Bestellen en alle game nerdjes mee versieren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=skyrim+hat
[..]
Ook niet op Molukkers?
Dus alleen vanwege hun innerlijk? Voor de rest kan je ze wel sexy vinden ofzo?quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Maar goed. Ik val ook totaal niet op donkere chicks. (sorry dames)
Ik vind sommige wel aantrekkelijk maar omdat ik weet hoe vervelend allochtone vrouwen kunnen zijn heb ik er nog nooit iets mee gedaan. Heb volgens mij 1 keer een halve Indo genakt maar voor de rest zijn ze allemaal zo wit als sneeuw.
Jij wilt volgens mij echt zo'n chick die de hele dag thuisblijft om voor jou de was te doen enzoquote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef Jajong het volgende:
Yeah. Donkere vrouwen zijn me iets te explosief.
Dat botst teveel met m'n persoonlijkheid.
Hey youquote:
Dit jaquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij echt zo'n chick die de hele dag thuisblijft om voor jou de was te doen enzo
Ja en uren in de keuken staat om het eten voor te bereiden.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij echt zo'n chick die de hele dag thuisblijft om voor jou de was te doen enzo
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij is dit genetisch bepaald. Donkere vrouwen vallen niet op Asians en Asians vallen niet op donkere vrouwenquote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef Jajong het volgende:
Maar goed. Ik val ook totaal niet op donkere chicks. (sorry dames)
Ik vind sommige wel aantrekkelijk maar omdat ik weet hoe vervelend allochtone vrouwen kunnen zijn heb ik er nog nooit iets mee gedaan. Heb volgens mij 1 keer een halve Indo genakt maar voor de rest zijn ze allemaal zo wit als sneeuw.
Love you long taimquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=skyrim+hat
[..]
Ook niet op Molukkers?
Ik had een Redquard genaamd Tyrone. Maar ben nu bezig met een nieuwe. Ik ga zo spelenquote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig mayn.
Wat voor baas speel jij eigenlijk?
En die z'n boterhammetjes in 4 stukjes gesneden in z'n Sesamstraatbroodtrommeltje doetquote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Het is meer dat ik als ik naar mn nichtjes, zusjes, en vriendinnen kijk dan heb ik echt zoiets van Jezus wat vermoeiend.quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit jaHoe ziet je chick er dan uit JJ?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef Sinji het volgende:
Ik had een Redquard genaamd Tyrone. Maar ben nu bezig met een nieuwe. Ik ga zo spelen
Whipped much?quote:Op maandag 12 december 2011 16:25 schreef Jajong het volgende:
En ik doe bijna al het gekook hier ook
Vriend paaaassssssssss!!!quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over koken gesproken, ik ga zo canneloni fixen. Zelf je vulling in je pasta douwen
![]()
[ afbeelding ]
Kom ik aan met mijn zelf gemaakte groente soepje.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over koken gesproken, ik ga zo canneloni fixen. Zelf je vulling in je pasta douwen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit moet ik proberen.
[..]
Whipped much?
Deze manquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]Blanke vrouwen kunnen niet koken brah. Als ik fatsoenlijk wil vreten moet ik het toch echt zelf doen.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]Blanke vrouwen kunnen niet koken brah. Als ik fatsoenlijk wil vreten moet ik het toch echt zelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |