Nog niks geen plannen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over 2 weken zit ik in Fiss, waar ga jij?
Met hoeveel man ga je?quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, ik ga voor de eerste keer tho
Aaai hard, drink een blikje Fernandes op het hoogste puntje van de berg en maak een foto.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aaai hard, drink een blikje Fernandes op het hoogste puntje van de berg en maak een foto.
2 keer elke dag trainen, vind je gek goosquote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Jajong het volgende:
De tering ik word net wakker. Hoe dan?
quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
2 keer elke dag trainen, vind je gek goos
Mannen willen geen ugly friends.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tenzij ze een libido-verlagend effect op je heeft. Dan kan het prima.
Dit vind ik zo'n onzin altijdquote:
Al jouw mannelijke vriendin willen jou neuken. Fact.quote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n onzin altijdTuurlijk kan dat.
Maar maar, m'n beste vriend is gayquote:Op maandag 12 december 2011 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Al jouw mannelijke vriendin willen jou neuken. Fact.
Tenzij daar op de een of andere manier voordeel uit te behalen valt.quote:
Dat zijn vrouwen in mannen-lichamen..quote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar maar, m'n beste vriend is gay
Sorry to burst your bubble Jumi, zo werkt het wel. Uiteraard zullen die vrienden het niet hardop zeggen. Tenzij homoquote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n onzin altijdTuurlijk kan dat.
Zoals....?quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tenzij daar op de een of andere manier voordeel uit te behalen valt.
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.quote:
Deze manquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.
Maar dan ben je ook niet echt vrienden.......quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
True, true..quote:Op maandag 12 december 2011 15:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook niet echt vrienden.......
quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Sinji het volgende:
http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Dus Jumi. Een jongen zal alleen maar succesvol een platonische vriend van je kunnen worden als hij zelf al een vriendin heeft die hij hoger dan jou acht op de ladder
Fijne gedachte ditquote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Dus Jumi. Een jongen zal alleen maar succesvol een platonische vriend van je kunnen worden als hij zelf al een vriendin heeft die hij hoger dan jou acht op de ladder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijne gedachte ditToch vind ik het nog steeds bullshit.
Ja, egoïstische klootzakken. Dat zijn wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijne gedachte ditToch vind ik het nog steeds bullshit.
Ohhhhhhhhh ik haat haar zo he. Echt intense haat. Zij is de personificatie van alles wat ik haat aan vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh ik haat haar zo he. Echt intense haat. Zij is de personificatie van alles wat ik haat aan vrouwen.
AAHH IK HOOR HAAR NU.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik voel je. Die stem alleen al
Het is brandend zand.quote:
Dit is echt de ongezouten waarheid.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Sinji het volgende:
http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm
Hahahahhahahhahahahahquote:
Bel de berg-brandweer. De hele berg staat hartstikke in de fik.quote:
WTF. Dat oogquote:
Berregquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bel de berg-brandweer. De hele berg staat hartstikke in de fik.
Dit is wel echt waar jaquote:Scenario 3: A girl says any of the following to you:
• "You're like a brother to me"
• "You're like a big teddy bear".
• "I feel like I can talk to you about anything"
• "You're so nice"
• "Can you help me with my homework"
Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.
Ik kreeg wel 'any' toen ik mijn ex hielp met huiswerk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar jaZo herkenbaar.
Mario Cart or GTFOquote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Dayummmm, eindelijk internet op m'n Wii! En nu racen tegen andere mensen in de wereld
Wij mannen zijn hier zo veel eerlijker in.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar jaZo herkenbaar.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wij mannen zijn hier zo veel eerlijker in.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig mayn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Sinji het volgende:
Jongens, Skyrim-taim
Daarna ga ik op zoek waar je die Skyrim hoed kan halen
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=skyrim+hatquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Sinji het volgende:
Jongens, Skyrim-taim
Daarna ga ik op zoek waar je die Skyrim hoed kan halen
Ook niet op Molukkersquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik val er absoluut niet op. Dunno why
Omdat de meeste Asian mannen lelijk zijnquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik val er absoluut niet op. Dunno why
Ik hou van jou.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=skyrim+hat
Deze vrouw.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ook niet op Molukkers?
Ik zei ook de meeste hequote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef Juminelle het volgende:
Ho, wait. Sinji is wel doable hoor.
Nee, vind de vrouwen veel mooier dan mannenquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ook niet op Molukkers?
Bestellen en alle game nerdjes mee versieren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ook niet op Molukkers?
Dus alleen vanwege hun innerlijk? Voor de rest kan je ze wel sexy vinden ofzo?quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Maar goed. Ik val ook totaal niet op donkere chicks. (sorry dames)
Ik vind sommige wel aantrekkelijk maar omdat ik weet hoe vervelend allochtone vrouwen kunnen zijn heb ik er nog nooit iets mee gedaan. Heb volgens mij 1 keer een halve Indo genakt maar voor de rest zijn ze allemaal zo wit als sneeuw.
Jij wilt volgens mij echt zo'n chick die de hele dag thuisblijft om voor jou de was te doen enzoquote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Jajong het volgende:
Yeah. Donkere vrouwen zijn me iets te explosief.
Dat botst teveel met m'n persoonlijkheid.
Hey youquote:
Dit jaquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij echt zo'n chick die de hele dag thuisblijft om voor jou de was te doen enzo
Ja en uren in de keuken staat om het eten voor te bereiden.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij echt zo'n chick die de hele dag thuisblijft om voor jou de was te doen enzo
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij is dit genetisch bepaald. Donkere vrouwen vallen niet op Asians en Asians vallen niet op donkere vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Maar goed. Ik val ook totaal niet op donkere chicks. (sorry dames)
Ik vind sommige wel aantrekkelijk maar omdat ik weet hoe vervelend allochtone vrouwen kunnen zijn heb ik er nog nooit iets mee gedaan. Heb volgens mij 1 keer een halve Indo genakt maar voor de rest zijn ze allemaal zo wit als sneeuw.
Love you long taimquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ook niet op Molukkers?
Ik had een Redquard genaamd Tyrone. Maar ben nu bezig met een nieuwe. Ik ga zo spelenquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig mayn.
Wat voor baas speel jij eigenlijk?
En die z'n boterhammetjes in 4 stukjes gesneden in z'n Sesamstraatbroodtrommeltje doetquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Het is meer dat ik als ik naar mn nichtjes, zusjes, en vriendinnen kijk dan heb ik echt zoiets van Jezus wat vermoeiend.quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit jaHoe ziet je chick er dan uit JJ?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef Sinji het volgende:
Ik had een Redquard genaamd Tyrone. Maar ben nu bezig met een nieuwe. Ik ga zo spelen
Whipped much?quote:Op maandag 12 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
En ik doe bijna al het gekook hier ook
Vriend paaaassssssssss!!!quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over koken gesproken, ik ga zo canneloni fixen. Zelf je vulling in je pasta douwen
![]()
[ afbeelding ]
Kom ik aan met mijn zelf gemaakte groente soepje.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over koken gesproken, ik ga zo canneloni fixen. Zelf je vulling in je pasta douwen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit moet ik proberen.
[..]
Whipped much?
Deze manquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]Blanke vrouwen kunnen niet koken brah. Als ik fatsoenlijk wil vreten moet ik het toch echt zelf doen.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |