quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.
True, true..quote:Op maandag 12 december 2011 15:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook niet echt vrienden.......
quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Sinji het volgende:
http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Dus Jumi. Een jongen zal alleen maar succesvol een platonische vriend van je kunnen worden als hij zelf al een vriendin heeft die hij hoger dan jou acht op de ladder
Fijne gedachte ditquote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Sinji het volgende:
Dus Jumi. Een jongen zal alleen maar succesvol een platonische vriend van je kunnen worden als hij zelf al een vriendin heeft die hij hoger dan jou acht op de ladder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijne gedachte ditToch vind ik het nog steeds bullshit.
Ja, egoïstische klootzakken. Dat zijn wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Fijne gedachte ditToch vind ik het nog steeds bullshit.
Ohhhhhhhhh ik haat haar zo he. Echt intense haat. Zij is de personificatie van alles wat ik haat aan vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh ik haat haar zo he. Echt intense haat. Zij is de personificatie van alles wat ik haat aan vrouwen.
AAHH IK HOOR HAAR NU.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik voel je. Die stem alleen al
Het is brandend zand.quote:
Dit is echt de ongezouten waarheid.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Sinji het volgende:
http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm
Hahahahhahahhahahahahquote:
Bel de berg-brandweer. De hele berg staat hartstikke in de fik.quote:
WTF. Dat oogquote:
Berregquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bel de berg-brandweer. De hele berg staat hartstikke in de fik.
Dit is wel echt waar jaquote:Scenario 3: A girl says any of the following to you:
• "You're like a brother to me"
• "You're like a big teddy bear".
• "I feel like I can talk to you about anything"
• "You're so nice"
• "Can you help me with my homework"
Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.
Ik kreeg wel 'any' toen ik mijn ex hielp met huiswerk.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar jaZo herkenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |