In dat soort restaurants - als ik er dan al eens naar binnen stap, wat toch al weinig is - probeer ik me meestal te houden aan de salades.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:50 schreef popolon het volgende:
Je hebt hier bij de chain restaurants al een steakmaaltijd vanaf $6.Yep, goedkoop stukje chemisch supermarktvlees, dat wel.
Oei, hoge importheffingen op vlees in Noorwegen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:49 schreef Fogel het volgende:
Een (als je geluk hebt) redelijke steak kost hier in een restaurant een half Argentijns maandloon
Ik maak ze zelf beter klaar dan de meeste restaurants, maar zelfs dan is het niet bepaald goedkoop (50-60¤ per kilo) in vergelijking tot vele andere landen.
Als je in Nederland een schotelsetje koopt en een Kanaal Digitaal abbo, kun je in heel Europa gewoon alle Nederlandse kanalen ontvangen. Moet alleen wel op een NL adres geregistreerd staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb deze week een volgende stap gezet in m'n integratie in Zweden:
Ik heb een TV gekocht! Ik deed al 4 jaar zonder TV, maar begon het toch wel wat te missen. Nu een tv, en ik ben er blij mee!
Hormonen hebben ook geen smaak.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:18 schreef Fogel het volgende:
Noorse 'ecologische' biefstuk is ca 75¤ per kg, maar ik proef het verschil niet tussen dat en de 'normale' biefstuk (en dan bedoel ik ossehaas en bij voorkeur filet mignon) van 50-60.
Organic = biologisch in het NLs.quote:
Je kan dat ook niet doen, en naar lokale zenders kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Als je in Nederland een schotelsetje koopt en een Kanaal Digitaal abbo, kun je in heel Europa gewoon alle Nederlandse kanalen ontvangen. Moet alleen wel op een NL adres geregistreerd staan.
Jij zat in Hongarije toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan dat ook niet doen, en naar lokale zenders kijken.
P.S. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik als ex-emigrant een post of twee hier plaats
Haha prima. NL TV is toch niet echt goed en de docu's en programma's als Met het Mes op Tafel zijn te vinden op uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan dat ook niet doen, en naar lokale zenders kijken.
P.S. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik als ex-emigrant een post of twee hier plaats
Nu je toch patriotisch bezig bent...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha prima. NL TV is toch niet echt goed en de docu's en programma's als Met het Mes op Tafel zijn te vinden op uitzendinggemist.
Beste tv ter wereld is toch Brits.
Nee, Duitsland. En voor mij was de keus simpel wat betreft televisie: kabel-tv, want de woningbouw stond geen schotelantennes toe.quote:
Coro FTWquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Beste tv ter wereld is toch Brits.
Network Administrator / Sysadmin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:43 schreef popolon het volgende:
Oh da's even mooi klote, vooral in deze tijden.
Hopen dat je snel wat mag vinden.
Wat voor tak zit/zat je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |