Nog niks geen plannen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over 2 weken zit ik in Fiss, waar ga jij?
Met hoeveel man ga je?quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, ik ga voor de eerste keer tho
Aaai hard, drink een blikje Fernandes op het hoogste puntje van de berg en maak een foto.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aaai hard, drink een blikje Fernandes op het hoogste puntje van de berg en maak een foto.
2 keer elke dag trainen, vind je gek goosquote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Jajong het volgende:
De tering ik word net wakker. Hoe dan?
quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
2 keer elke dag trainen, vind je gek goos
Mannen willen geen ugly friends.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tenzij ze een libido-verlagend effect op je heeft. Dan kan het prima.
Dit vind ik zo'n onzin altijdquote:
Al jouw mannelijke vriendin willen jou neuken. Fact.quote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n onzin altijdTuurlijk kan dat.
Maar maar, m'n beste vriend is gayquote:Op maandag 12 december 2011 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Al jouw mannelijke vriendin willen jou neuken. Fact.
Tenzij daar op de een of andere manier voordeel uit te behalen valt.quote:
Dat zijn vrouwen in mannen-lichamen..quote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar maar, m'n beste vriend is gay
Sorry to burst your bubble Jumi, zo werkt het wel. Uiteraard zullen die vrienden het niet hardop zeggen. Tenzij homoquote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n onzin altijdTuurlijk kan dat.
Zoals....?quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tenzij daar op de een of andere manier voordeel uit te behalen valt.
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.quote:
Deze manquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.
Maar dan ben je ook niet echt vrienden.......quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Via de lelijke vriendin contact krijgen met lekkere vriendin van lelijke vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |