel verstandig
hahaha, ik dacht gelijk het zelfde....catfights all over the showquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:30 schreef Fogel het volgende:
[..]Stelletje overreagerende hormoonbommen daar. Heel FOK! had op zijn kop gestaan
![]()
Mhhh, wat dat betreft eigenlijk jammer
Denk je er wel aan dat voor elk jaar in het buitenland 2% van je AOW afgetrokken wordt, als je daar geen maatregelen tegen genomen hebt. Als het resultaat erg laag is, wordt het aangevuld tot bijstandsniveau, ik denk mits je in Nederland woont.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Freelance werk is het beste werk.
Ik ben weer full-time aan het freelancen.
Ik ben ervan op de hoogte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:24 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat voor elk jaar in het buitenland 2% van je AOW afgetrokken wordt, als je daar geen maatregelen tegen genomen hebt. Als het resultaat erg laag is, wordt het aangevuld tot bijstandsniveau, ik denk mits je in Nederland woont.
De Maya's hebben geen invloed op het leven in Luang Prabang. Het zonnetje schijnt, er drijven af en toe wat wolkjes voorbij dus alles is vredig en wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Gaoxing het volgende:
Static en popo moesten met een lijstje komen, hebben een SC opengegooid en iedereen die daarin stond genomineerd? Denk ik? En toen kwamen ze er nog eentje tekort, en daar hebben ze Libris voor genomen
Hoe is het weer bij jou, breaky? In BKK is het weer puinhoop: onweersstormen, terwijl het nu kurkdroog hoort te zijn. Die Maya's he......
Hier is het karaoke (niet mijn favoriete bezigheid trouwens) en bier drinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Er bestaat werkelijk geen beter land dan Colombia. Dansen is top. En iedereen (inclusief ik) gewoon werken morgen. Geniaal.
Kwaliteit boven kwantiteit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 04:12 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik sta er ook bij zie ik nu..ook al heb ik niet al teveel gepost de laatste tijd...
Ik hoop dat dat het is!! lol. Denk dat de leeftijd en levenservaring van de mensen hier in KAA het niveau toch een beetje hoger tilt....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit?
ik ben niet oud.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is!! lol. Denk dat de leeftijd en levenservaring van de mensen hier in KAA het niveau toch een beetje hoger tilt....
Dat wordt op een houtje bijten als je een gezin hebt: het verzamelinkomen bepaalt of je als gezin voor bijstand in aanmerking komt. http://www.klientenraad.c(...)ale-dienst-doen.html.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:38 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben ervan op de hoogte.
Gelukkig word je al freelancer/contractor redelijk betaald om dat op te vangen. Wat is het verschil in euros tussen AOW en bijstand eigenlijk? Op het moment sta ik alweer 22% in de min.
Hier in ieder geval niet, zeker niet in het oer-conservatieve zuiden waar ik woonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Is het daar een beetje gay-vriendelijk trouwens?
Gisteravond in het meest spectaculaire restaurant dat ik ken (zo'n 1000); een stel travestieten als onderdeel van de show. De Lonely Planet zegt van wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:53 schreef breaky het volgende:
[..]
Hier is het karaoke (niet mijn favoriete bezigheid trouwens) en bier drinken.
Dansen doen ze hier wel maar het gaat waarschijnlijk niet zo harstochtelijk aan toe als in Zuid Amerika![]()
Is het daar een beetje gay-vriendelijk trouwens?
Ahh ok. Vriend me hier wil met zijn vriend een reisje maken door Zuid Amerika en vroeg mij of ik meer wist of hij daar wel veilig over straat kon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteravond in het meest spectaculaire restaurant dat ik ken (zo'n 1000); een stel travestieten als onderdeel van de show. De Lonely Planet zegt van wel.
Ik denk dat de meeste Colombianen hetzelfde hebben als ik. Een combinatie van verbazing en opluchting; hoe kan je gay zijn in het land met de mooiste vrouwen ter wereld en "beter dat je gay bent; minder concurrentie". ;-)
Dat is toch Venezuela theoretisch gezien met de meeste Miss Universe's?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:26 schreef breaky het volgende:
[..]
Over dat de mooiste vrouwen ter wereld zich in Colombia bevinden valt natuurlijk te twisten.
Venezolaansen zijn erg sexy, maar meer plastic.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat is toch Venezuela theoretisch gezien met de meeste Miss Universe's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |